Onyx Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei! Er på jakt etter en DVI-kabel. Skal brukes til å koble LCD-TV'en min til PC'en. Nok om det. Hvor kan det kjøpes på nett? El-Kjøp har det her i byggda, men ser etter noen litt billigere. Fins det ikke, kjøper jeg den på El-Kjøp. Koster der ca. 230-250,-. Neon som vet? Hilsen meg Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Fant fort frem noen her på Netshop. Ellers søkte jeg også i Prisguiden, hvis du vil klikke deg frem litt der. Bare husk å se litt på hvem som tar kort og hvem som kun sender oppkrav. På en så liten handel utgjør jo frakt en del. Spare der man kan Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Ok, takk Lasan! Men, jeg er en nybegynner med kabler og slikt, HDTV også forøvrig. Er det kun HDMI som støtter HDTV? Min ViewSonic 32'' støtter alt annet untatt HDMI. Den er da HDTV Ready. Noen som vet om dette, og om forumet har en slik side for seg selv? Fant ikke noe sider om dette her i forumet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Finnes til og med på biltema... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå