Ascubal Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Noen som har peil på hva den heter og hvor den måtte befinne seg? Husker i Morrowind så var Dragonbone Cuirass (Tror jeg den het) noe av det alle beste man kunne få som var heavy, har man noe sånt på oblivion også? Og greaves, gauntlets, boots og osv, noen som veit om sånne bra armor ting? Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 vet ikke om noen spesielle armors, men daedric er det beste randomdropen du får Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Hmm, får vel ta å enchante noen daedric rustninger når jeg får dem da.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Satser jo på det Har brukt sigil steinene på daedric rustning før, ble bra Men bare lurte på om det var noen spesiell armor som man måtte finne i ei hule ellernoe.. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 er det noen steder jeg får tak i daedric ting utenfor oblivion? har stengt alle gatene Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 jeg har ikke vært i mange huler, så det er fullt mulig det er noen spesielle armours noen steder du får en liten fin armour av å bli sånn uber champion av arenaen da Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Man får daedric ting av banditter og andre NPC etter man er kommet i et visst lvl 20+.. Har Arena rustningen, ligger å slenger en plass i Dark Brotherhood sanctuaryen min Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 den beste amoren man fikk i MW var lordsmail. det var et unik item. og var bare å få i Cuirass. det beste fulle sette i morrowind var Deadric, noe som det virker som det er i OB også Lenke til kommentar
Entmaster Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 et litt off-topic spørsmål: er vanlig ebonyarmour bedre enn Umbra's ebony armour? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Det kommer ann på hvilket lvl du får tak i Umbra armoren det, er du under lvl 15 så er spesifikasjonen på den armoren tilnærma orcish armor mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 den beste amoren man fikk i MW var lordsmail. det var et unik item. og var bare å få i Cuirass. det beste fulle sette i morrowind var Deadric, noe som det virker som det er i OB også 5940702[/snapback] Mener å huske at LordsMail var litt dårligere enn Dragon Bone Cuirass, kanskje jeg tok feil, hadde begge to i Morrowind men brukte Dragonbone cuirass.. begge var ihvertfall unike.. Men ingen flere som veit om gode heavy armor for Oblivion? Lenke til kommentar
Hollund Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 hmm,, savner litt ein rustning som lords mail på oblivion eg og... har spelt gjennom dei fleste guildsa men har ikkje fått nåken tilfredsstillandes rustning Lenke til kommentar
Longman Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 har ikke spilt så mye bare lvl 14, men fikk i dag den dragon armor`n som man får når man fullfører mainquest. Jeg synest at den var ganske bra, 32 defence totalt + 20% resist mot shock,cold & fire + 11% mot magic. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 et litt off-topic spørsmål: er vanlig ebonyarmour bedre enn Umbra's ebony armour? 5940990[/snapback] Ja, er noen hakk bedre. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 er det noen steder jeg får tak i daedric ting utenfor oblivion? har stengt alle gatene 5939918[/snapback] I et shrine øst for Imperial city (nesten helt i utkanten) får du en oppgave hvor du blir sent til Oblivion... Du skal delta i en turnering hvor du skal sloss mot 5-6 andre og looten dems er skikkelige skatter, daedric armour, glass og whatever og alle har vel mellom 20-50 strong healing potions. skikkelig skattekammer :thumup: Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 er det noen steder jeg får tak i daedric ting utenfor oblivion? har stengt alle gatene 5939918[/snapback] I et shrine øst for Imperial city (nesten helt i utkanten) får du en oppgave hvor du blir sent til Oblivion... Du skal delta i en turnering hvor du skal sloss mot 5-6 andre og looten dems er skikkelige skatter, daedric armour, glass og whatever og alle har vel mellom 20-50 strong healing potions. skikkelig skattekammer :thumup: 5945394[/snapback] Gjorde den questen i går. Du får i tillegg ett 1 hånds sverd som gir 20 fire dmg, og har ganske høy damage uten den. Lenke til kommentar
Tomzz Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hva er den beste light armor dere vet om da? Noen som har funnet gode unike light armor?? Cuirass mest, men også andre deler bare de er light... ? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Saviour's Hide er det en cuirass (light) som heter. Du får den i en daedra quest. Husker ikke hva som er spesielt med den, men jeg kan poste en update etterpå (har den liggende). Edit: hadde feil navn på rustningen. Endret 19. april 2006 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
HFL Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hide of the saviour, eller saviour's hide er vel ikke så altfor bra da.. verdt en del da=) Edit: sorry, sammenligna med heavy armor jeg, Saviours Hide er den klart beste light armoren..! Endret 19. april 2006 av HFL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå