Propofol Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Min mest smertefulle opplevelse: Skulle ta av med paraglider fra et jorde på et sted ikke så langt unna Bergen i sommerferien. I det jeg sprang nedover og fikk godt med trykk i paraglideren så så jeg på et flagg lenger ned i bakken at det kom bakvind (en hver paragliderpilots verste mareritt etter kollaps i lufta). Men jeg, full av adrenalin som jeg var, fortsatt å løpe nedover for å kompensere for denne bakvinden. Etter en del løping hadde jeg ikke mye igjen å "gå på" før jeg nådde et stup. Ca. 10 meter før stupet var det noe høygress på ca. 1 meter i høyde, samtidig lettet jeg fra bakken. Nå var det "point of no return" og jeg måtte bare la det stå til og forsøke å fly gjennom høygresset, siden stupet var rett bakom. Høygresset skjulte et piggtrådgjerde som jeg knakk ned og dro med meg nedfor stupet. Piggene sto rett inn i brystet mitt og jeg var da sikker på at det hadde gått inn i en av lungene.. det ble nemlig vanskelig å puste. Har noen souvernirer i form av stygge arr på brystkassa etter det. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hørtes veldig godt ut... Løp engan på ett piggtråd gjerde som lå i kne høyde, hadde piggtråd inn i kneet.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Hadde en infeksjon under foten. Gjorde utrolig vondt, men digg når jeg fikk tatt hull på den hos legevakta. Bedøvelsen var også temmelig smertefull å ta, tror hun bomma litt^^ Endret 11. juli 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Overheated Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Mine har jeg vært heldig med: Knakk nesten ryggen på snowboard, når jeg skulle ta boardslide. landa med nakken i is når jeg hoppet på quarterpipe utenfor huset. hoppet over quarterpipen og landa med nakken i isen, uten hjelm. :S heldig uhell Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Regulering med dempere, To stenger som var på hver sinn side av munnen. De stengene var festa helt oppe bak i munnen, og endte foran i munnen nede. Hadde 1 cm overbitt som ble dratt tilbake på dagen. Det var faen meg vondt, hodepine dagen lang og jeg sleit med å få i meg en yoghurt. Endret 10. november 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Dere har ikke følt smerte engang. Litt vanskelig å velg hva som var værst men. Brukket krgebeinet. brukket leggen brukket lårbeinet. brukket overarmen 2 ganger. endel forstuinger. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tror det vondeste må vært da jeg brakk beinet. Eller vet egentlig ikke, jeg var 2-3år Tråkket på en spiker en gang som stod sånn 3-5cm opp fra bakken. Merkelig nok merket jeg nesten ingenting. Lenke til kommentar
DreamHeaven Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Å bli kneet i skrittet så forhuden blir halveis omskåret var ikke særlig deilig. Heller ikke å forstue begge armene på en gang og sove i køyeseng. 5 cm langt skrubbsår på leggen inn til benet var heller ikke spessielt godt. Det å bli sparket av en hest i låret kan vel regnes som en av tidenes vondeste lårhøner. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tja, har vel ikke noe som kan konkurere med enkelte i tråden her men verste jeg har gjort er å tryne på sparkesykkel i mine yngre dager så jeg "skrellet" av all huden på hele høyresiden av høyrebeinet mitt, typ fra midt på låret og ned til ankelen. Var såklart sand der også da så satt seg fast mye deilig sand i beinet. Ikke spesielt godt, men jeg overlevde! Lenke til kommentar
knuttis Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Tja, har vel ikke noe som kan konkurere med enkelte i tråden her men verste jeg har gjort er å tryne på sparkesykkel i mine yngre dager så jeg "skrellet" av all huden på hele høyresiden av høyrebeinet mitt, typ fra midt på låret og ned til ankelen. Var såklart sand der også da så satt seg fast mye deilig sand i beinet. Ikke spesielt godt, men jeg overlevde! har også tryna på sparksykkel, men hadde flaks så gjorde ikke noe vondt. bratt bakke dårlig brems ikke god sammenheng. herpa jakka mi da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Satt lettsykkelen til en venn, også bestemte han seg for å kjøre før jeg holdt fast. Jeg grabba t-skjorta, og ble dratt etter asfalten 5m, og bakhjulet spant opp magen min. Alt dette i shorts og t-skjorte. Resultat: Jævlig brannsår på magen, og svære skrubbsår på hver legg, + 5cm i diameter på hvert kne. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg sprang i toppfart mot et piggjerde, fikk låret penetrert av rustne pigger. jeg tok en halv salto over gjerdet og braket i bakken med hodet først. Lenke til kommentar
g33ksn33k Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Øreverk etter flytur, noe av det verste jeg har vert borti .. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hm, det vonneste. Kansje den gangen eg ble brent av brennmanet Er allergisk så fikk puste problemer og hovna sjukt mye opp. Ellers har eg brukket samme lille tåa to ganger, vondt det og! Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vondeste jeg har opplevd var vel den gangen jeg var 3 og løp i bare underbuksa og tryna midt i en diger haug med brennesler. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg ble slått i brystet av en gravemaskin så jeg datt ned fra et 2 meter høyt tak og landet på ryggen. Kan si jeg ikke pustet noe særlig på 10 min. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Har brukket tær "beina" eller wrista som noen kaller det ^^, høyre handledd har jeg brukket ganger. Slapp heldigvis og bruke gips sist gang (får 3 månder siden). Ingen av dem var noe spesielt vondt da men. Det som er smertefult er og vente månder eller mer får og kunne bruke handleddet 100% fint igjen Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Verste jeg hart opplevd av smerter: - Ryke leddbånd i høyre kne (etter å ha sklidd på vått badegulv, mens jeg bærte en vaskemaskin) - Halvveis avkuttet pekefinger med tapetkniv - Truffet i de edlere deler på fotballtrening (snakker avstand på 1-2 meter mellom meg og han som skjøt) - Diverse forstuelser - Slått i hodet med en golfklubbe (veldig glad for at d et var driver'en og ikke et av jernene) Tror det er dette som er verdt å nevne, tannverk er heller ikke noe særlig bare hatt det en gang Lenke til kommentar
RenaxTM Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tja, har vel ikke noe som kan konkurere med enkelte i tråden her men verste jeg har gjort er å tryne på sparkesykkel i mine yngre dager så jeg "skrellet" av all huden på hele høyresiden av høyrebeinet mitt, typ fra midt på låret og ned til ankelen. Var såklart sand der også da så satt seg fast mye deilig sand i beinet. Ikke spesielt godt, men jeg overlevde! besteveninna til dama knuste skallen på sparkesykkel, går med metallplater og skruer i skallen... jeg personlig har vert så (u)heldig å få migrene, og etter noen kraftige anfall av det blir alt annet bare småtteri, har også røket leddbånd i kneet, bristet ribbein og fått utallige skrubbsår... har også truffet på noe merkelig i thailandske farvann, da jeg plutselig fikk sinnsykt vondt i hånda men så ikke noe skade, en 3-4 dager etterpå kom det opp noen merker på hånda som så ut som bitemerker fra en slange. har arr på hånda ennå, og det er 5,5 år siden nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå