Forumforumforum Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Brakk nesen, og den grodde jo.. kom til legen, så var den SKAKK... brakk den opp igjen, UTEN bedøvelse.. DIGG! Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Ah, kom på et par episoder. Den gangen tvillingsøsteren min sparket ut fortennene mine.. Og da jeg satt og tullet med en stiftemaskin og presterte å stifte meg et par ganger i håndflaten. Lite artig å prøve å dra de ut igjen ettersom jeg hadde trykt ganske hardt og det var den type stifter som bøyde seg innover for å holde godt fast. Følte meg bra dum også da Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hadde en ubehagelig hendelse i høst, krangla litt med mamma så skulle jeg gå ut og kjøre meg en tur med mopeden og da skulle jeg sparke i døra i gangen, bor i blokk så dette var sånn dør med glass i, og sånt ståltråd greier i. jeg skulle sparke i kanten der det er treverk. men i det jeg skulle sparke så sklei jeg på no olje jeg hadde sølt tidligere, og sklei og sparka tvers igjennom glasset i stedet. datt på ræva og tok meg i mot med hånda... Kjørte en times tid og når jeg kom hjem så jeg at buksa mi var helt rød og at jeg hadde to dype kutt, hadde ikke kjent no serlig, sikkert pga jeg var så jævla sur ihvertfall da fikk jeg se en helt annen side av mamma. hu tok meg med til lege vakta for og sy, og det var da helvete startet... de kom frem til at jeg måtte sy og at jeg skulle ta bedøvelse, og bedøvelsen skulle de ta i sårene så legen, jeg trodde han fleipa og småflirte litt. men neida han stakk den nåla nedi kuttene ikke nok med at han tok et stikk, men han tok faen meg 12 stykk! kom hjem klokka fire den natta og skulle opp 6 dagen etter for og dra på skole plukka ut de siste glasskårene fra hånda i siste timen på skolen.. Det var smerter det! Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 H*lvete for en møkkadoktor! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Tja, de må være den gangen jeg tryna på sykkel. Slo tennene rett i asfalten, tennene sto 90 grader rett ut...Pluss den gongen eg hoppte fra en container og landa sjeivt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kan ikke huske å ha skadet meg noe særlig fysisk egentlig. Aldri brukket noe. Det vondeste jeg husker er da personen jeg elsket sa han ikke elsket meg lenger. Der og da ville jeg heller ha byttet ut den psykiske smerten med fysisk smerte. Lenke til kommentar
Jonulf Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Jeg greide å få bensin på bakside av kneet, leggen og låret som tok fyr. Dette var på sommeren og jeg hadde på meg en shorts som går til rett nedfor kneet. Den var i kunststoff og smelta seg fast inne i såret. Endte i tredjegrads-forbrenning. Det var helt jævlig. Takket være flinke leger ble det veldig lite arr, og ingen problemer med huden eller det inni heller. Endret 22. april 2006 av Jonulf Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kan ikke huske å ha skadet meg noe særlig fysisk egentlig. Aldri brukket noe. Det vondeste jeg husker er da personen jeg elsket sa han ikke elsket meg lenger. Der og da ville jeg heller ha byttet ut den psykiske smerten med fysisk smerte. 5969046[/snapback] Vet nesten hva du mener. Gikk rundt og trodde at personen jeg elsker var kjempe sint på meg, og da blir jeg paranoid. Var til slutt dausikker på at hun ville dumpe meg, men det endte med at hun unnskyldte seg til meg fordi hun hadde blitt frustrert pga en liten missforståelse. Og det er nok det værste jeg har opplevd av "smerte". Det var ren tortur å gå rundt å vente på å bli dumpet, selv om det aldri var planen fra hennes side. Bare noe jeg hadde inbildt meg Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg tåler ganske mye, men det absolutt verste jeg har opplevd når det gjelder smerte må være den gangen for et par år siden da jeg satte foten feil og fikk en 10 centimeter lang spiker rett gjennom foten... Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg greide å få bensin på bakside av kneet, leggen og låret som tok fyr. Dette var på sommeren og jeg hadde på meg en shorts som går til rett nedfor kneet. Den var i kunststoff og smelta seg fast inne i såret. Endte i tredjegrads-forbrenning. Det var helt jævlig. Takket være flinke leger ble det veldig lite arr, og ingen problemer med huden eller det inni heller. 5969800[/snapback] Auuuuuuuuuu, høres ekstremt jævlig ut. Er fint med gode leger. Var sikkert smertefullt den gangen jeg ble slengt av en karusell, med hodet først i grusen og skrapa opp ansiktet så en kunne se rett opp i nesa mi gjennom munnen og, men da var jeg så liten at jeg ikke husker det. Nå er det eneste som hinter til det kun et bittelite arr rett under nesa. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Når jeg reiv av meg ene leddbåndet i ankelen kanskje.. Eller når jeg fikk en eller annen betennelse i foten, og holdt på å spy bare jeg tråkka litt på den.. edit: Har også brekki ene fortanna med spade, men utrolig nok kjente jeg ingenting, og skjønte ikke at halve tanna var borte før han som hadde spaden sa det til meg. Uhell! Endret 22. april 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Det vondest jeg har opplevd må ha vært da blindtarmen min sprakk, etter det kommer vell da jeg knuste neglen på tommeltotten. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 H*lvete for en møkkadoktor! 5968564[/snapback] Er da helt vanlig og ta mer enn et stikk på lokalbedøvelse. Når jeg trakk 4 tenner i kjeften fikk jeg tilsammen 30 stikk. Når jeg fikk et 9cm langt kutt på kneet fikk jeg vel ca 20, å det var ikke nok. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg fikk hofta ut av ledd, det var ikke mest snadder. Lenke til kommentar
Kim64 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 H*lvete for en møkkadoktor! 5968564[/snapback] Er da helt vanlig og ta mer enn et stikk på lokalbedøvelse. Når jeg trakk 4 tenner i kjeften fikk jeg tilsammen 30 stikk. Når jeg fikk et 9cm langt kutt på kneet fikk jeg vel ca 20, å det var ikke nok. 5970628[/snapback] Jepp, riktig det. skulle egentlig ha mer stikk jeg å- Men det var så inni helvetes vondt at jeg spurte om han bare kunne sy og bli ferdig med det han så meg i øynene og sa: Er du virkelig sikker på det? Når han begynte og sy merket jeg ingenting... sovna faktisk retter han var ferdig fordi smertene var over Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Var vel når jeg hadde fått låst kneet, også kom det en dum, svensk lege og skulle rette det opp igjen da. Så vondt tror jeg aldri jeg har hatt det. Greit det er smertefult å gå på et låst kne, men han legen som på liv og død skulle rive det på plass igjen var verre. Det gikk jo sefflig ikke, så endte opp med å operere det. Det var smerte over hele beinet, men hadde jævlig vondt under foten når jeg klarte å tråkke på et sånt spiralskjell, som "skrudde" seg inn i foten. Mamma klarte ikke ta det ut uansett hvor mye hun dro i den. Før hun fant noen skarpe skjellbiter og stakk nedi såret for å "grave" den ut. Tok en hel sommer før jeg tilga henne. Hodet har jeg vel fått endel slag i. Endel babygreier jeg fortsatt har arr etter som jeg ikke husker, men har to som jeg husker meget godt. Den ene hvor en kopis sparka en plastflaske over øyet mitt. Da besvimte jeg, og var ikke helt tilbake til megselv før jeg satt inne på et annet rom med masse dasspapir over øyet og så ikke en dritt fordi det rant så mye blod over øyet. Blodet hadde visst spruta oppover veggen som var en meter unna meg. Da var det å si tre sting bare Også var det en kompis som skulle leke seg med et balltre og og så ikke at jeg kom bak han før jeg klinte balltreet inn i hodet mitt. Gjorde enormt vondt i starten, men smerten ga seg raskt. Det som forundrer meg var at det blødde som fy, men legen sa at såret ikke var stort nok til at han gadd å gjøre noe med det, bare rense det. Hadde kul i over en måned etter det slaget. Endret 23. april 2006 av Mixel Lenke til kommentar
Bach Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Gallesteinsanfall er det vondeste jeg har opplevd. Arvelig belastet med skranglete galleblære. Hadde det legene kalte gallegrus og hadde ganske mange anfall over en 10-årsperiode før jeg fikk fjernet hele blæra. Første gangen hadde jeg ikke peiling på hva som gjorde så vondt, og da var jeg helt sikker på at det var noe alvorlig gæli og at jeg var i ferd med å ta kvelden. Men det er forsåvidt greit med ting som relativt enkelt kan fikses. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Jeg tåler ganske mye, men det absolutt verste jeg har opplevd når det gjelder smerte må være den gangen for et par år siden da jeg satte foten feil og fikk en 10 centimeter lang spiker rett gjennom foten... 5969930[/snapback] haha, det fikk jeg også Men min var rusten, og mora til kameraten min ville ikke ta den ut, for da kom det til og bli infeksjoner ( daah) , så jeg og kameraten min gikk 200meter opp til tante, med planken i foten.. Onkel klippa spikern over foten, og dro den kjapt ut. Kan ikke si det var lite smerte og dra den ut, men men, det var faen meg over, var jo like vondt å gå opp til tante og onkel lisosm.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Blindtarmen ble betent. DET var en smerte i ræva for å please norsk språkråds entusiaster Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Vel det vondeste jeg har vært med på var når jeg kuttet av meg fingertuppen på pekefingeren. Det i seg selv gjørde ikke noe spesielt vondt, men når jeg da kom på legevakta og hun skulle gjøre den fanskapen sterilt og døpper den i noe veske.. så ta på noe sånn kompress... og presser det på... for så å gjøre det galt og må ta det på en gang til. Da var jeg klar til å slå henne ned. Trodde aldri det skulle gjøre så j*vli vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå