ericandre Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 klarte og knekke løs en liten bit på skajemkortet mit da jeg skulle løsne heat spreaders. det står 470 på biten og lurer på om det er mulig og kjøpe ny eller om jeg kan lodde mellom punktene (sikkert ikke det smarteste) hvordan kan jeg få tak i denne?? Lenke til kommentar
Dworek Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ser ut som dette er en overflatemontert motstand.. lar seg nok fikse hvis du har litt loddekunnskaper. du har vel den delen enda? lykke til Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det der ser ut som en motstand ja. Den bør la seg lodde på igjen dersom du har riktig utstyr (en tynntippet loddebolt) samt stødige hender. Dersom du fremdeles har motstanden kan det godt være du kan bruke den videre, men du kan nok finne en erstatningsdel uten store problemer også. I så tilfelle annbefaler jeg dog å snakke med en lokal butikk som har god peil på å reparere elektronikk. -Stigma Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 har nok ikke biten lenger har en del lodde kunnskaper så jeg trenger bare en ny bit, skal snakke med folka i den lokale butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå