WaterMarked Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Værste eg har opplevt er tannværk,forstuet foten ein gang,,gjorde uuuutruligt vondt. Så spørsmålet mitt er hva er det mest smertefulle dere har opplevt? Psykisk kan og skrives ned. Endret 23. mai 2010 av WaterMarked Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Forstua en fot en gang jeg også. Ellers tåler jeg en støyt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tror aldri jeg virkelig har følt smerte Men så har jeg usedvanlig høy smerteterskel også da... Men å forstue foten er noe inderlig vondt ja! Og enda verre er det når en blir tvunget til å være med i gymmen etterpå av tilbakestående barneskolelærinne Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) tannværk er værre enn forstuet fot,det er det j*vligeste du kan oppleve for å si det mildt,vær glad for at dere ikkje har opplevt det.... Endret 17. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hvordan klarte du å rive av deg to fingre?? Jeg har ikke kjent så mye smerte igrunn, det vondeste var en gang jeg tryna på sykkelen, og forstuet armen. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Forstua foten, værste jeg har opplevd ihvertfall Hvordan klarte du å rive av deg 2 fingre? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Forstua foten, værste jeg har opplevd ihvertfallHvordan klarte du å rive av deg 2 fingre? 5939672[/snapback] Jobb,trøtt,uheldig.... Det er lenge siden,nå eg var liten,fikk handa nedi ein slaks kvern.... Reiv di ikkje av meg,men knakk di så di han igjen etter litt hud,,deiligt. Endret 17. april 2006 av terhi Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 "Skateboard-rack". hoppa på et hopp, landa med brettet på høykant rett opp i godsakene. det er smerte . + å lande på halebeinet på en slidestang en gang. og tråkke over så det knakk i ankelen på basketkamp. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tryna i stor fart i en middels bratt bakke på snøbrett for noen år siden. Fikk drittvondt i brystet noen uker etterpå. Kunne ikke puste helt inn uten at det gjorde vondt. Gikk over tilslutt, men jeg mistenker å ha forstua et ribbein ellernoe... Sjekka det aldri hos legen heller. Holder meg generelt unna skader, men jeg er ikke spesielt aktiv på noen områder heller da. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Kokte venstre foten min... Kort fortalt, hjemmelaget vannkoker med mye vann. 12 år, ikke spesielt glup på den tiden. Foten er nesten helt fin å bruke, men ser forjævlig ut! Det andre var når jeg tråkket på en 450C varm loddebolt som hadde havnet på gulvet. Problemet der var at det var en god lunk i starten så jeg hadde foten på loddebolten i ca 20sek. Den brant seg godt inn i kjøttet... Også venstre fot. Ellers så tåler jeg ganske mye. Mvh Endret 17. april 2006 av Makofoed Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Knust slimposen under kneskålen. Fikk umenneskelige smerter hver gang jeg skulle bruke kneet i minst to uker etterpå. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har nettop kommet meg fra en ødelagt slimpose i albuen, og en indre blødning, som endte i infeksjon på nevnte sted. Jeg vet hva du følte @kd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har nettop kommet meg fra en ødelagt slimpose i albuen, og en indre blødning, som endte i infeksjon på nevnte sted. Jeg vet hva du følte @kd 5939749[/snapback] Tror nesten at det er haket verre med et kne enn en albue iom at kneet belastes mye mer i løpet av en dag! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nå skal ikke du være kritisk her Jeg spiller keeper, noe som tilsier at jeg har mistet et halvt år med trening. Jeg hadde dessuten store bevegelighetsproblemer, og klarte ikke å legge armene på pulten. Mvh Jon Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Av alle brudd jeg har hatt, så er det vondeste og mest smertefulle jeg har opplevd var å knekke et bein i ryggen. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Beinet ut av ledd og åpent kragebeinbrudd rangerer mykt på toppen. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jævligste var påbegynnende bihulebetennelse... Tok liksom aldri slutt, og var ikke sånn vondt som jeg kunne forstå årsaken til. Bare var vondt liksom. Heldigvis fikk jeg ikke betennelse da, det ble med 1 uke i startfasen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har egentlig ikke vært borti noe sånt ekstremt smertefullt. Et armbrudd som 4-åring, en armbrist som 12-åring topper vel lista. I nyere tid er det bedøving av fremtennene. Tannlegen pressa sprøyta inn over fremtennene, kjente motstand, og pressa enda hardere. Jævla sadist Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ugh, ikke si det. Jeg skal borre i den ene framtanna om et par uker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Innlagd på sykehus tre ganger på grunn av nyreproblemer. Timesvis med konstante smerter i nyrene er ikke godt. Legene fant forresten aldri ut hva som var galt, og jeg har fortsatt litt småsmerter inne i mellom, men ikke så mye at jeg ringer etter ambulanse lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå