Runar Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har Abit noe lokalt kontor i Norge? Eller noen annen måte å kontakte norsk Abit personell? Har sett på hjemmesiden til Abit men fant bare et nederlandsk nummer, og ja, jeg har prøvd å kontakte de på mail. Blir svært takknemlig om noen vet dette. Lenke til kommentar
Level_76 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Abit har ikke noen kontaker i Norge. Kun Nederland. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Som sagt over - Send en mail (på engelsk) til Abit i Nederland. Kjapp responstid og ypperlig service. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Takk for svar, har sendt en ny mail nå. Det står at de skal svare alle eposter i løpet av 24 timer, men nå har det vel gått en uke.. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Takk for svar, har sendt en ny mail nå. Det står at de skal svare alle eposter i løpet av 24 timer, men nå har det vel gått en uke.. 5941611[/snapback] De har vel antagelig fri i påsken i nederland også? Isåfall er det vel bare naturlig at det har hopet seg opp litt med henvendelser... Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Har gode erfaringer med Abit i Nederland, sendte meg f.eks kostnadfritt en ny BIOS brikke til et hovedkort som var feilflashet Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Håper å få en ny chipset vifte til mitt IC7-G hovedkort. Vifta jeg har nå lager ekstreme lyder. Vet ikke om jeg orker å vente på svar fra Abit før jeg kjøper ny på komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå