kverna Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ingrodd tånegl i 3 år. Væskende, blødende, værkende og konstant sviende helvette dag inn dag ut i 3 år.. Operert 3 ganger.. Jaja. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 knuste tommelen i bildør.. ja knuste.. Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det absolutt kjipeste som finnes er å ha feberfantasier. Feite så jævlig når det føles ut som om alt rundt deg går fort, hardt og er dritfarlig, samt at du ikke klarer å kontrollere dine egne bevegelser eller tanker. 5940059[/snapback] Ah, kjenner igjen den. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Mest smertefulle psykisk jeg har opplevd var da jeg fikk vite at dama hadde vært utro flere ganger, pluss at en kamerat av meg og hun hadde drevet å sendt sexmld med hverandre over ett halvt år, på samme dag. Har begynt å komme meg over det nå, og det er ett år siden det skjedde. Mest smertefulle fysisk må vel være en blanding av da narkosen gikk ut av kroppen etter jeg hadde operert inn ny trommehinne, samt da jeg knakk halebeinet på snowboard. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg brakk foten like før jula i 1996. Høyre legg brakk i to, samt loddrett splittelse langs leggbenet opp til kneet. I tillegg fikk jeg to brudd i ankelen slik at jeg måtte ha en skrue igjennom ankelen (skrudd igjennom de to klumpene på hver side av ankelen) Hadde gips fra tærne opp til skrittet i 10 uker, og så en mindre gips opp til kneet i 5 uker etter det. Skateboard uten hjul på snø er gøy.. Endret 17. april 2006 av skag1 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har ikke opplevd så mye vondt egentlig, brekki armen en gang, men var ikke spsielt vondt da.. Lenke til kommentar
capy Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Jupp psykisk smerte suger. Grunnen er jo egentlig ganske logisk; dine nermeste har "skylden" og du må leve med det resten av ditt liv. Så der ligger du i sengen, ser i taket å forsøker å drømme at du ligger oppe på et fjell med en sniper-rifle mellom hendene og skal ta ut livsviktige personer for ferdelandet.. Og vips så kommer usunne tanker tilbake og du husker detaljer så godt som at den psykiske smerten kunne oppstått i går. Du forsøker å tenke på noe annet, men nei, det går ikke. Da er det bare å stå opp. "Noen minutter forran PCskjermen får meg til å tenke på noe annet" og vipps er det under 4 timer til en 8 timers lang arbeidsdag. "crap, der var den nattet ødelagt", og så er det bare å krype til køys igjen å forsøke å drømme om noe fint. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 har ett arr som går på langs på lillefingern, er 3cm langt (er ganske langt for en liten lillefinger) gjorde ikke så vondt annet enn den dagen det skjedde. Kraftig forstuelse av håndledd, påfølgene tur i den tre-bergogdalbanen på tusenfryd. værste må vel være da jeg opererte noe i skrittet for så å måtte opp å gå rett etter jeg hadde kommet meg etter narkosen, det var et helvete, gikk vel i 3. klasse da, så er en stund siden =) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 trøkka igjennom ei knust rute av typen som er i fortauene (hvertfall her i kristiansand. de er typisk 20*20cm og er i "blura" glass). Stakk ut glass fra kantene som kutte seg inn i leggen. gjorde hvertfall veldig vondt da jeg var liten.. . har egentlig ikke veldig mange opplevelser med smerte.. bortsett fra masse fall ect. da jeg var liten. Men det mest ubehagelige jeg vet er å være kvalm, sånn skikkelig kvalm at man ikke klarer å tenke på noe annet.. Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Måneden etter jeg sugde ut noe knust bein og væske av albuen, aner ikke hvorfor, men det gjorde så inni helvetes vondt. Var vel en nerve eller noe som hadde komme i klem. Tiden mellom virkningen av smertestillende gikk med på å ligge på gulvet og vri seg. Håper det blir bedre etter andre armen. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 prater vi om fysisk eller psykisk smerte? psykisk kan gjøre mere vondt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 -Spansk tannlege som dyttet på feil tann da jeg skulle trekke en visdomstann. - Sitte i nesten 2 timer fordi visdomstanna ikke ville ut. - Da jeg gikk i barnehagen var det en idiot som ville se hva slags reaksjon jeg fikk hvis han kastet en stein i pannen min. Jeg fikk blod i øynene, og kan kjenne at det er et hull i panna nå. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 q-tips ned urinrøret... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 da jeg skulle trekke ut stålpinnene i arma etter operasjon, uten bedøvelse. Eller da jeg trakk tann uten bedøvelse Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Tja... å ligge med blindtarmsbetennelse i 3 dager og tro du har spist noe dårlig mat... herlig Gjorde rett og slett helt jævlig vondt og jeg greide til tider ikke å bevege meg en milimeter en gang hehe, husker det var ganske deilig når blindtarmen sprakk ja Endret 18. april 2006 av SBS Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 jeg har operert rundt 17 ganger. har gjort ganske vondt etter dem men det var også litt vondt å bli dytta ned fra et 8 meter høyt stup Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 jeg har operert rundt 17 ganger. har gjort ganske vondt etter dem men det var også litt vondt å bli dytta ned fra et 8 meter høyt stup 5940826[/snapback] Hvem i helvette var så jævla idiotisk teit å dytte deg ned der?! Han sku jo fan blitt bura inne! Lenke til kommentar
Moff Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hehe.. han ble annmeldt tror jeg. Han var full - og glad Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 inngrodd stor-tånegl, de opererte med frysespray og skalpell. Jeg fikk 2 stk paralgin forte. Skulle vel egentlig bare ta en halv tablett, men tok de 2 samtidig. Tilbringte en halv dag på badegolvet i fosterstilling. Hadde mer vondt i magen av de tablettene enn det gjorde vondt i tåa. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) da jeg skulle trekke ut stålpinnene i arma etter operasjon, uten bedøvelse. Eller da jeg trakk tann uten bedøvelse 5940587[/snapback] Har hatt 2stålpinner i fingrene,gjorde ikkje någe spesielt vondt å trekke di ut,men eg blødde ein del... Eg ha hatt mange smerter,har hugget meg med kniv rett i knokkelen,fikk ein stein over lillefingen så fikk eit fint kutt dr,men mesteparten eg har gjort meg kan rg ikkje si at det gjorde någe spesielt vondt. Psykisk smerte kan og tas med i denne tråden. Er ening i at psykisk smerte kan vere værre enn fysisk... Eg er ein av di heldige her,pga eg har nokså høy smerteterskel,skal mye til før at eg overgir meg for å si det slik... Endret 18. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå