edge Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Var rimelig bra å ryke akillessenen på slalomski for noen år sida(gikk på trynet, men hadde for lange ski etc.. vondt..) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tøffeste: Skrujern gjennom handa, så huden oppå bulte ut i en bue da skrujernet ikke gikk gjennom på andre sida. Vondeste: Kaste seg etter en sau langt oppi ei steinrøys, når jeg kom meg opp igjen var fingen skeiv. Sliter enda med en skeiv fing, og ofte store smerter.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Aouch, den med skrujernet ketchez.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Pappa tok det jo ut! ;D Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Løp ned en bakke, og i bunn av bakken sto bilen våres...med hengerfeste. Jeg snubla, og slo høl i hodet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kodein er smertestillende, sterk smertestillende...det er ikke narkose kodein er i små mengder i paralgin forte og pinex forte, men ren kodein er ganske sterkt. 5953835[/snapback] jaja smertestillende da og at det var sterkt kan jeg skrive under på, var svimmel og rar i en time elns etterpå. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Kodein er smertestillende, sterk smertestillende...det er ikke narkose smile.gifkodein er i små mengder i paralgin forte og pinex forte, men ren kodein er ganske sterkt. Det var kodein + Pinex Forte jeg fikk abstinenser av. 6 år med opptil 10 tabletter til dagen. + Valium +++++ Nå har jeg gått et helt år uten smertestillende (Klapper meg selv på ryggen) Det var jævlig og slutte og jeg savner følelsen av rusen, men det er bedre og være klar i toppen Edit: 2x Pinex Forte i slengen + 1 Kodein tablett = 120mg Kodein DA blir du salig da! Og det tok jeg 5x til dagen..... Endret 20. april 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
O.J Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 fikk pinex forte en gang, blir veldig slapp av det. sterk smertestillende i forhold til mye annet. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Har en mange vonde minner fra tannlegestolen, men verst var nok den gangen tannlegen prøvde å trekke tann nr 10 uten bedøvelse. Fy søren. Kjentes ut som om kjeven ble dradd med. Jeksler er noe driit. Kan slenge med et par psykiske traumer. Da søsteren min datt ned på noen fæle, skarpe steiner da vi var 6 år elns blødde hun noe helt villt. Trodde hun kom til å dø og husker fortsatt den grusomme følelsen. Og den gangen hun ble påkjørt. Syntes så forferdelig synd på henne. I hvert fall da vi så foten som var vridd i en veldig unaturlig stilling. Jenten var hysterisk. Kjente at jeg ble helt kald. Uff..håper hun ikke skader seg mer nå. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 De som kan judo vet at du kan få stor bue og god fart på en del kast. Ippon Seoi Nage, et av de kastene man ofte ser og som går over ryggen var årsaken til min mest smertefulle (tror jeg) opplevelse. Jeg går mot en pingle som er redd for å bli kasta, og han løper rundt i dojoen for å unngå at jeg får grep om ham. Jeg følger naturligvis etter, og går forbi et annet par utøvere i kamp. Jeg følger ikke godt nok med idet jeg passerer, og får en 80-90-kilos utøver slengt opp mellom beina og rett i pungen med det kastet jeg nevnte. Ti minutter senere klarer jeg fremdeles ikke å spre beina pga. smerten. Verste jeg har opplevd noensinne, tror jeg. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan legge til en psykisk selv da som minner litt om den: Broen min kjørte en liten gummi båt, søstera detter uti og selv om han har fått sluttet motoren så ser jeg at det renne blod fra området rundt hodet hennes. Dette var i vannet så det såg ut som knallmye blod. Jeg var LIVREDD for at hun skulle dø, min egen søster! Jeg hjalp til litt, men samtidig så oppørte jeg meg helt idiotisk og sa mye heller irasjonelle ting. Nå gikk det heldigvis helt bra med henne da, ingen skader i hodet i det hele tatt. Får forsatt flashbacks til det der, ekkelt. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 De som kan judo vet at du kan få stor bue og god fart på en del kast. Ippon Seoi Nage, et av de kastene man ofte ser og som går over ryggen var årsaken til min mest smertefulle (tror jeg) opplevelse. Jeg går mot en pingle som er redd for å bli kasta, og han løper rundt i dojoen for å unngå at jeg får grep om ham. Jeg følger naturligvis etter, og går forbi et annet par utøvere i kamp. Jeg følger ikke godt nok med idet jeg passerer, og får en 80-90-kilos utøver slengt opp mellom beina og rett i pungen med det kastet jeg nevnte. Ti minutter senere klarer jeg fremdeles ikke å spre beina pga. smerten. Verste jeg har opplevd noensinne, tror jeg. 5957346[/snapback] Lol lo litt der faen så vondt det må ha vært!! Vondeste jeg har opplevd må være da jeg nesten hang med selv i