ludvig Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Verste må vel være da jeg brakk hånden og fikk operert inn 2 metallpinner i albuen, det gikk infeksjon i sårene, noe legene ikke fant ut før jeg skulle ta av gipsen. De to metallpinene ble dratt rett ut av det infiserte såret med en tang helt uten bedøvelse. Følelsen av at legen tar tak med tangen roterer litt for så dra de rett ut var helt for jævlig, glemmer aldri lyden av metall mot ben. Lenke til kommentar
Serious Ninja Pope Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Fått et akebrett slått inni trynet av en annen kompis, rett på legevakten med en ekstra munn rett over haken, senere på legevakten måte legen dra ut biter av akebrettet som hadde satt seg fast inne i haken, hadde problemer med å spise en stund etter det.... Lenke til kommentar
ErlendTheBackflip Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Det mest smertefulle jeg har opplevd var da jeg klarte å miste to tær, jeg skulle lukke en dør (ytterdøren vår) og så var litt av foten utenfor å "PANG". Det var ondt, så jeg har bære 3 tær på den ene foten. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg veit egntlig ikke, kan lissom ikke huske noe som var så sykt vondt, har aldri brukket noe... Men kanskje da jeg mista begge fortenna pga kræsj i trillebår, eller da jeg datt på hue ned i en steinrøys fra ett tre å slo høl i hue.. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 H*lvete for en møkkadoktor! 5968564[/snapback] Er da helt vanlig og ta mer enn et stikk på lokalbedøvelse. Når jeg trakk 4 tenner i kjeften fikk jeg tilsammen 30 stikk. Når jeg fikk et 9cm langt kutt på kneet fikk jeg vel ca 20, å det var ikke nok. 5970628[/snapback] Jepp, riktig det. skulle egentlig ha mer stikk jeg å- Men det var så inni helvetes vondt at jeg spurte om han bare kunne sy og bli ferdig med det han så meg i øynene og sa: Er du virkelig sikker på det? Når han begynte og sy merket jeg ingenting... sovna faktisk retter han var ferdig fordi smertene var over 5970747[/snapback] My apologies Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Det mest smertefulle jeg har vært med på, var når jeg fikk et lystoffrør i ryggen. Men det var ikke det som var mest smertefult, det var egentlig ikke så vondt, bare utrolig ubehagelig. Men det som var vondt var da jeg var hos legen og skulle fjerne alle de små glassbitene fra ryggen. Legen måtte skjære bort all huden rundt såret, han brukte 4 sånne sprøyter som skulle gjøre huden lett å "dra" av. Det var ikke veldig vondt å få de sprøytene i ryggen, men ikke akkurat godt. Så var det da de virkelige smertene begynte. Legen tok frem en skalpell å skjærte vekk all huden rundt såret i en firkant, og dro av huden. Så tok han frem en mini-pinsett å startet med å grave løs alt glasset fra såret. Det var smerte det. Fordi bedøvelsen fungerte ikke før han skulle sy igjen såret. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) På barneskolen spilte vi fotball i friminuttet og jeg kom til skade for å komme litt for hardt inn i en takling og snublet i et sånn lekestativ som sto i nærheten. Jeg flaksa rett inn i en steinhard murvegg (som er litt sånn rud) med hodet først. Fyfan, det gjorde vondt det. Måtte vel lime litt og hadde vel en 2.5 cm kul som stakk ut av hodet. Så ikke så smart ut heller. ^^ EDIT: Har faktisk aldri brukket noe. EDIT2: Noe vondt som skjer litt oftere: Når man går bortover gangen, relativt nærme veggen. Plutselig slår lilletåa seg inn i en karm. AU! Det er helvettes vondt. En gang ble faktisk neglen helt moost. Endret 24. april 2006 av TheWiz Lenke til kommentar
