Laman Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det var på barnehagen, og det hadde snødd litt. Vi fikk noen sparker og slikt å holde på med ute i snøen. Jeg fikk tak i en av disse sparkene og kjørte litt rundt om kring. En liten nedoverbakke førte til at jeg fikk noe fart, og en bar flekk på bakken gjorde at jeg plutselig mistet denne farten. Fløy over styret på sparken og tryna med gebisset i den jern-stangen foran. Beit hull i leppa. Mye blod. Lenke til kommentar
V!king1 Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det var på barnehagen, og det hadde snødd litt. Vi fikk noen sparker og slikt å holde på med ute i snøen. Jeg fikk tak i en av disse sparkene og kjørte litt rundt om kring. En liten nedoverbakke førte til at jeg fikk noe fart, og en bar flekk på bakken gjorde at jeg plutselig mistet denne farten. Fløy over styret på sparken og tryna med gebisset i den jern-stangen foran. Beit hull i leppa. Mye blod. 6140374[/snapback] Hadde du gebiss når du var i barnehagen? :!: Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det var på barnehagen, og det hadde snødd litt. Vi fikk noen sparker og slikt å holde på med ute i snøen. Jeg fikk tak i en av disse sparkene og kjørte litt rundt om kring. En liten nedoverbakke førte til at jeg fikk noe fart, og en bar flekk på bakken gjorde at jeg plutselig mistet denne farten. Fløy over styret på sparken og tryna med gebisset i den jern-stangen foran. Beit hull i leppa. Mye blod. 6140374[/snapback] Hadde du gebiss når du var i barnehagen? :!: 6148486[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Kryon Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Fekk infeksjon etter en operasjon i brystkassa og hadde et skikkelig smertehelvete i to uker før jeg kom meg til legevakta og vart flydd til Haukeland sykehus. Hadde også en stor mengde væske i lungene. Å tryne på sykkel og knuse ballene i styret er heller ingen god opplevelse. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det mest smertefulle jeg har vært med på, var når jeg fikk et lystoffrør i ryggen. Men det var ikke det som var mest smertefult, det var egentlig ikke så vondt, bare utrolig ubehagelig. Men det som var vondt var da jeg var hos legen og skulle fjerne alle de små glassbitene fra ryggen. Legen måtte skjære bort all huden rundt såret, han brukte 4 sånne sprøyter som skulle gjøre huden lett å "dra" av. Det var ikke veldig vondt å få de sprøytene i ryggen, men ikke akkurat godt. Så var det da de virkelige smertene begynte. Legen tok frem en skalpell å skjærte vekk all huden rundt såret i en firkant, og dro av huden. Så tok han frem en mini-pinsett å startet med å grave løs alt glasset fra såret. Det var smerte det. Fordi bedøvelsen fungerte ikke før han skulle sy igjen såret. 5978054[/snapback] Når du er så lur å står rett under ett lysstoffrør å kaster en sprittusj på det så kan du ha det så godt Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Skal vi se: Tryna på sykkel og så nesten hele kneskåla komme til syne. Klarte ikke gå skikkelig på 3 uker etterpå. Nesten klemt av meg lillefingeren i en dør. Brista halebein på snowboard, det må være det definitivt mest vonde jeg har opplevd fysisk. Strukket leddbånd i begge ankler ( Skateboard ) Det vondeste psykisk var da foreldrene mine døde. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Wipeout: Du er sterk! Hvordan skjedde det? Beklager så meget.. Det verste jeg har opplevd, er ingenting sammenlignet med dere Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Wipeout: Du er sterk! Hvordan skjedde det? Beklager så meget.. Det verste jeg har opplevd, er ingenting sammenlignet med dere 6151704[/snapback] Hvilke av tilfellene tenker du på? Begge mine foreldre døde i løpet av 6 mnd. i 1995. Ikke spesielt moro, jeg var 23 år den gangen men allikevel så var det en opplevelse som jeg ikke misunner noen. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tenker på begge to.. Beklager så meget.. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det vondeste? Da jeg fikk begge tomlene fast og flattrykt i anlegget på en knekkemaskin på et plateverksted. Eller da legen måtte skjære opp en sakralcyste for å tappe den for gørr og anbefalte å ikke bruke bedøvelse. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det værste jeg har opplevd var da jeg brakk opptil flere (4 i tallet) ribb-ben da jeg ble taklet under en ishockey kamp. Det var usansynelig vondt. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det vondeste? Da jeg fikk begge tomlene fast og flattrykt i anlegget på en knekkemaskin på et plateverksted. Eller da legen måtte skjære opp en sakralcyste for å tappe den for gørr og anbefalte å ikke bruke bedøvelse. 6151862[/snapback] Hva er en sakralcyste? Lenke til kommentar
Æææ Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det verste som har skjedd meg skjedde idag når jeg var på skolen. Jeg var litt tørst så jeg skulle snike meg ned til brusautomaten uten for kantina, jeg putta inn de 13 kronene som skulle til og trykka på knappen som skulle gi meg en cola. Det som skjedde var at jeg hadde vært nær SPRITE ZERO! knappen istedet. Jeg trodde jeg skulle begynne å gråte. Jeg har ikke vært samme mannen siden. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det verste som har skjedd meg skjedde idag når jeg var på skolen. Jeg var litt tørst så jeg skulle snike meg ned til brusautomaten uten for kantina, jeg putta inn de 13 kronene som skulle til og trykka på knappen som skulle gi meg en cola. Det som skjedde var at jeg hadde vært nær SPRITE ZERO! knappen istedet. Jeg trodde jeg skulle begynne å gråte. Jeg har ikke vært samme mannen siden. 6153815[/snapback] I feel your pain Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det værste jeg har opplevd var da jeg brakk opptil flere (4 i tallet) ribb-ben da jeg ble taklet under en ishockey kamp. Det var usansynelig vondt. 6152094[/snapback] Det hører med sporten da Knakk aldri noe de åra jeg spilte, men faen så digg det var å sitte etter kamp å ha et smertehelvete. DET, var virkelig livet. Da har man ofret og blødd for laget, og noen bedre selvfølelse finner man ikke Lenke til kommentar
Gunslingahgurrrl Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ugh, ble nettopp utskrevet fra sykehuset etter å ha opplevd min verste 'opplevelse' hittil. Glemte å varme opp med de små dildoene før min kone skulle pløye åkeren min (lang historie, sjekk sex-tråden), så vi kjørte bare på med 9-tommersen. Hun klarte ikke å få den inn (og jeg antok at smertene ville gå over når hun fikk den inn.. så feil kan man ta), så jeg sa at hun bare skulle ta sats og 'stupe inn'. Au. Hun endte opp med å "perforere" (ikke helt 100% sikker på hva dette betyr, men antar at det er noe a la 'lage hull i' eller 'gjennomhulle') analveggen min. Har lugget på sykehuset siden den gang. Har fortsatt problemer med å gå skikkelig, og kommer sikkert til å bli gjort til latter av i lokalsamfunnet hvis hemmeligheten min lekker ut. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det eneste jeg finner som kan kommentere det innlegget der presist nok: Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) hva i helvette? edit: og gud i himmelens navn! (trykk på Gunslingahgurrrl sitt nick, trykk så på vis alle innlegg fra denne brukeren, start på bunnen og les deg oppover, er bare 5 eller noe...) HER ER LINK for alle de som er for fortumlet til å lete... Endret 22. mai 2006 av jalejale Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ugh, ble nettopp utskrevet fra sykehuset etter å ha opplevd min verste 'opplevelse' hittil. Glemte å varme opp med de små dildoene før min kone skulle pløye åkeren min (lang historie, sjekk sex-tråden), så vi kjørte bare på med 9-tommersen. Hun klarte ikke å få den inn (og jeg antok at smertene ville gå over når hun fikk den inn.. så feil kan man ta), så jeg sa at hun bare skulle ta sats og 'stupe inn'. Au. Hun endte opp med å "perforere" (ikke helt 100% sikker på hva dette betyr, men antar at det er noe a la 'lage hull i' eller 'gjennomhulle') analveggen min. Har lugget på sykehuset siden den gang. Har fortsatt problemer med å gå skikkelig, og kommer sikkert til å bli gjort til latter av i lokalsamfunnet hvis hemmeligheten min lekker ut. 6156263[/snapback] HAHAHAHAHAHAH:-D Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Tryna og plantet hånden i nylagt glovarm asfalt. Kokende olje og tjære satt klistret på hånden, nesten umulig å få det av. Resultatet ble 2. og 3. grads forbrenning, ikke spesielt behagelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå