Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler meg ganske heldig når jeg leser dette...

Værste må vel være krampe i låret midt på natta :S

 

Hehe, har opplevd dette kanskje 5-6 ganger. En gang på et LAN sovna jeg med noe svintungt elektriskutstyrsbokstingtang på foten. Er syyykt vondt i noen sekunder. Trikset er å stå opp med en gang og riste som faaa*n på foten for å få liv i den :p

Lenke til kommentar

Haha, værste krampen jeg har fått var når jeg kjørte scooter. Det var direkte grusomt vondt. Også på et tidspunkt som ikke passet så veldig bra.

 

Hehe, passer vel aldri bra å få krampe ^^ Når jeg står på snowboard pleier jeg å få en mild krampe i noen av de minste tærne mine. De vrir seg liksom helt til siden. Er ikke spesielt vondt, men det er så ubehagelig at jeg mister all kontroll og får panikk :p Kanskje jeg har litt fobi mot sånt.. Er ikke bare-bare å stoppe mens du er i full fart, spenne av bindinga og få av den en gigantisk snowboardsko NÅR man har krampe :p

Lenke til kommentar

Siden jeg har nevnt fysiskt smerte, så kan jeg nevne de psykiske her. Jeg har, som bIskOp også sett en person dø. Jeg var liten kanskje 7-9 år og var på besøk hos mormor og morfar. De bodde i en leilighet i første etasje. Plutselig høres det et sinnsykt bråk fra oppgangen og vi går ut for å se hva det er. Vi ser en oppgang full av blod (vegger, gulv etc). og en person som ligger der nede, helt livløs. Han hadde visst snublet og falt ned hele den lange trappen og død. Han var ganske gammel og forvirret er det blitt sagt i ettertid. Sykebil og politi kommer senere og henter han og spør oss div. ting.

 

Det bildet der får jeg aldri ut av netthinnen.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Knakk et par ribbein forrige vinter. Jeg og fattern hadde tatt oss litt for mange glass, og jeg skulle hjem. Satte meg på en 40-talls militærsykkel som man oppnår høy fart med, la ikke merke til fortauskanten og sklei med forhjulet på isen. Var såpass bedøvet da det skjedde at jeg merket ikke noe særlig, men dagen etterpå...Jeg kom meg nesten ikke opp fra senga.

 

Har også fortsuet føtter 4-5 ganger. Nå for tiden så sitter jeg her med en forstuet fot som jeg knappt kan gå på. Forstuet den på fredagskvelden, var på vei opp trappa i tresko.

 

Ellers så er det vel "normale" uhell og smerte jeg har opplevd :p

Lenke til kommentar

Husker jeg skulle besøke en kompis og jeg kjørte scooter,

kjørte vel ca. 50 da jeg skulle ta en brå sving i oppoverbakke,

da jeg plutselig la merke til en våt flekk på veien,

og instinktivt skviset inn bremsen mens jeg var midt på flekken

(Som visste seg å være oljesøl fra en bil),

scootern glei sidelengs med meg på i olabukse og t-skjorte

(Var 26-27 grader ute)

 

Hadde temmelig store sår på albuen,

da det var det og låret jeg sklei på,

og scootern var fakka for å si det mildt,

men var heldigvis bare 30-40 meter unna der kompisen min bor,

og moren hans er tilfeldigvis sykepleier,

så han kan et par ting eller to om sårstell.

 

Hadde også vondt i albuen og låret i et par måneder etterpå når jeg kom borti noe med albuen/låret.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Alkohol er visst en bra nervegift også, ja. Jeg forstuet foten på nyttårsaften for et par år siden, passe godfull hoppa jeg ut døra midnatt for å se fyrverkeri, og gikk rett i bakken fordi jeg landet på sida av ene foten.

 

Kroppen fikk et lite sjokk, for jeg mistet synet i et halvt minutt og så bare gråe skygger rundt meg mens jeg stabbet rundt og ga nyttårsklemmer til folk på festen. Fikk synet tilbake igjen og hadde ingenting vondt i foten, kunne til og med hinke på den foten, selv om søstra mi sa jeg måtte ikke gjøre det.

 

Men dagen etterpå kom jeg meg knapt ut av senga og kunne ikke sette foten i gulvet engang.

Lenke til kommentar

Mest vonde hittil iår må være noe som skjedde for ett par uker siden..

 

Går på diett, og varme+lite vann+lite salt gjorde så jeg krampet opp skikkelig. Knøyt seg fra undersiden av brystet og helt ned til lysken. Datt sammen i fosterstilling og lå å vrei meg i 2-3minutter mens jeg skreik av smertene. Tårene rant og alt var hælvete.

 

Så nå veit jeg hvordan det er å ha veer.... :thumbdown:

 

(Forsatt på diett, men med bedre kontroll på inntak av vann+salter...)

Lenke til kommentar

Ikke det verste, husker ikke helt hva det verste er, må tenke litt.

Anyway: Noen uker siden, jeg gikk ned trappa, datt på ræva :o

fikk et jævla blåmerke og vondt i ryggen og halebeinet. Greit vondt, men ikke sånn jævlig vondt. Og gjett hva? Dagen etter datt jeg ned trappa igjen og landa på akkurat samme måte, det var vondt.

 

Edit: Kom på det verste. Var i Bø sommarland en dag det var veldig fint vær, glemte selvfølgelig å smøre meg med solkrem. Gikk i bar overkropp og shorts hele dagen.

Da jeg kom hjem på kvelden la jeg merke til at jeg var helt for jævelig solbrent. Kunne faen meg kjenne at det kokte i armen da jeg tok på den.

Var forferdelig vondt i nesten en uke, lå på sofaen smørt inn med diverse kremer, i en konstant stilling, hvis jeg bevegde på meg gjorde det helt jævlig vondt igjen :p

Endret av metalhead!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...