Spinnvill88 Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Urinveisinfeksjon som førte til nyrebekkenbetennelse. Det er det jævligste jeg har opplevd i mine 17 år på denne jorden. Trodde jeg skulle dø! Høyre nyre gjorde konstant vondt. Kunne ikke ligge å sove, måtte sitte.. Fikk det ikke bare en gang, men hele to ganger på 2 månder! Hurra! Ville ikke ønsket mine værste fiender å ha det, for det er umennesklig vondt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Noe sier meg at jeg har sluppet bra unna. Hvertfall frem til i går da jeg klarte å forstue ankelen når jeg skulle løpe til bussen. Merkelig hvor smertefullt noe slik blir først mange timer etter at du har gjort det, sikkert for jeg ikke tenkte noe over det når det skjedde, det vil si ikke før noen timer senere når alt plutselig var veldig vondt. Får håpe det gir seg snart, slipper smertene når jeg ikke beveger meg noe særlig men foretrekker å kunne bevege meg. 5951686[/snapback] For å fortsette historien min litt. Brukte "bandasje" frem til lørdag, og hadde for det meste holdt foten i ro frem til da, og foten var forsåvidt fint brukelig forruten spennende fargerike merker som begynner å komme frem Var så ute og gikk litt i en skog på mandag da hunden valgte å stikke på en egen luftetur, og det var definitivt det dummeste jeg gjorde Nå sitter jeg her igjen med bandasjert fot og større smerter, uten at jeg har forstuet den enda en gang. Rekner med at jeg ikke har gitt foten nok hvile og dermed har ikke skaden fått tid til å lege seg skikkelig... Får høre med legen i morgen og se hvor lenge jeg må belage meg på å holde meg i ro. Så dagens tips fra Ueland: Slapp av i minst en uke etterpå. Legens konklusjon: Avrevet leddbånd, en ukes hvile inntil videre. Endret 26. april 2006 av Ueland Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Det mest smertefulle jeg har opplevd var da jeg klarte å miste to tær, jeg skulle lukke en dør (ytterdøren vår) og så var litt av foten utenfor å "PANG". Det var ondt, så jeg har bære 3 tær på den ene foten. 5972778[/snapback] Har du bilde eller? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det mest smertefulle jeg har gjort må uten tvil være når jeg brakk ryggen (knuste to ryggvirvler) på snowboard. Tok en stund før jeg merka hvor vondt det egentlig gjorde da, var mest opptatt av at jeg ikke kjente/kunne bevege beina mine. Men kan love det gjorde vondt den første timen til jeg endelig kunne slappe av med litt morfin Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg hugde meg selv med øks, tresammen var råtten så jeg slo rett igjennom å inn i foten, jeg har et ganske stor hakk i beinet etter dette faktisk. Jeg hadde flask da, for jeg traff ikke muskelen eller blodårer, men det var ikke særlig pent å se på et svært kjøttstår med masse blod og et bein inni der. Det værste var at nermeste legevakt var litt i overkant av 6 mil unna, og at jeg måtte vente på taxi for å kome meg dit. Når jeg kom dit så hadde ikke legen kommet enda. Det var ikke så vondt når det skjedde, kroppen har vel en egenskap om å bedøve når det blir alt for vondt, men når bedøvelsen gikk ut holdt jeg på å daue. Klarte ikke å gå på 14 dager. Lenke til kommentar
tuffslepufska Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg greide å få bensin på bakside av kneet, leggen og låret som tok fyr. Dette var på sommeren og jeg hadde på meg en shorts som går til rett nedfor kneet. Den var i kunststoff og smelta seg fast inne i såret. Endte i tredjegrads-forbrenning. Det var helt jævlig. Takket være flinke leger ble det veldig lite arr, og ingen problemer med huden eller det inni heller. 5969800[/snapback] Høres ikke godt ut, nei. Bra arret ikke ble så stort da. Det vondeste jeg har opplevd psykisk var da kjæresten min slo opp uten at jeg fikk vite hvorfor Så flyttet han sin vei, og nektet å snakke med meg. Vi hadde ikke vært sammen lenge, men var ikke gøy likevel. Hvert fall ikke når han plutselig brøt kontakten igjen da jeg endelig fikk tak i ham. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) det vondeste jeg har opplevd, er: da jeg var ca 6 år, så kasta vi dart (med piler) så traff kammeraten min, meg RETT i beinet, den sto bare rett ut og måtte dras ut! AU EDIT: var også vondt da jeg sprengte en pc! jeg skulle åpne en del på en Skolepc. så satt vi og leste i klasserommet, og jeg skulle åpne MENS jeg leste, fikk strøm som et H****** jeg klarte og sprenge den invending måtte iikke betal noe for de dritt pcene! Endret 3. mai 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har fått ett sykkelstyre i skrittet... 30 km/t i nedoverbakke + flaske i forhjulet = instant sykkelstopp med 80 kg tunge meg i fortsatt 30 km/t = ballevondt i 3 måneder. som dere menn sikkert vet, så er slag mot testikler utrolig vondt, og smerten holder seg ikke til ballene men går til resten av kroppen også... tenk dere denne smerten i 3 måneder. men en godside var det jo også... jeg hadde baller på str med elefantballer i noen uker Lenke til kommentar
EnTilfeldigPerson Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg står mellom to hendelser: 1. Jeg var 10-12 år og slet det midterste leddbåndet i høyre ankel da jeg hoppet ned fra en stein på ca. 1 meter. Det var ulendt terreng og jeg landet skjevt med foten. Det sa bokstavelig talt "snap". Moren min som sto 20 meter unna sa hun hørte tydelig at det ble revet tvert av. Tårene sprutet, og det endte med et halvår på krykker (skulle vært kortere, men jeg spilte fotball mens det skulles leges...) 2. Jeg var 19 år, skulle gå hjem fra jobb sammen med dama. Det var i slutten av oktober, så det var glatt på veiene og kaldt ute. Vi krysset en fotgjengerovergang, hvor jeg gikk en halvmeter foran henne. Plutselig hører jeg, i et nanosekund, en bil som bremser. I neste øyeblikk er jeg i lufta noen sekunder med øynene lukket, og jeg lander hardt på den kalde og våte asfalten. Dama ble truffet i høyre lår, av bilens fremre høyre hjørne. Hun fikk ødelagt noe vev i lårmuskelen, men ble bra etter en uke på krykker. Jeg ble truffet i lårhøyde, midt på bilen. Ble kastet oppå pansret, knuste frontruta med bakhodet, og kastet noen gode meter forover før jeg landet på asfalten. Blødde litt fra hodet og var støl i rygg og nakke, men ingen alvorlige skader. De første sekundene jeg lå der på bakken, før dama kom løpende til meg, kjente jeg ingen smerte faktisk. Jeg bare lå der helt rolig. Først når jeg hørte at hun ropte navnet mitt og jeg kom ordentlig til meg selv, begynte hele kroppen å verke. Vi ble begge utskrevet neste dag, takket være en god dose flaks. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Det verste må enten være da jeg måtte sy uten bedøvelse, bare ett sting men likevel svidde det noe jævli! Eller da vi var på klassetur ved ett skisenter på våren.(av en eller annen grunn) Altså, jeg skulle skli ned unnarennet i hoppbakken, som mange andre, og jeg må ha sklidd i en annen løype fordi etter en stund forsvant bakken under meg, og jeg landet like etter, på ehm, rumpa og kjente utrolige smerter i ryggen samtidig som jeg mista pusten. Hadde vondt i 2-3 dager etterpå. Var heldigvis bare kraftig forslått da Lenke til kommentar
kverna Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Føyer til en ting jeg opplever ganske ofte, seinest i dag tidlig. Lå i senga og var på vei opp, skulle bare strekke meg en siste gang. Idet jeg strekker meg, klikker det på baksiden av leggen, intens umennskelig smerte som pulserer 5-10cm nedenfor kneet. Fy faen så vondt, hoppa rundt senga og skreik. Vondt enda, krampe eller noe ? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Føyer til en ting jeg opplever ganske ofte, seinest i dag tidlig.Lå i senga og var på vei opp, skulle bare strekke meg en siste gang. Idet jeg strekker meg, klikker det på baksiden av leggen, intens umennskelig smerte som pulserer 5-10cm nedenfor kneet. Fy faen så vondt, hoppa rundt senga og skreik. Vondt enda, krampe eller noe ? 6116511[/snapback] Akkurat det der har jeg og, tror det er krampe. Får det noen ganger når jeg strekker meg, eller jeg fåretar meg andre ting i sengen (Alene altså!) Er så sinnsykt vondt, får det vanligvis i foten jeg, men her om dagen var det bak på låret. Enorm smerte, og du kan ikke gjøre annet enn å ligge stivt den tiden det tar for at det skal gå over. Veldig frustrerende at du ikke kan gjøre noe for å stoppe det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå