Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skete, da jeg cyklede i Danmark i København. Jeg red temmelig hurtigt, så der var en dansker i vejen pludselig. Jeg prøvede bremsning, men jeg tror han var beruset (han havde slidt tøj på), så jeg ikke kunne vende sig bort. Jeg fik en hjernerystelse ondt i flere uger bagefter

Lenke til kommentar

Å våkne opp med krampe i leggen kommer relativt høyt opp på lista. Dette er noe som skjer regelmessig også, det er den mest jævlige, intense smerten jeg kommer på akkurat nå.

Smerten er vel ikke værre enn en vanlig krampe du får i våken tilstand, men det er ufattelig irriterende når den tar deg på senga(jadda.)!

 

Har opplevd det et par ganger sjøl, blir rimelig forfjamsa.

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk det er vondere, kanskje fordi jeg i våken tilstand kan kjenne det når det holder på å "bygge seg opp" og dermed avbryte det før det når klimaks, mens når jeg sover våkner jeg ikke før jeg er på toppen. Bare en teori.

Når jeg sover og våkner opp med dette får jeg på en måte et slags sjokk i tillegg. Så jeg vil si det er verre.

Lenke til kommentar

Skulle sykle hjem en gang da jeg var rundt 7. Lang nedoverbakke, fin-fin grus, og en litt større stein (ca. knyttnevestørrelse) ligger midt i veien. Jeg får det for meg at jeg skal treffe steinen for så å steile/hoppe, for det er skikkelig kult. Treffer steinen midt på, forhjulet vris 90 grader, jeg styrter over styret, og tar meg for med høyre pekefinger og haka. Husker lite før jeg sitter hjemme med fingeren i grønnsåpe og haka pakka inn i gasbind. Tur på legevakta med 10 sting i fingeren og 3 i haka. 15 år senere er høyre pekefinger tydelig tykkere enn venstre, med et stort arr som går rundt hele ytterste leddet, og haka har et mindre sjarmerende hakk.

 

Ellers har jeg faktisk ikke brukket noe som helst. Knirker en del ganske mange steder (knær, albuer, ankler), og endel arr etter diverse kniver, spikre, sakser, okser og betongplatting.

Lenke til kommentar

Psykisk: a broken heart. :cry:

 

Fysisk: Å slå tåa i ein dørkarm... Eg har brukke armen (twice), men då var det så mykje adrenalin som pumpa at eg ikkje kjente det så mykje, så imo er det å slå tåa verre.

 

also: posten over = epic. :lol:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

noe av det værste må være når jeg hadde lagd en hytte av puter, flaggstenger og en pinne jeg hadde spikket spiss dagen før, og jeg fant ut at jeg skulle ødlegge den. så jeg tokk sats å hoppet på den. den ble ødelagdt og så smart som jeg var brakk noen flaggstenger og den spisse pinnen gikk tvers gjennom benet. brødrene mine så forskrekket på meg og mamma kom løpende inn og reagerte med å dra den ut. heldig vis traff den ikke noen muskler eller annet så det gikk bra. nå har jeg bare to arr på begge sider av benet.

 

en annen ting som jeg husker. jeg syklet med en bærepose i hånda og skulle hive den til noen(i fart) det jeg klarte var å hekte den fast i bakhjulet så sykklen bråstoppet og jeg tippa over. da de jeg skulle kaste posen til kom bort til meg, begynte de å le:/. de trodde sikkert ikke det var så alvorlig og syntes det var morsomt at jeg fik som fortjent (hadde tatt posen fra den ene:/) men når jeg prøvde å reise meg, sviktet kneet og jeg ble liggende. etter vært klarte jeg å komme meg opp og bruke syklen som støtte. heldig vis var det ikke langt hjem. så nå må jeg en gang hværtår til jeg fyller 18 eller noe gå til undresøkelse av kneet(er nesten helt fint nå, men det er en undersøkelse på aktivitetsskader i ung alder) det er vell det værste som har kjedd meg. var på 16. mai. så ble en kjedelig 17. mai :/

 

får ikke rettet skrivvefeil fordi når jeg prøver å rette på et ord "visker" den bort det forran.+ jeg har dysleksi

Lenke til kommentar

Off-topic: trykk på "insert"-knappen for å fiksa problemet med at bokstaven framfor blir sletta.

 

Also: det å fly over rattet er smertefullt, ja. :cry:

ja. det er det mest smertefulle jeg har opplevd :(

det med pinnen er så lenge siden så husker ikke så mye.+ at jeg kom i sjokk så da kjente jeg det ikke så godt. ble bare stående. :ermm:

Endret av D02
Lenke til kommentar

Vondeste jeg har opplevd var når jeg satt å vippet på en stol på skolen, så sklei stolen unna, og jeg datt bakover til jeg traff en del av en ventil på størrelse med en drue og 5 cm over gulvet (en del av sentralvarmesystemet), fikk den rett i ryggen, klarte omtrent ikke å puste på 10 minutter og måtte ligge helt stille i en halvtime til før jeg klarte å reise meg.

 

Vondeste jeg har sett var når jeg var i Alpene i Sveits og så en dame i 20 årene hoppe på bigjump med snowboard, og fly kanskje 50 meter for å så lande rett på halebeinet med det resultat at ryggen knakk så skulderbladene tok borti halebeinet hennes.

Endret av Zero-
Lenke til kommentar

Få nyrestein som 14-åring og så pisse den ut etter et par dager, der har du real pain! Å føde en panda på 100kg gjennom ræva hadde vært bedre!

Nå blei jeg litt usikker. Jeg tviler egentlig på at å bli kjørt på tjukken av en våryr, amorøs panda gjennom toern er noe særlig nytelse heller da. :love:

Lenke til kommentar

*Fikk en biljardkule i panna som knuste endel, så ut som en enhjørning i to uker. Gikk deretter med hodepine i to uker, før jeg våknet med en kul i bakhodet og mørkegrønne brillehematomer.

 

*Spontanruptur i buken opptil flere ganger, med påfølgende infeksjon i hele buken. AU!

 

*Spontantruptur i buken under graviditet, infeksjon i buken (crp på rundt 240), minimale doser med smertestillende og urin som krystalliserte seg og tettet urinlederen. SMERTE!

 

*Fødselen gikk veldig greit, over på seks timer og to Pinex Forte! :love:

 

*Prøve å fjerne stingene selv to uker etter fødsel; Ikke digg. Tråden hadde ikke løsnet slik som jordmoren sa den skulle. Jordmoren er ond.

 

Nå: Bekkenløsning. :nei: :nei:

Lenke til kommentar

*Fikk en biljardkule i panna som knuste endel, så ut som en enhjørning i to uker. Gikk deretter med hodepine i to uker, før jeg våknet med en kul i bakhodet og mørkegrønne brillehematomer.

 

*Spontanruptur i buken opptil flere ganger, med påfølgende infeksjon i hele buken. AU!

 

*Spontantruptur i buken under graviditet, infeksjon i buken (crp på rundt 240), minimale doser med smertestillende og urin som krystalliserte seg og tettet urinlederen. SMERTE!

 

*Fødselen gikk veldig greit, over på seks timer og to Pinex Forte! :love:

 

*Prøve å fjerne stingene selv to uker etter fødsel; Ikke digg. Tråden hadde ikke løsnet slik som jordmoren sa den skulle. Jordmoren er ond.

 

Nå: Bekkenløsning. :nei: :nei:

Du slipper hvertfall å bekymre deg for å få et spark i ballene..

Lenke til kommentar

*Fikk en biljardkule i panna som knuste endel, så ut som en enhjørning i to uker. Gikk deretter med hodepine i to uker, før jeg våknet med en kul i bakhodet og mørkegrønne brillehematomer.

 

*Spontanruptur i buken opptil flere ganger, med påfølgende infeksjon i hele buken. AU!

 

*Spontantruptur i buken under graviditet, infeksjon i buken (crp på rundt 240), minimale doser med smertestillende og urin som krystalliserte seg og tettet urinlederen. SMERTE!

 

*Fødselen gikk veldig greit, over på seks timer og to Pinex Forte! :love:

 

*Prøve å fjerne stingene selv to uker etter fødsel; Ikke digg. Tråden hadde ikke løsnet slik som jordmoren sa den skulle. Jordmoren er ond.

 

Nå: Bekkenløsning. :nei: :nei:

Du slipper hvertfall å bekymre deg for å få et spark i ballene..

 

...noe jeg er evig takknemlig for! Har sett det skje 'live' og JEG holdt på å spy av ren og skjær smertesympati. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...