Gå til innhold

iPod start problem

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg iPod video 30gb for ikke så lenge siden, og har de siste 12 timene hatt ett problem jeg ikke finner ut av...

Den nekter nemlig å starte, den bare viser et bilde av et batteri med et lyn over, og hvis jeg prøver å trykke på den vises apple logoen, og ingenting skjer...

Først tenkte jeg at den måtte lades opp, men etter å ha stått i laderen i 2 timer uten at den hadde noe som helst respons tenkte jeg at noe annet måtte være galt.

Når den står i laderen veksler den også mellom apple logoen og batteri visningen...

Jeg får heller ikke kontakt med den i iTunes... :mad:

Noen som har noen som helst anelse av hva som kan være galt?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som den må resettes. Søstern har samme type. Den har mått resettes et par ganger etter samme problem(Aner ikke hvordan da;), Nanoen min fungerer knirkefritt:P)

Du er foressten sikker på at du har satt i kontaktene skikkelig. er ikke alltid min heller lader med en gang. Må gå over kontaktene en gang.

Lenke til kommentar

vet at d burde funke å lade den opp på min pc, fordi d har funka før... jeg ser den heller ikke i device manager, ei i iTunes....

Jeg har prøvd d der reset greiene 10-12 ganger men problemet løses ikke.... har også lasta ned oppdatering som jeg skal legge inn på ipoden(alla formatering)... men det blir litt vanskelig når pc'n ikke ser ipoden...

Lenke til kommentar

Siden det er under 1 - 3 år siden du kjøpte iPoden, skal den ha garanti. Du får levere den til bake der du kjøpte den. Garantien skal gjelde hvis det er skade/feil på produktet, som ikke kommer fra ukvalifisert service. Leverer du den tilbake, skal service prøve å fikse den. Går det ikke an å fikse den, skal du få en ny som virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...