Killerquo Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hmm. Ballespark er og blir vondt Også det å sparke lilletåa inn i dørkarmer/hjørner så jeg detter rett i bakken av brennende smerte er særlig udigg. Men tror kanskje en gang jeg fekta med skiferstein og holdt steinen som brakk litt for lenge slik at kompisen min slo meg over tommelen var verst. Husker ikke smerten, men jeg besvimte, og når jeg våkna var tommelneglen blå, og hadde fått bloduttredelse tvers igjennom fingeren. Mista neglen et par uker seinere. Skikkelig rart å gå med finger uten negl og når den vokste ut, blei det først en sånn merkelig klump, men det flata seg ut. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Da jeg var ca 10år fikk jeg en betennelse i en finger. Dette fikk utviklet seg ganske kraftig før jeg kom på sykehus. Der presterte den unge turnus legen å operere fingeren min uten å gi meg bedøvelse. Tok vel ca en halvtime hvor jeg skrek og gråt så hardt det lar seg gjøre. Etterpå sa han bare unnskyld Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det vondeste jeg har vert borti må ha vert å detta ned fra taket datt ned fra toppen av møene og ned på bar bakke, 2 etasjer. Landa på beina og fikk uhorvelig vondt i ryggen og brystkassa. men bare slo meg da. Ellers så må det ha vert da jeg snurra rundt i ca 50km/t i olabil. Fikk et digert kjøttsår på låret, fikk nesten ikke sove pga det på flere dager Lenke til kommentar
gwh Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Vonde ting, å skulle brenne bort en fotvorte, fikk et par sprøyter i ene stortåa, greit nok, men det som ikke var greit var når bedøvelsen gikk bort samtidig som han sto og brant inne i stortåa med strømpistolen. Det er det vondeste jeg har opplevd i bevist tilstand. Man kan snakke om refleks, det var så jeg skallet kneet i panna. Noe av det mere vonde jeg har sett, må være kompisen som skulle balansere på et gjerde over et badevann, som separerte de store og små. Ca 4-5cm bredt. Han faller ned med et bein på hver side uten å klare å ta seg for..... Det ble helt stille rundt badevannet før det mest forjævlige ul jeg noensinne har hørt kom ut av ham. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jeg klarte å hogge av meg en del av peikefingeren med øks, men det fixa doktoren.. brakk foten da jeg var 3 år, men gipsen på så bada jeg i naboen sitt basseng og klatra i stiger etc.. (ikke akkurat så pain) Å svi seg på ovn er pain, det har jeg kjent flere ganger. Fikk et j**** svært kutt på høyre fot, jeg var jo liten så jeg klarte no å ta masse sand inni det da (tror det gikk bra..) Søstera mi tok på vedoven i huset er og fikk ei drit svær blemme over hele handa (PAIN) Edit: Jo, glemte å skrive at jeg var ute å sykla for ei go stund si og da klarte jeg å tryne sånn at jeg knakk av en liten del av fortanna mi (kanskje 1mm x 4mm) Endret 18. april 2006 av kezoom Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Jævligste var påbegynnende bihulebetennelse... Tok liksom aldri slutt, og var ikke sånn vondt som jeg kunne forstå årsaken til. Bare var vondt liksom. Heldigvis fikk jeg ikke betennelse da, det ble med 1 uke i startfasen. 5939812[/snapback] ooo, jeg også har hatt Bihulls infeksjon/betennelse ! Læreren tok ut en 12cm gul buse av nesa mi , med MASSE blod Det var en som spydde av elevene Ellers så har jeg blitt slått med hammer, alt en 14åring kan, på kneet, blitt kniv stukket i hånda, tryna med sykkel i 60, slått utallige ganger, hånda i bildør, fingern i dør , arm i egg koker ( skinnet ble skrella av, helt jævlig ) og tryna med peden, kjørt over min egen fot med peden og sikkert no små saker til.. Har ikke så stor smerte terskel.. Endret 18. april 2006 av FirstPrice 1 Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ooo, jeg også har hatt Bihulls infeksjon/betennelse ! Læreren tok ut en 12cm gul buse av nesa mi , med MASSE blod Det var en som spydde av elevene Ellers så har jeg blitt slått med hammer, alt en 14åring kan, på kneet, blitt kniv stukket i hånda, tryna med sykkel i 60, slått utallige ganger, hånda i bildør, fingern i dør , arm i egg koker ( skinnet ble skrella av, helt jævlig ) og tryna med peden, kjørt over min egen fot med peden og sikkert no små saker til.. Har ikke så stor smerte terskel.. 5941390[/snapback] For et liv :!: Lenke til kommentar
Marius_r Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 skulle hoppe fra et tre en gang jeg og noen kompiser var ute for å bade ved et lite vann. jeg klartra opp og hang opp-ned i ei grein jeg skulle oppå for å hoppe fra, men den holdt meg ikke. endte med at jeg datt med ryggen først oppi et hav av brennesle. tok meg for med venstre arm som knakk tvert i håndleddet. bruddet kjente jeg ikke pga all brennesla som brant hele ryggtavla mi. jeg klarte derfor å knekke tilbake armen selv, før kompisene mine kjørte meg til legesenteret. det var et helvette å ligge på sykeseng med svidd rygg. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Sprang på en komfyr da jeg var 7 år gammel, veltet komfyren og fikk kokende gelé over meg. Fikk 3. grads-forbrenning på høyre skulder, og høyre fot. Fikk heldigvis bare arr der jeg fikk 3. grads-forbrenning. Som et hell i et uhell slapp jeg skolen i flere dager. Endret 18. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Brakk lårbeinet. Det var vondt EDIT: Jeg slapp skolen i en mnd Endret 18. april 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Spilte fotball kamp for noen uker siden. Løp mot keeperen, jeg skøyt i mål. Men så kom han fykende inn i stamfoten min(venstrebeinet). En bit som holder ledd båndet på plass løsna, og jeg måtte operere den på plass, skru den fast da! Det gjorde egentlig ikke så vondt, var bare den at keeperen traff leggen, fikk så mye indre blødninger. Hvis du så på låret mitt kunne jeg het johan olav koss:p Ikke no morro... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ellers så har jeg blitt slått med hammer, alt en 14åring kan, på kneet, 5941390[/snapback] Apropo hammer : Jeg ble også slått i hodet med en (Han som slo var 13 da ) Masse blod. Folk trodde jeg hadde farga håret Vi hadde tekstil i 6 klasse en gang jeg spurte om noen hadde en saks jeg kunne låne. Og den kom. Flygende. Og spiddet seg inn, litt under 1 centimeter over øyet. Kunne kanskje minne litt om Kill Bill vol 2 ^^ "I'm gonna fucking kill you. I'm fucking blind" Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) har sydd to ganger få millimeter over øyet, ene gangen kastet jeg en pult etter han som fikk meg til å dette... men; jeg og en syking av en kamerat stod en gang og brant tau. vi hang det opp i et tre også tente vi på unnenifra. dette var sånn tau som er laget av plastik, så det smelter, og den smeltede plastikken drypper ned i små brennende ildkuler. dette var jo morsomt, så vi tok å holdt handa under, og svingte den frem og tilbake mellom dråpene.. helt til en treffer fingrene mine, og splatter seg utover og brenner seg ned i fingerene... altså, det brenner vekk alt av hud, og legger seg nedi fingeren, selvfølgelig ikke langt nedi, men langt nok til at man må grave hard plastikk ut av fingrene de neste dagene.... også har jeg selvfølgelig satt fast tunga på en frossen jernstang. en sånn stang som holder stømstolpene fast. jeg lente meg til en sånn også plutselig havnet tunga mi på den. så der stod jeg, kunne ikke si et ord, ingen i nærheten, ingen mobil, midt på svarte natta. man begynner å bli ganske desperat når man har stått der i 5-10 minutter, føler seg dehydrert og alt man gjør gjør det bare værre... så det ender med at jeg drar av huden på hele tunga. det blør!! også hoppet jeg ned fra en veranda på en lekehytte engang. og hva står under verandaen, jo en kamerat med en hammer vannrett, med slagenden oppover. rett i kjeften, traff EN tann, og den eksploderer ut av kjeften. nerven i friluft (også kalt tannrota) er ikke godt. vi plukket tannbiter dagen etter. halve tanna er nå plastikk, og det er stål-stenger i den for å stive opp. har også vrikket ankelen (forstuet, tråkket over) så mange ganger på liten tid at jeg måtte inn å ta røngten for å se om det var brist. også har jeg splittet tommelen på langs helt ned til beinet da jeg skulle teste den nye kniven jeg fikk til jul... tjohoo.. det ble en jill julaften! edit: skrivefeil... dette ble en lang post, tror det er min lengste til nå Endret 18. april 2006 av jalejale Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hjertesorg. Nei, la oss droppe sentimentaliteten. Det må være da vi tok BCG-sprøyta i 9ende. Jeg må si at smerte er min værste fiende, skyr det som pesten Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Holder meg til det fysiske: Ble påkjørt, brukket halebeinet, fikk 10 nålestikk opp i ganen når eg skulle fjerne en ekstra tann... Det er vel de tre vondeste Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 har sydd to ganger få millimeter over øyet, ene gangen kastet jeg en pult etter han som fikk meg til å dette... men; jeg og en syking av en kamerat stod en gang og brant tau. vi hang det opp i et tre også tente vi på unnenifra. dette var sånn tau som er laget av plastik, så det smelter, og den smeltede plastikken drypper ned i små brennende ildkuler. dette var jo morsomt, så vi tok å holdt handa under, og svingte den frem og tilbake mellom dråpene.. helt til en treffer fingrene mine, og splatter seg utover og brenner seg ned i fingerene... altså, det brenner vekk alt av hud, og legger seg nedi fingeren, selvfølgelig ikke langt nedi, men langt nok til at man må grave hard plastikk ut av fingrene de neste dagene.... også har jeg selvfølgelig satt fast tunga på en frossen jernstang. en sånn stang som holder stømstolpene fast. jeg lente meg til en sånn også plutselig havnet tunga mi på den. så der stod jeg, kunne ikke si et ord, ingen i nærheten, ingen mobil, midt på svarte natta. man begynner å bli ganske desperat når man har stått der i 5-10 minutter, føler seg dehydrert og alt man gjør gjør det bare værre... så det ender med at jeg drar av huden på hele tunga. det blør!! også hoppet jeg ned fra en veranda på en lekehytte engang. og hva står under verandaen, jo en kamerat med en hammer vannrett, med slagenden oppover. rett i kjeften, traff EN tann, og den eksploderer ut av kjeften. nerven i friluft (også kalt tannrota) er ikke godt. vi plukket tannbiter dagen etter. halve tanna er nå plastikk, og det er stål-stenger i den for å stive opp. har også vrikket ankelen (forstuet, tråkket over) så mange ganger på liten tid at jeg måtte inn å ta røngten for å se om det var brist. også har jeg splittet tommelen på langs helt ned til beinet da jeg skulle teste den nye kniven jeg fikk til jul... tjohoo.. det ble en jill julaften! edit: skrivefeil... dette ble en lang post, tror det er min lengste til nå 5945441[/snapback] lol Liker å skade deg sjøl ser eg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 det var når jeg brakk armen på 3 steder etter å ha trynet på sykkel. også var det en bit av benet ved håndleddet som hadde falt ned på siden så måtte en lege presse den inn på plass igjen. gjorde helt sykt vondt, bedøvelsen funka ikke for 5 øre. mens han drev og pressa på armen min ønska jeg faktisk at jeg heller kunne amputere armen. i ettertid er jeg glad jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ramlet ned en 15 meters skrent på terrengsykkel en gang. Jeg har nesten ikke vært på et sykkelsete siden den gang. Var ca veldig vondt. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Var på drikketur langt forbi skogen, på ytterkanten av et skjer med noen fra klassen da jeg skulle pisse. Tok med meg glass pilsen og gikk fornøyd og gjorde mitt. På turen tilbake snubla jeg på en stein og falt med begge henda mot bakken med pilsen i den ene. *KNAS*. Luftambulanse og 11 sting ble resultatet. Måtte også gå med en skinne av no' slag resten av sommeren (dette skjedde i starten av juni). Hurra for den sommerferien. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 det var så jeg skallet kneet i panna. Han faller ned med et bein på hver side uten å klare å ta seg for..... Det ble helt stille rundt badevannet før det mest forjævlige ul jeg noensinne har hørt kom ut av ham. 5941062[/snapback] Unnskyld meg: :!:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå