Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dyttet ned i en grøft av noen forbipasserende ungdommer.

En og en halv meter fall, før jeg moste det meste av kroppen inn i et solid tregjerde, med kneet først.

Kneet hovnet opp, og måtte tappes for blod.

Vet ikke hva som var verst, at sprøyta var diger, eller at legen snakket dårlig norsk (Islender) :p

En uke med krykker, kunne ikke gå skikkelig på det (Høstferien, faktisk).

Lenke til kommentar
det var så jeg skallet kneet i panna.

 

Han faller ned med et bein på hver side uten å klare å ta seg for.....  :cry:  Det ble helt stille rundt badevannet før det mest forjævlige ul jeg noensinne har hørt kom ut av ham.

5941062[/snapback]

 

 

Unnskyld meg: :!:.

5946654[/snapback]

 

må desverre si det selv også :!: :!:

 

Jeg har desverre den uvanen at når folk for vondt så ler jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Muligens den gangen jeg var litt for aggresiv på basketbanen. Motspilleren min løp mot kurven med ballen i hendene, og jeg løper ved siden av og hopper av instinkt mot han for å blokkere ballen samtidig som han hopper mot kurven. Jeg fløy med kjeften rett inn i ringen på kurven, (takk gud for at jeg ikke mistet noen tenner) for å så lande på beinet og få en kraftig forstuelse, og motspilleren min landet oppå meg. Foten min var så mye hovnet opp at dere ikke ville trodd det.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hahaha, mye bra her :p

 

Desidert vondeste opplevelse :

 

I min barndom løp jeg ned en forholdsvis bratt bakke, som akkurat hadde fått et nytt lag grus/pukk. I enden av denne bakken, var det en kryssende vei, som var asfaltert. Noe av den nye grusen hadde seff lagt seg på asfalten, og jeg sklei og landa på begge knær, i en fin fart fikk jeg skrapa opp legger og knær skikkelig. I begge knær satt det fast småstein av varierende størrelse.. Ikke særlig digg..

 

Å få klipt av huden mellom tommel og pekefinger ved hjelp av et AG3 gevær er heller ikke å foretrekke :p

Lenke til kommentar

Skal sette opp en liste jeg :)

 

1. Brannskade over venstre arm og rygg

 

2. Knekt venstre arm med effekten at nervene i hele armen har gått dukken, kan ikke kontrollere armen

 

3. Forstuet venstre pekefinger

 

4. Forstuet venstre armen x4

 

5. Hoppe feil på tramplinen, og falle med skrittet på kanten :cry:

 

6. Skifte gips to dager etter bruddet uten bedøvelse, satans lege. Måtte han brenne i helvete!

 

Ikke i rekkefølge, men brannskaden var verst :)

Alt på venstre side av kroppen også :hm:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar

Det mest smertefulle...hmm..

Var 7 eller 8 år skivsete akkuratt negle-stedet i dørhåndtaket på bilen vår(Audi A6 med en svær og tung dør!!) var blå under neglen i 2 uker til slutt etter mye klor og såpe datt neglen som var bøy-bar*puke* det var vondt og neglen som vokste ut er hard som bare faen!!

 

 

oja da jeg var 4 år satt jeg oppå en høy benk på knærne også

datt jeg rett ned med trynet først. blødde neseblod 4 ever.

ennå i en alder av * :ohmy: * blør jeg støtt og stadig neseblod..

vondt er det ikke med det at jeg blør neseblod lizzom 4-5 ganger i uka kan slite seg etter mange år :(

oh når jeg først begynner pøser det....men er stolt har aldri besvimt! :D

 

 

 

U are reckin' Witta MONSTER *Screams in the bakgrunn*

 

q-tips ned urinrøret...

5940549[/snapback]

Skriker bare jeg leser det :cry: stakkers deg....

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar

Har fortsatt ett arr ved øyebrynet som stammer fra den gang jeg var liten gutt og bygde hytte i treet. Kameraten min satt i trehytten og sendte en metallspade av typen ekstra spiss i enden fra 3-4 meter høyde som jeg ikke var helt forberedt på. Så mye blod har jeg aldri sett annet enn på film og jeg var sikker at dette var slutten.

 

Annet kjent problem jeg regner med mange har gjort... Dere vet disse lommeknivene. Jeg lå med all vekt på kniven for å lage ett hull gjennom et læraktig stoff. Det sier seg selv at kniven smelte tilbake og at jeg hadde fingeren akkurat der. :confused::cry::scared: Det sløve bladet var ikke ferdig før skelettet var nådd.

 

Videre har jeg blitt slått med all kraft fra en 14 åring med ball tre i siden og brukket adskillige ribben. (Var ett uhell)

 

Hele tungen på lykltestolpe uten mennesker i nærheten. Ett rent helvete.

 

Brukt låret til fender mellom to båter. Hver på over 2 tonn.

 

Man skal da gjennom noe også da.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg fikk en 5'er i NAMI og jublet av glede.. den gleden var veldig kort for han hoppet opp i en spiss dørkarm, datt i bakken og det blodet rant fantisk... Slik at når han stod halveis oppreist så rant det blo ned av hodet hans.. Det var rimelig når det stod en stor folkemenge rundt han.. alle så på han... jeg skjønte ikke hva det var når jeg kom, klarte å brøyte meg frem og der ser jeg kameraten min som ser ut som har fått headshot! Var en drit stor blodig dam rundt hodet hans og han hadde tydligvis vondt.. :hm:

 

Ambulansen kom og vi fikk fri resten av dagen... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...