et tre fordi T-skjorta hang fast Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) appropo båt, ingen skade da, bare en historie: en kamerat av meg var ute å kjørte liten båt midt på natta, hjem fra fest... og han har sånn båt der man sitter bak og styrer med den pinnen på motoren. før han dro fikk han med seg en hagestol av plast som han satt på i båten der bak. så sovner han ved roret, og da slipper han roret. og hva skjer da med slike motorer, jo de slår til den ene siden, så fyren blir kastet ut av båten. her vi bor vet vi ikke hva daumannsknapp er. så båten fortsetter å gå i ring, og kommer ganske fort mot denne fyren. etter at båten har tatt en par runder klarer han å hukke seg fast i båten, dra seg opp og kjører hjem. han var helt alene... skal ikke mye til der før det hadde gått galent.. Endret 20. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Forstua ett par fingre, en fot og knekt en arm Verste var vel foten selv om det ikke gjorde så "altfor" vondt. Skal uansett aldri hoppe mer på moped. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kodein er smertestillende, sterk smertestillende...det er ikke narkose smile.gifkodein er i små mengder i paralgin forte og pinex forte, men ren kodein er ganske sterkt. Det var kodein + Pinex Forte jeg fikk abstinenser av. 6 år med opptil 10 tabletter til dagen. + Valium +++++ Nå har jeg gått et helt år uten smertestillende (Klapper meg selv på ryggen) Det var jævlig og slutte og jeg savner følelsen av rusen, men det er bedre og være klar i toppen Edit: 2x Pinex Forte i slengen + 1 Kodein tablett = 120mg Kodein DA blir du salig da! Og det tok jeg 5x til dagen..... 5957172[/snapback] Det er mye bedre å være klar i huet, klapper meg selv og deg på skuldra, ufattlig bra gjort av deg Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 hmm er så en får kuldegysninger når en leser gjennom denne posten. Den som står aller "friskt i minnet" mitt er da jeg sklei bortover en plen, traff såklart en liten stein med ene kneet.. ritsj og skrap (lyden av stein mot mi kneskål)... og vips der lå jeg med skinnfillene hengendes og med fritt innsyn til kneskåla mi. Husker ikke så mye blodet rundt, men den grå saken i midten husker jeg godt. Fikk et tykt lag med bandasje rundt. Stikke bort på helsestasjonen å få sydd 8-9 sting uten bedøvelse. Når jeg tenker etter kan jeg fortsatt fornemme følelsen det var å få tråden dradd gjennom huda mi og stramma til sånn at såret kom sammen. Når vi hadde skrapa sammen det meste av snøen på marka og det var min tur å hoppe på ski. Satsa max, kom bakpå og enda på visa var at jeg landa på ryggen i det som var hardfrossede jordklumper. Tror jeg brukte mange minutt på bare å få igjen normal pusterefleks. Har vondt av å til i korsryggen i dag. Sikkert basert på det skihoppet. Da jeg skulle hoppe med en Stiga Snowracer. Kom litt for langt frempå og landa på fremste skia og det enda med en blåkul som var 3 X 15 cm tvers over magen. Joggebukser var veldig populære hos meg de neste 14 dagene. Tok også litt tid å få igjen normal pusterytme. Inngrodd tånegl og når legen skulle sette sprøyta. Satte på høgresida av tåa. Var jo greit. Når han så skulle sette den på venstre side.. Stikke den nesten gjennom, halveis opp, vri nåla slik at sprøyta sto horisontalt... Jeddah, nål skrape mot beinet kan jeg kjenne enda. Grøssende følelse. Heldigvis ikke brukket noe, men forstuet langfingeren på høgrehanda ett par ganger. De som sto ved siden av meg så fingeren bøyd så langt bak at den var nesten var borti "oppå" handa. Ja, og den gang jeg satt på en pult. en dude kom å velta pulten. Jeg datt ned og mens jeg satt på gulvet litt fremoverlent, kommer pulten deisende med bordkanten og treffer meg i korsryggen. Sikkert også en av grunnene til at jeg har det litt småvondt der når jeg sitter lenge på en stol. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Stonescream: Vurdert å enten være mer forsiktig eller ta det mer med ro? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) tja mest smerte fulle. har brent hele høyre beinet fra kneet og ned til tuppen av stortåa, og knuste nesten venste kneskål. grunnet en liten motorsykkel ulykke. mest vonde av rein dumhet. vedda med en kammerat at jeg klarte å ta ut fingern av papir saksa før han klappa den igjen på ungdomskolen, gjett hva som kjedde! har splitta tommelen på langs ned når den kilte seg mellom et rulleband(vals) og en står profil. og jeg slo en stein tvers imellom haka når jeg var liten, å ja den måtte sys-igjen. ellers ikke stort mer, bare dum-flaks egentlig Endret 20. april 2006 av the animal Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Dette er heller mindre behagelig: Blindtarmbetennelse eller å sy i hånda uten bedøvelse var heller ikke direkte godt. Endret 20. april 2006 av sep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå