master air Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har ikke opplevd så veldig mange smertefulle ting, men kan jo nevne noen: Første skikkelige vonde opplevese jeg husker er fra når jeg gikk i barnehagen. Jeg og en venn lekesloss når vi var på bisletbad, og jeg dukket når han skulle slå meg med en vott. Noe som resulterte i at jeg kjørte hodet mitt ned i armlene på en benk, da fikk jeg ett hull noen få cm fra øyet, men jeg slapp heldigvis å sy. Jeg har forsatt arr ved venstre øye. I det siste må det vel være venstre foten min, jeg har tråkket over 4 eller 5 ganger i vinter mens jeg har spilt basket. Siden jeg har vært for lat til og dra til NIMI eller noe lignende har foten min blitt helt slapp og den forstues bare noen kommer litt hardt nær den. Ryggen har også vært ganske så vond, jeg strakk ryggstrekkerne og en muskel som sitter dypt inne i ryggen for litt over tre uker siden (og gjett hva, ja jeg tråkket over i samme kamp ) med en gang gjorde det ikke vondt, men når muskelene ble kalde kom smertene, jeg fikk ikke sove på grunn av smertene og jeg klarte ikke og sitte oppreist heller. Som om ikke det var nok så traff jeg noen nerver når jeg falt på ryggen min som førte til at jeg fikk utrolig vondt i magen også. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Feberfantasier er fett, som ett dårlig dop. Når jeg hadde kyssesyken på det værste, mange grader. fikk ikke til å røre meg og alt var jævlig. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hmm Lurer på om det var når jeg pungterte den høyre lungen.. Var på vei hjem fra speidern.. Også pungterte den bare plutselig.. Jeg gikk med den pungtert i litt over 2 dager, før jeg reiste til legen.. Det var ikke veldig koselige 2 dager.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 hoppet ned ca 3 m i fylla i russetiden, og landet med den ene foten på en våt trestamme som lå under.. resultatet var en ble ankel i 3 uker ble også lite gåing på den, merkelig nok.. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Da jeg var 2-3 år lekte jeg med en venn. Plutselig biter han meg hardt i kinnet. Det begynte å blø som faen og det hang "kjøtt", som i utgangspunktet var kinn, fra ansiktet. Dette var sikkert det mest smertefulle, selv om jeg ikke husker det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Får starte med det fysiske: Bli sparket nøyaktig på den ene testikkelen med vernesko. Kragebeinsbrudd! 3 Grads forbrenning, akkurat idet nervene brenner bort i beinet. Bli påkjørt av en bil i 80 km/t. Kaste kniv ned i mitt eget bein med all kraft. Skjærte meg i lillefingeren som 6 åring, kuttet vekk deler av beinet innvendig. Så litt over på det psykiske: Min verste deppeperiode (det var jævlig!) Skriket pappa setter ut når jeg blir treft av bilen som kjørte på meg (har mistet flere netter med nattesøvn, og har mareritt om dette ) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 jeg skal fortelle om den gale kameraten min litt mer (se side 4) han var på grisefest (fest med helstekt gris på skjæra). han klarer å dette over en kasse med pils. det som skjer er at toppen på en av ølflaskene knekker av, og han stur den knyttede handa hans loddrett ned i flaska. den får selvfølgelig ikke plass inni flaska, så det som går på utsiden (bla et par fingre) får noen fine kutt. gå med skinne på hele underarmen som er stroppet fast, og i enden er det noen fjærer slik at han skal trene opp fingrenen igjen + helsikas med sting + 11% invaliditet er utfallet av grisefesten det året. det var ikke meg da... men måtte bare si det, tror det var .vondt. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har ikke oppevd så mye vondt bortsett fra når jeg ramla fra toppen av et 5 meter høyt tre og landet på begge knærene og armene i en stein haug Og så har jeg brukket håndleddet....aldri deilig og brekke noe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 knekt arma, dette ned fra et tre og nesten dø av å miste pusten Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 q-tips ned urinrøret... æææ ! Hvordan klarte du det ?? 5948639[/snapback] Jackass sikkert 5948703[/snapback] Regner nesten med at det var hos doktoren... Har en venn som fant ut at en softgunkule akkurat gikk ned i urinrøret! Nehei sa jeg! Det tror jeg ikke på, senere på dagen da jeg kom hjem så jeg glowsticks hadde ca samme tykkelse som en softgunkule, og selvfølgelig prøvde jeg SUCK MY LIGHTSABER! Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Blanding av panikkangstanfall og abstinenser når jeg slutta på tunge smertestillende tabletter. 3 måneder i senga, klarte ikke reise meg, hadde halliser, fikk hjerteproblemer og trodde jeg skulle dø mange ganger... Var på sykehuset med hjertet. Klarte ikke stå oppreist p.g.a svimmelhet og hodepine. Det er definitivt det verste jeg har vært med på. Clusterhodepine kommer på en god annenplass, da har du så enorme smerter at du tenker ikke på annet en og slippe unna så jeg skalla hodet i veggen til jeg besvimte flere ganger. Dag til dag problemer som at nakken min har 2 *knuste* virvler (De er for korte så nervene ligger i klem) Så jeg har mistet følelsen i venstre side av kroppen, og knærne mine er utslitt er INGENTING sammenliget med ovenstående. PS: Ja jeg er ufør!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vet åssen du hadde det angående med abstinenser, unner ikke min værste fiende det Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) tryna ganske bra på sykkel en gang. skulle sykle ned en bratt skråning ned mot en parkeringsplass. hadde bare forbremse. syns det gikk for fort, så jeg klarte å knipe igjen forbremsa mens jeg sykla ned. fløy på hodet over styret og redd ned på asfalten. hadde seff ikke hjelm, og måtte plukke stein ut av panna etterpå. hjalp ikke mye at sykkelen kom over meg og ga meg en ekstra dytt ned i asfalten. gode minner. Endret 19. april 2006 av O.J Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Vet åssen du hadde det angående med abstinenser, unner ikke min værste fiende det 5951114[/snapback] abstinenser for hva? er bare nysjerrig Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noe sier meg at jeg har sluppet bra unna. Hvertfall frem til i går da jeg klarte å forstue ankelen når jeg skulle løpe til bussen. Merkelig hvor smertefullt noe slik blir først mange timer etter at du har gjort det, sikkert for jeg ikke tenkte noe over det når det skjedde, det vil si ikke før noen timer senere når alt plutselig var veldig vondt. Får håpe det gir seg snart, slipper smertene når jeg ikke beveger meg noe særlig men foretrekker å kunne bevege meg. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 glemte at jeg har tryna på sykkel også.. trøkket inn forbremsen på grusen, plutselig sa det stopp og jeg fløy over styret, landa oppå tommelen som var bøyd under handa. tommelen er ikke som før enda, selvom dette er sikkert 12 år siden, tommelen låser seg i en stilling hele tidne, og må "knekkes" opp.. ingen smerter da, heldigvis. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ryggen har også vært ganske så vond, jeg strakk ryggstrekkerne og en muskel som sitter dypt inne i ryggen for litt over tre uker siden (og gjett hva, ja jeg tråkket over i samme kamp ) med en gang gjorde det ikke vondt, men når muskelene ble kalde kom smertene, jeg fikk ikke sove på grunn av smertene og jeg klarte ikke og sitte oppreist heller. Som om ikke det var nok så traff jeg noen nerver når jeg falt på ryggen min som førte til at jeg fikk utrolig vondt i magen også. 5948859[/snapback] "Litt" uheldiggris eller? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) har ikkje hatt noe serluig fysisk smertefullt, men kan nevne noe psykisk smertefult. det var vel da eg kresjet med trøsykkel iinn i en jeep som kjørte i 60km/t *do not try this at home* Endret 19. april 2006 av vegis Lenke til kommentar
fomle_ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 strekk under foten, eller i leggen er noe av det vondeste..! intens tannverk pga visdomstenner er heller ikke noe særlig.. hmm hva mer.. psykiske smerter er heller ikke noe særlig.. Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ryggen har også vært ganske så vond, jeg strakk ryggstrekkerne og en muskel som sitter dypt inne i ryggen for litt over tre uker siden (og gjett hva, ja jeg tråkket over i samme kamp ) med en gang gjorde det ikke vondt, men når muskelene ble kalde kom smertene, jeg fikk ikke sove på grunn av smertene og jeg klarte ikke og sitte oppreist heller. Som om ikke det var nok så traff jeg noen nerver når jeg falt på ryggen min som førte til at jeg fikk utrolig vondt i magen også. 5948859[/snapback] "Litt" uheldiggris eller? 5951747[/snapback] Neida, hva får deg til og tro det? Ueland: legg is på ankelen vis du allerede ikke har gjort det. Uansett hvor lenge etter det er så hjelper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå