Gå til innhold

Hva er det vondeste\smertefulle du har opplevt?

Anbefalte innlegg

Her er min liste:

1. Jeg prøvde en liten pocket-bike for en liten stund siden, denne var alt for tung bak at man måtte sitte langt fremme. I midten av styre var det en liten ting som gikk opp. Da jeg skal prøve og kjøre (noe jeg trodde jeg kunne..) gidde jeg alt for mye gass, kameraten min sa den hadde så bra aks. Da flyr peden på bakhjulet og stopper desverre ikke der :p Nei den fortsetter helt ned til meg som ligger på bakken på ryggen og treffer skrittet i en kanon fart, ca 50kg ned der i en kraftig fart er IKKE godt!

2. Jeg gikk på barneskolen, gikk igjennom en undergang. Denne gikk det an og sitte på toppen av, der står det noen tøffinger og kaster en kraftig thunder ned, de hadde tatt ud den som smeller (). Denne smeller 2-3cm fra munnen min, glødene kuler in halsen og i fjeset, tann som blir prest ned i tankjøttet hardere en noen andre har opplevd. Dette resulterte i noen døgn på sykehuset, men INGEN arr! grisegull, det hadde sett veldig stykt ut med arr i hele fjeset.

3. Jeg og kameraten som har den pocket-biken kjøpte oss noen kniver for tull, så skal vi kaste på dart-blink som ligger på bakken. Jeg kaster av full kraft og treffer selfølgelig i foten, kniven går rett igjnnom skoen og foten og setter seg fast i sålen. Men det gjorde ikke serlig vondt før kameraten min som bare trodde den satt fast i skoen skulle ta den ut, jeg vrir meg i smerte, og kameraten min får den ikke ut og begynner og vri!. Det resulterte i en avkuttet sene (til lilletåa) og tre sting..

Lev et bedre smerteliv enn meg!

-Haakie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har  prestert å klippe meg i tunga med saks.. anbefales ikke..

5958897[/snapback]

Så kommer det åpenbare spørsmålet: "hvordan klarte du det?"

5958913[/snapback]

skulle reise meg opp fra en stol mens jeg holdt en saks og sklei..

åssen den havna inne i munnen min er et spørsmål... særlig godt var det hvertfall ikke.. blødde godt gjorde det og.. :--/

Lenke til kommentar
Her er min liste:

3. Jeg og kameraten som har den pocket-biken kjøpte oss noen kniver for tull, så skal vi kaste på dart-blink som ligger på bakken. Jeg kaster av full kraft og treffer selfølgelig i foten, kniven går rett igjnnom skoen og foten og setter seg fast i sålen. Men det gjorde ikke serlig vondt før kameraten min som bare trodde den satt fast i skoen skulle ta den ut, jeg vrir meg i smerte, og kameraten min får den ikke ut og begynner og vri!. Det resulterte i en avkuttet sene (til lilletåa) og tre sting..

Lev et bedre smerteliv enn meg!

-Haakie

5964716[/snapback]

Gjør det en gang til, men da filmer du! Dette vil jeg se :p

Lenke til kommentar

Det vondeste jeg har opplevd var å knuse tuppen av langefingeren i 7 deler i en dumphuske. To venner av meg satt og dumpa, så fant jeg ut at jeg skulle dytte fingeren inn i det rare hullet som var der. "knekk", sa det første gangen. "Knus" sa det andre gangen. stoppa de å dumpe, og jeg fikk ut fingern. Ble kjørt på legevakta, søy noen store sting(får ikke 20 sting i fingeren) og måtte gå med gips på fingern(med ringefingeren som støttefinger) og ta smertestillende i flere uker.

Dette var i barnehagen, btw :!:

Lenke til kommentar
Da begge beina i underarmen brakk og skjærte seg inn i musklene.

Grøsser hver gang jeg tenker på den lyden da den knakk.

To stålplater og masse smertestillende.

5966482[/snapback]

Hvordan i huleste klarte du det? Hørtes drit vondt ut!!

Lenke til kommentar

1. Fått hull i hodet 3 ganger

-Er og leker med storebroren min på et lite treningsrom med apparater noen år tilbake.

Han blir sur på meg og hiver skoen etter meg, jeg dukker ned og smeller pannen i en jernstolpe. Det kommer en utrolig svær damm med blod.

-Pappa kommer for å hente meg hos en venn når jeg var nærmest baby. Jeg løper: "pappaaaa", snubler, BANG ned i grusen med hodet.

-Husker ikke den tredje gangen

2. Brukket foten

-Sto nede i en akebakke. Markus kjørte nedover og jeg stod liksom og hoppet til og fra siden der nede for å "lure" han. Jeg hopper til den venstre siden, han kjører til venstre siden, BANG, markus smeller rattkjelken inni høyrefoten min. Legevakten deretter og uutholdelige smerter i foten flere uker etterpå.

3. Brukket kragebeinet

- Jeg er ute og sykler med en venn. Vi står på hver vår side av et bygg, jeg roper"Skal du sykle?" Hører ingenting, og begynner å sykle bortover. Når jeg kommer til enden av bygget kommer han fra andre siden, BANG, inni meg og jeg smeller nedi bakken med brukket kragebein. Forresten etter jeg var ferdig på legevakten, måtte jeg på do. Når jeg dro ut snabben så jeg at den hadde fullt av sår og det lå blod i undikken...

4. Hodet i lyktestolpe

- Når jeg var liten, ca 4 år var jeg og akte med broren og faren min. Jeg fikk ikke lov å ake ned bakken aleine av pappa, og da ble jeg sur., tok akebrettet og kjørte nedover. Selvfølgelig var jeg for liten til å klare å styre et akebrett, så jeg seeiler rett inn i en lyktestolpe i enden av bakken med hodet først. Legene måtte skjære vekk huden på hodeskallen min og operere nedi der. Kunne visst fått et bein i hjernen og bli utviklingshemmet. Har nå et arr fra det ene øret til det andre . En av grunnene til at jeg har langt hår

5. Haken i is

Var liten og stod på skøyter. Falt og slo haken rett nedi isen. Måtte sy noen sting der, ja.

Tja... tror det er det meste som har hendt meg opp gjennom tidene. Har jo falt på sykkel noen ganger og de smågreiene der.

Men tro det eller ei: Er fortsatt like hel og fin :thumbup:

Endret av Sirkusbarnet
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd endel smertefulle ting. Bl.a knukket nesen et par gang, pluss noen mindre brister i nesen. Knukket håndleddet, armen to ganger, kneet ut av ledd, hoften ut av ledd, tredjegradsforbrenning på hånden, slått ut en tann, diverse kutt og slag skader i ansikt og hode, kuttet opp i hånden/armen med et knust ølglass, skrubbsår og kuttskader fra skulderen til leggen etter fall på henholdsvis skateboard og moped.

Det jeg tror var vondest var å få hoften ut av ledd med skader på sener og muskler i lysken. Det var faktisk ganske jævlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk betennelse i kinnet, så legen måtte bruke skalpell for å skjære et langt snitt inni munnen min, for så å legge opp et dren slik at blod og gush kunne renne fritt ut. Ubedøvd. Et par dager etterpå spiste jeg en pølse på TG05, og drenet følgte med. Au.

Lenke til kommentar

Har gjørt så mye her så nevne kunne et par av de

1. Sydd 3-4ganger i hodet

2. brekk armen

3.spriker igjennom handen

4. knust par bein + en knokk i venstre hande

5. Måtte skjære ut en veldig stor flise med skaple undre foten.

Her er kunne et par skaden min må si nr 5 er jælving jeg opplevet sprøyte i foten er gansk jævligt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kappet nesten av pekefingeren i russetiden. Måtte få plastisk kirurgi og lå noen dager på sykehus, men jeg var full og kjente ingenting. Er nok det mest alvorlige som har skjedd meg.

Lenke til kommentar

Brakk beinet som 7 åring. Men ble liggende på bakken i en halvtime-time for det var ingen som trodde på meg. Var tilogmed ei dame som gikk rett forbi. Det var smertehelvete det!

Vi var en gjeng som skulle kappkjøre med spark og da satt jeg fremst. Det endte selvfølgelig i en stor kræsj, og jeg brakk beinet på 3 steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...