Lidskjalv Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det mest smertefulle jeg har opplevd? Helvetesbruddet med x-dama. Og søstera mi som døde av brystkreft 29 år gammel. Fysisk smerte går over... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Nåja, tanken her var vel fysisk smerte. Men hvis psykisk smerte teller med så stryker jeg ryggbrekkingen, det mest smertefulle var da bestevennen min gjennom 16 år døde. Lenke til kommentar
Milf-O Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Sprengte av meg 4 fingrer med fyrverkeri. Det var vondt. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Mistet en finger i en dør som blåste igjen. Resten lå igjen på dørmatta. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, det mest groteske med innlegget ditt, Jarba, var helt klart smileyen på slutten. "Og så slepte jeg meg videre med innvollene hengende på utsiden " 1 Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Psykisk smerte EIER fysisk smerte!! Believe me.... I know Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Nåja, tanken her var vel fysisk smerte. Men hvis psykisk smerte teller med så stryker jeg ryggbrekkingen, det mest smertefulle var da bestevennen min gjennom 16 år døde. 6120108[/snapback] les første post. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) La ikke denne tråden bli en emo-tråd for allverdens psykiske lidelser, da. Det værste jeg har hatt var å bli meid ned på fotballbanen (når jeg var 12 år), fikk piggskoen hans rett i skinnleggen, og knakk beinet over og under der han traff. Det SUGDE. Men han bli i det minste utvist Endret 17. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Haha, det mest groteske med innlegget ditt, Jarba, var helt klart smileyen på slutten. "Og så slepte jeg meg videre med innvollene hengende på utsiden " 6120207[/snapback] Hahahah ^^, Digger svart humor. eller hva det nå kalles. Psysisk smerte gjør vel ikke direkte VONdT da men... Lenke til kommentar
Rasks Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Har aldri brukket noe aller skadet meg ordentlig, men ca. 200 volt gjennom kroppen kan gi et ganske kraftig støkk. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 jeg var hos tannlegen for noen måneder siden:dremel:. Jeg skulle trekke en tann,men han glemte bedøvelse og bare reiv uten stopp. jeg hylte (å peip) som en tosk det var så vondt jeg spiste nesten ikke på 48 timer Edit: Hadde lyst å drepe tannlegen etterpå. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 jeg var hos tannlegen for noen måneder siden:dremel:. Jeg skulle trekke en tann,men han glemte bedøvelse og bare reiv uten stopp. jeg hylte (å peip) som en tosk det var så vondt jeg spiste nesten ikke på 48 timer Edit: Hadde lyst å drepe tannlegen etterpå. 6122459[/snapback] Thats the spirit! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) QUOTE(kverna @ 16/05-2006 : 20:18)Føyer til en ting jeg opplever ganske ofte, seinest i dag tidlig. Lå i senga og var på vei opp, skulle bare strekke meg en siste gang. Idet jeg strekker meg, klikker det på baksiden av leggen, intens umennskelig smerte som pulserer 5-10cm nedenfor kneet. Fy faen så vondt, hoppa rundt senga og skreik. Vondt enda, krampe eller noe ? * Akkurat det der har jeg og, tror det er krampe. Får det noen ganger når jeg strekker meg, eller jeg fåretar meg andre ting i sengen innocent.gif (Alene altså!) Er så sinnsykt vondt, får det vanligvis i foten jeg, men her om dagen var det bak på låret. Enorm smerte, og du kan ikke gjøre annet enn å ligge stivt den tiden det tar for at det skal gå over. Veldig frustrerende at du ikke kan gjøre noe for å stoppe det! tror det heter senestrekk... satt på kne engang, skulle reise meg, da jeg fikk senestrekk nedover hele baksiden på foten, bare datt ned igjen og ventet til smertene skulle gi seg EDIT : glemte og quote Endret 17. mai 2006 av snaxxor Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 borre i vell 30 minutter uten bedøvelse...... aldri hatt bedøvelse siden heller . i like pain Lenke til kommentar
Moff Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 for mødre er det vel å føde ?? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Vondeste jeg har opplevd? Til tross for forstua handledd, bresta skulder, X ant "total body colapse" (dvs fall fra stor høyde som lamma meg totalt, skjedde vært år mens jeg jobba i silo og feilberegna høyden fra topp til bunn) og andre vonde ting (deriblant hull o hode/legg, vann i kneet etc) så er det verste faktisk papirkutt Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 vondeste må vel være mens jeg gikk med krykker i 2 uker, etter å ha tråkket over og strekt noen leddbånd i ankelen. mista balansen, tråkka på det vonde beinet og krasja i bokhylla. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Når jeg var 5 år, brakk jeg armen rett over albuen (var et ev norges mest kompliserte brudd). Så når jeg gikk med gips, snubla jeg i en trapp (av sement fliser på 6 trinn...). Da måtte jeg inn og ta rønken. Folka i barnehagen trodde bare jeg hadde slått meg. Heldigvis jobbet mamma på sykehuset og de kjørte meg til henne. Så så på albuen min, den var litt støre en enn tennisball ) Etter det må det vell være og få lyske strekk i begge lyskene sist påske når jeg sto i bakken. Er vond og stå i bakken resten av de 4 dagene i bakken da. Fikk forøverig et kjøtt sår på 3x5 ca nede til venstre på hofte kanten eller hva det heter. Det var foresten samme påske... Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jern-ventil i panna, som falt fra 2 meters høyde. Arr enda. eller blodkarrs-lekasje (eller hva nå legen kalte det) da jeg nikka til en annen fyr på fotball kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå