Tanner Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Våkne om natten med krampe i leggen, fuuuu. Gjespe og få krampe i kjeven... Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Har hatt mye vondt i mitt korte liv, men det er vanskelig å bedømme smerte i ettertid. Det verste er kanskje migrene. Hvis jeg ikke oppdager det tidlig nok, blir det ganske ille. Har mange ganger blitt liggende i fosterstilling i timesvis, og håpet på å besvime. Nummer to er krampe i leggen. Har ofte krampe i leggene hvis jeg ikke strekker godt nok etter beintrening eller Muay Thai, men etter jeg hadde Compartment syndrom i venstre legg (som også var jævlig vondt) Ble det veldig mye værre å ha krampe. Har brukket håndleddet flere ganger, og har sydd 19 sting på kneet etter en mopedulykke, men det var ikke så ille. Bruddskader og sår er for meg ikke like vondt som migrene eller muskelskader. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Faktisk ikke for lenge siden. Dott i øret i 3 uker, pluss at jeg prøvde å blåse den ut ca 1/2 av tiden jeg hadde den.. Var jææææævlig vondt og ubehagelig..Tror den er ute nå! Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Holdt på å kappe av ene tåa med glasskår Båtmotorpropell i beinet Ryki en scene i foten for så å bøye foten alt for langt etter at jeg skulle prøve å løpe på veggen Hmm kommer ikke på no mer 0,o Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Faktisk ikke for lenge siden. Dott i øret i 3 uker, pluss at jeg prøvde å blåse den ut ca 1/2 av tiden jeg hadde den.. Var jææææævlig vondt og ubehagelig..Tror den er ute nå! var det etter det du ble korka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Testikkelrotasjon. Ja, du leste riktig. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2349 Lenke til kommentar
Swixcap Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Da jeg var 15 fikk jeg en klump i brystkjertelen (gutt btw) som måtte testes om det var brystkreft eller noe annet snusk. 1 mm tykk sprøyte 4 cm inn i brystet, på med vakuumtrykket og grav rundt. To omganger. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 værste jeg kan huske er å få hjernerystelse, dette ned fra 1,5-2 meter og lande med hode først på stein-heller kjempedigg, beste var å bli sykt kvalm og ligge på sett og vis baklengs i en ambulanse i nesten 2 timer så jeg ble enda kvalmere og så spy mens jeg lå på ryggen, rant nedover halsen og sånn. jævlig, men kan ikke konkurere mot en god del andre her.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Tja, krampe bak i leggen midt på natta er rimelig smertefullt. Evt. da jeg brakk lillefingeren, og måtte knekke den på plass selv. Det var... vondt. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Av all smerte jeg har opplevd er det ingenting som har overgått da jeg gled og landet på nøttene på ei jernstang. Gikk bra heldigvis. Men forsatt uutholdelig fram til smerten gikk over. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Det må ha vært da strengen røk. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har brukket noen bein osv., men ingenting slår papirkutt Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har brukket noen bein osv., men ingenting slår papirkutt Papirkutt mellom fingrene er det verste, og tå mot noe hardt. Lenke til kommentar
Bluebeard Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En gang hadde jeg kraftig blærekatar, gjorde dritvondt å pisse krystaller og til slutt blod. Det bare stod "rød urin" ut av urinrøret. Ble veldig kvalm og svimmel xD Og en gang når jeg bæsja, så skjedde det noe rart. Jeg pressa ut en hard kabel og så plutselig gjorde det sykt vondt! Liksom i hele bekkenet. Synet ble svart og jeg krøyp automatisk ned i fosterstilling, det varte i 10 min eller no før jeg klarte å reise meg opp med masse bæsj overalt. Aner faen ikke hva som skjedde. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Har brukket noen bein osv., men ingenting slår papirkutt Papirkutt mellom fingrene er det verste, og tå mot noe hardt. Jackass folkene tar det i leppa og mellom tærne. AU. Har heldigvis aldri fått ett skikkelig papirkutt enda, men vet at det er ordentlig pain. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Den scenen der har ødelagt meg for alltid. Er av og til jeg tenker på det, og bare ... får frysninger. AU. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) . Endret 7. desember 2010 av zizouu Lenke til kommentar
silinox Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 har sånn svær bakke på skolen om vinteren er den perfekt til å skli på når det er is <3 vi hadde en sånn matte med tau på for å holde seg i satt ikke på den matta men på venstre siden og den matta gjorde en 180 (hvordan lager du ett grad tegn :S) og jeg var igjen med en forstuet tommel som var dratt bakover værste var at jeg er skeivHendT!!!!!! Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Brakk høyre foten når jeg hoppet ned trappa når jeg var 4. Mens på legevakten hadde de ikke funnet noe tegn på brudd i foten, kunne ikke gå. Det tokk 3 uker før de fant ut at foten faktisk var brukket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå