Mr. Bridger Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hvor mye skills har du i light armor? Jeg har 20 i light armor skill. Da gir Saviour's Hide meg en armor/beskyttelse verdi på 5 (til sammenligning gir Mithril cuirass 3 i armor/beskyttelse). En kjekk ting er jo at den har Resist Magic 25% on self (constant effect). Endret 19. april 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 savner litt ein rustning som lords mail på oblivion eg og... har spelt gjennom dei fleste guildsa men har ikkje fått nåken tilfredsstillandes rustning Jeg fikk bedre armor stats i MW med Ebony Mail, fordi den gir 15% shield CE. Men så hadde jeg 100 både i Heavy og Medium. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 beste armoren jeg har hittil er en eller annen gull armor, beskytter meg bra i forhold til levelen jeg er på, så har egentlig aldri problemer med å ta monstre! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet hvor det er Glass helmet (hjelm)? Det eneste jeg mangler for komplett glass armor... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Noen som vet hvor det er Glass helmet (hjelm)? Det eneste jeg mangler for komplett glass armor... 5948745[/snapback] Du er ikke den eneste, har vært på jakt etter den i en stund nå. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 bruker full daedric armour nå Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 glass helmet ja...jeg fant full glass armor en eller annen plass i en hule. der var det også en magic glass helmet. har ikke finni andre glass helmets utenom den. er i lvl 28, så glass dukker opp overalt nå. fikk skjold i lvl 27. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå