DataJens Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei, jeg har et GF3ti200 i en AMD XP2500+. Kortet er et ASUS-kort spekket med funksjoner og nyttig og unyttig ekstrautstyr (tv in/ut, 3d-briller etc), men det kommer jo litt til kort på endel områder. Jeg lurer på om en oppgradering er noe vits overhodet. Sett at jeg får tak i et billig brukt ATI9800 PRO for 700kr, for eksempel. Vil dette bedre 3d-ytelsen MYE? noen som har erfaringer med kortet ved kjøring til DVI-utgang for stor oppløsning? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Hei, jeg har et GF3ti200 i en AMD XP2500+. Kortet er et ASUS-kort spekket med funksjoner og nyttig og unyttig ekstrautstyr (tv in/ut, 3d-briller etc), men det kommer jo litt til kort på endel områder. Jeg lurer på om en oppgradering er noe vits overhodet. Sett at jeg får tak i et billig brukt ATI9800 PRO for 700kr, for eksempel. Vil dette bedre 3d-ytelsen MYE? noen som har erfaringer med kortet ved kjøring til DVI-utgang for stor oppløsning? 5939318[/snapback] Dette kortet vil gjøre deg veldig happy, vel å merke at du har 1,5Volts AGP-port.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305088 Endret 17. april 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå