Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Jeg var på den lokale ''Rampen'' (Skate/sykkel park) i Bodø, jeg var fast bestemt på at jeg kunne ta tilfart fra en stor bakke og hoppe på et av hoppene som var formet som en J, det hele endte med at jeg hopper 1,5 M opp i luften og legger for mye vekt på styret til sykkelen min så jeg havner i en 90 graders posisjon med hodet og forhjulet først, jeg blir smadret ned i bakken og slår hodet først i bakken mens jeg sklir bortover asfalten med leppa først. Så noen år etter så har jeg et fint lite arr på overleppa som er formet som en W...

 

Jeg har også opplevd at menisken på høyre kneet mitt har sklidd ut, det endte med en fin liten opperasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja...

 

Sprukken tynntarm var ganske vondt. Sendt hjem fra sykehuset en uke etter operasjon. Tarmen revnet på ny første natta hjemme, tilbake til sykehuset som tok en times tid liggende på laspeplanet til en pick-up truck var vel ikke helt bra det heller. Og det ble jo ny operasjon, og bukhinnebetenelse...

 

...morfin er foresten opskrytte greier. :dribble:

Lenke til kommentar

Burde ikke skades med uhell engang. Kjæresten til en kamerat slo en drillstav i ballene på meg ( De har en veldig har tupp merket jeg ). Jeg begynte å grine(ok, jeg gråt ikke. Jeg bare lå på gulvet og vrei meg ) av smerte. Hu var veldig på å trøste meg plutselig.

Lenke til kommentar

Mest vonde hittil iår må være noe som skjedde for ett par uker siden..

 

Går på diett, og varme+lite vann+lite salt gjorde så jeg krampet opp skikkelig. Knøyt seg fra undersiden av brystet og helt ned til lysken. Datt sammen i fosterstilling og lå å vrei meg i 2-3minutter mens jeg skreik av smertene. Tårene rant og alt var hælvete.

 

Så nå veit jeg hvordan det er å ha veer.... :thumbdown:

 

(Forsatt på diett, men med bedre kontroll på inntak av vann+salter...)

Kramp :cry:

Jag har bara haft kramp i benen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Burde ikke skades med uhell engang. Kjæresten til en kamerat slo en drillstav i ballene på meg ( De har en veldig har tupp merket jeg ). Jeg begynte å grine(ok, jeg gråt ikke. Jeg bare lå på gulvet og vrei meg ) av smerte. Hu var veldig på å trøste meg plutselig.

 

Du klarer ikke hold tårene tilbake med et sykt hardt slag i ballene. Det er smerte tårer og ikke grine tårer.

Lenke til kommentar

Sist vinter skulle jeg ta enn C-rail i parken i skitrekket. Hadde ikke sjekket railen noe særlig og hoppet bare på og midtveis i railen sklir jeg av (den var dekket av is) og lander med hele vekten min over skulderen så den hopper ut av leddet. Det verste var vel egentlig da kompisen min satt den "på plass" igjen.

 

Har også krasjet med scooter, da smallt jeg inn i bilen foran som bråbremset i 60, med hodet rett i baklykten hans. Merket forholdsvis lite siden jeg var bevisstløs ganske lenge.

 

Noe jeg egentlig synes er verre enn slik "fysisk" smerte er f.eks. hodeverk, ting man ikke kan forhindre. Hadde en gang ørebetennelse og ble vekket midt på natten av følelsen av at hodet nesten eksploderte. Dette er kanskje det verste jeg har gjort, og lå hele natten å vridde meg i sengen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Slo en plakat av arve juritzen en sen lørdag i september 2007. Alkohol i bildet, så klart. Endte opp med å knekke "bennet"-beinet i håndleddet og måtte inn med 3 stk 1-3 cm lange "spikrer". Sykemeldt i 2 mnd.

 

jeg fortjente det jaffal, lesson learned.

 

Edit, og dette var høyrehånda, og jeg er høyrehendt. fml.

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...