Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en "flis" kjørt opp under foten.

På størrelse med en ispin, dette gjorde forsovidt ikke vondt.

Verre ble det når jeg kom på legevakten, jeg ble stukket med sprøyte 3-4 ganger rundt denne ispinnen. Det gjorde syyyyklig vondt, så ble det snittet litt med kniv og den ble dradd ut med en tang.

Personlig tror jeg bedøvelsen gjorde vondere enn det den skulle bedøve meg mot. :hmm:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vel egentlig ikke opplevd noe særlig smerte, iallefall ikke i forhold til andre her...

Det verste jeg kommer på er et forstuet ben samt boring i tann (uten bedøvelse).

Edit: Kom på at jeg løp inn i en skrivepult i en møbelbutikk. Det endte i en bloddam på teppet. Har ett arr rett under øyet nå. Sydde syv sting før familien stakk på pizzarestaurant som planlagt.

Munnsår er ganske vondt, iallefall da de varte i 3-4 mnd. pga. regulering, type togbane, som rev opp i huden med en gang det begynte å bli bedre.

Endret av morra
Lenke til kommentar
Jævligste var påbegynnende bihulebetennelse... Tok liksom aldri slutt, og var ikke sånn vondt som jeg kunne forstå årsaken til. Bare var vondt liksom.

5939812[/snapback]

Må si meg enig den. Jeg følte det som tannpine i samtlige tenner i overkjeven, samt at kroppstemperaturen krøp opp mot 40 grader, det var særdeles ubehagelig.

Edit: leif

Endret av hansf
Lenke til kommentar
Er det der noe du har prøvd altså..?

5939912[/snapback]

Må jeg svare på det?

5939948[/snapback]

Hvis du ikke vil svare på det ser jeg ikke helt grunnen i å poste såpass illuststrerende bilder...

Forhåpentligvis var det med en betraktlig mengde alkohol innabords..?

Lenke til kommentar

det vondaste må ha vært den gangen i fylla som jeg var dum nok til å la kameratene mine slå meg. blutselig var det fullstendig blackout og noen satt meg opp igjen i soffaen. tok sikkert 10-20 sekunder til jeg fikk igjen synet etter jeg hadde våkna igjen, etterfulgt av syk skallebank. fikk bare lyst til å dø.

var ikke spessielt deilig da jeg brakk håndleddet for et års tid siden heller. skulle slå gjennom 3 takstein og jeg hørte det knakk og ble liggans på gulvet mens jeg vred meg i smerte

Stakkar meg :D

edit: + dumme meg x2

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Har egentlig aldri hatt noen store smerter.. som jeg kan huske.. forstua foten en gang.. eller jo:P Klarte å glemme fingeren i bildøra, døra var 100% igjen.. fingeren "dunka" i 2 dager etterpå.. sinsykt vodt.. litt senere så ble den dobbelt så stor.. før negelen til slutt datt av ;)

Lenke til kommentar
eller jo:P Klarte å glemme fingeren i bildøra, døra var 100% igjen.. fingeren "dunka" i 2 dager etterpå.. sinsykt vodt.. litt senere så ble den dobbelt så stor.. før negelen til slutt datt av ;)

5940026[/snapback]

Vri seg i latter :lol:

Forklar hvordan du fikk til det :!:

Lenke til kommentar

Hvis psykisk teller: Ungdomskolen. (I i kanskje større grad: resultatene av det som forsatt henger igjen, 2 år etter.)

Og sånn ellers så vil jeg tro det å fyke med hodet ned i en røys med middel store steiner ikke var noe deilig, og jeg var nok ganske sensetive den gang med tanke på at jeg var bare 5 år.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Min mest smertefulle opplevese var når jeg skulle bære 3 Dolce & Gabbana bæreposer stappfulle med tilsvarende klær. Privatsjåføren min hadde forsvunnet og jeg måtte gå ca 500 meter fra butikken og tilbake til hotellet. Når jeg endelig kom inn på hotellsuiten og fikk satt fra meg posene så oppdaget jeg at "håndtaket" på posene hadde etterlatt seg en fin og rød stripe i hver håndflate. Det gikk med en halv flaske håndkrem før disse merkene forsvant. Til mitt forsvar så skal det sies at posene ihvertfall veide over 3kg hver. Jeg ble sykemeldt i 2 uker av min psykolog pga sjokkskader.

Lenke til kommentar
Min mest smertefulle opplevese var når jeg skulle bære 3 Dolce & Gabbana bæreposer stappfulle med tilsvarende klær. Privatsjåføren min hadde forsvunnet og jeg måtte gå ca 500 meter fra butikken og tilbake til hotellet. Når jeg endelig kom inn på hotellsuiten og fikk satt fra meg posene så oppdaget jeg at "håndtaket" på posene hadde etterlatt seg en fin og rød stripe i hver håndflate. Det gikk med en halv flaske håndkrem før disse merkene forsvant. Til mitt forsvar så skal det sies at posene ihvertfall veide over 3kg hver. Jeg ble sykemeldt i 2 uker av min psykolog pga sjokkskader.

5940070[/snapback]

:lol:

Lenke til kommentar

Brukket et par ribbebein, mistet noen neiler i klemulykker, brukket armer og bein. Fikk en pallejekk over kjørt inn i helen, foten løftet pallejekken og 500KG fra tærne til helen var for mye for et bein i foten. Den funker helt fint, noen nerver ligger vel i klem og jeg kjenner skaden hver dag, men det er egentlig ikke så gale. Smerte av den fysiske typen er ikke så gale. Noe av det verste tror jeg må være kobberledninger under neglene. det er jo en kjent torturmetode, da gjerne brukt med bambusfliser og ikke kobberledninger. Ellers knuste jeg en rute en gang. hånden ville ikke slutte å blø, så jeg slengte den utfor sengen for ikke å få blod på lakenet. Dagen etter var det en stor inntørket dam på flisegulvet mitt. så stod jeg opp, beveget på hånden og den begynte å blø igjen. Slik var den ganske lenge. Jeg kan bare annta at det gjorde vondt å slå hånden gjennom ruten, for ikke å snakke om å pille glasskårene ut av såret på jentedassen på utestedet etterpå. Visse ting gjør man bare i fylla... Ellers har jeg et arr i pannen etter en fallulykke da jeg var 3 år. Jeg ballanserte på en utepeis, mistet ballansen og falt ned en liten skråning. Jeg landet med pannen først på en stein, men som kjent faller unger avslappet og behagelig, så det var sikkert ikke så altfor gale. Men mye blod, sting og plaster var det nok:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...