Suburbian Hero Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Når jeg var 10 sykla jeg inni i en vegg i cirka 40km/t, det er vondt. Og har brukket armet to ganger. Og i for tre dager siden dunka jeg hodet i taket. Har fortsatt vondt i hodet . Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg krabbet på knærne en distanse som tar ca 10 min til fots på tirsdag. Jeg gjorde dette i smålig beruset tilstand, men nå klarer jeg knappt å gå. Har bare blåkuler og sår over alt. Jeg burde kansje nevne at dette var en ruseknute. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Strøm med høy spenning er ei å foretrekke. Har hatt noen pene opplevelser med ledninger og juletrelys og slikt. Ellers er jeg en rolig person som passer min gange og varer mine handlinger. Nesten. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Off, du sier noe der ja. Hadde et lite uhell som tiåring når jeg skulle fikse og trikse noe med strømmen til cd-spilleren. Fikk da selvsagt 230 volt kjørt inn i hendene så de sto og rista en stund. Fikk, i tillegg til den småsjokka følelsen du har etter å ha fått støt, brannsår på begge hendene der ledningene hadde truffet... Deeeeeeilig Lenke til kommentar
Milf-O Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er ikke spenningen som avgjør "støtet" du får, det er hvor mange ampere det går... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) *Melder meg ut av den debatten før jeg sier mere dumt* Jævlig var det uansett Endret 18. mai 2006 av anners Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er ikke spenningen som avgjør "støtet" du får, det er hvor mange ampere det går... 6128676[/snapback] Nope. Ikke helt sant det der. Prøvd stungun? 40 000V, ingen strøm. Gjør forferdelig vont men er ikke farlig. Jo høyere strøm det går jo farligere er støtet. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 når jeg har vondt i hodet Lenke til kommentar
Milf-O Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 til en viss grad er det du sier sant. men; man kan dø av 50volt, kommer an på amperen. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det verste må enten være da jeg måtte sy uten bedøvelse, bare ett sting men likevel svidde det noe jævli Man pleier vel ikke å ha bedøvelse når man syr? Har sydd en halveis avkuttet finger og et sprengt øyebryn, uten bedøvelse. 5 sting på fingeren og 4 over øyet. Var ikke akkurat vondt. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Jeg stod på løpehjul ned en bratt bakke i full fart og skulle hoppe så høyt jeg kunne. Jeg landet med forhjulet oppe i en greie på et kloakklokk og stupte sikkert 3 meter frammover før jeg fraff asfalten og skrapte bortover, husker smerten selv om det er sikkert nesten 2 år siden. "det var ganske spennende " og Den gangen jeg krasjet med båten. Jeg, min bror og en kamerat kjørte ganske fort med båt, så fikk han som kjørte båten solen i øynene, men gasset bare videre så frontkoliderte vi med en MYE større båt og lagde hull i begge båtene. Før krasjet satt vi bakerst i båten (15 fot) alle sammen da vi krasjet stupte vi helt fram i båten og dunket hodene våre i både hverandre og hardtoppen på båten. Kunne nesten ikke gå etterpå "sykegreier" (det kostet oss en del tusen det ) Endret 18. mai 2006 av sogasg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tror muligens det værste skjedde når jeg var liten. Hadde lungebetennelse en stund, noe som ikke var helt digg. Lungebetennelse var vel den sykdommen som tok flest liv back in the ol' days. Husker også at jeg voknet med hovene mandler en gang, klarte ikke puste det var helt j*vlig Knuste også nesten nesen en gang med håndtaket til en jekketralle. Ikke spør hvordan. Har også fått noen ganske saftige spark i mellomgulvet på karaten, har også hatt de obligatoriske trynene på sykkel osv. Men det værste er egentlig de rare fysiske smertene man ikke aner hvor kommer fra, som feks i hjertet, lungene. En gang fikk jeg helt sykt krampe i det ene benet, det var faktisk mye værre enn det høres ut som. Kan vi ikke ta med en liste over smerte vi har påført andre? For den er mye værre! Endret 18. mai 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Når jeg tenker meg om, jeg kuttet nesten av tommelen når jeg var 6 år. jeg og broren min var ute i skogen å lekte med øks.. 3 år etter kutta jeg brutter'n i hode med ei øks som jeg glapp Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 .... Værste jeg har opplevd er å få ballene trøkka opp i magen av en jernstang... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Smerten etter at doktoren hadde dratt ut heile stortånagla mi (med rota og det heile) med tang, og bedøvelsen gjekk ut. Og det å våkne opp og prøve å gå etter at dei hadde tatt blindtarmen min som sjuåring. Det var fælt det... Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg falt oppå en vedøks en gang, en sånn man sager ned trær med. Fikk et godt arr på armen etterpå Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 til en viss grad er det du sier sant. men; man kan dø av 50volt, kommer an på amperen. 6128782[/snapback] Skal det være så sinnsykt vanskelig å nevne elektrisk støt uten at folk begynner å kverulere på dette? Når vi snakker om smerte: Det å tråkke på en rake, Tom & Jerry-style, er rimelig forjævlig. Tenk dere hvor stor hastighet skaftet har når det treffer fleisen... Man kan bli forbanna av mindre... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Brekke begge hendene samtidigt (ikke spør meg om hvordan det var å gå på dass), bli knea opp mellom storetærne og sist og 1.plass! Bli slått i trynet med spade Glemte en ting. 22 volts bilbatteri og en uforsvarlig ladder... *kazapp* Endret 20. mai 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 knakk ankelen i fylla så det gjorde ikke vondt, men dagen derpå når jeg våknet og skulle stå på beinet kan du si jeg kjente det. Har fått skulderen ut av ledd en del ganger. Gikk på tryne med sykkelen da forhjulet forsvant og jeg spiste asfalt, så ut som en kjøttkake i trynet. Men det definitivt vondeste jeg har opplevd var når jeg hadde nyrestein, fy faen det er vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 En kompis av meg hadde ørebetennelse i 7 måneder. Jeg holdt på å dø etter 2 dager. Ellers har jeg får tommelen ut av ledd, men det gjorde ikke så enormt ont. Smerteterskelen min er foresten enormt lav Det var en gang jeg var hos en kompis sammen med noen andre venner. de satt å så film, mens jeg hoppet på trampolinen alene. Jeg skulle prøve å lande på mage, men turde ikke i siste øyeblikk, og landet skjeivt. Ene foten var strak da jeg landet slik at jeg forstuet ankelen og høyre armen ga etter da jeg prøvde å hode meg oppe rett før jeg landet. I panikk så skrek jeg til de som satt inne, men bare naboen hørte det. han skulle bære meg ned fra trampolinen og bort til en stol, men klarte å tryne an på gresset. det gjorde litt ondt. høyrearmen min er fortsatt skeiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå