Gå til innhold

lyden min er borte

Anbefalte innlegg

Mitt problem

Jeg har en Hp Pavilion 7885 med windows Me.

Lyden på pcen min forsvant etter at jeg flyttet den til den andre siden av rommet. Jeg skada ikke maskinen på noen måte og alle ledningene står ritig. Lyd iconet er borte fra oppgavelinja ved siden av klokka.

Hva jeg har gjort

Jeg gikk inn på egenskaper for min datamaskin-enhetsbehandling. "Lyd-, video- og spillekontrollere" var borte.

så gikk jeg inn på kontrollpanelet og åpna lyder og multimedia. på "lyd" og "stemme" er alt borte. Alt av lydenheter er borte. Jeg prøvde "Legg til maskinvare". det gikk heller ikke. Jeg har også prøvd å laste ned drivere fra hp sin hjemmeside og fra forskjellige steder på nettet som passer til min windows og pc, men det gikk heller ikke. Jeg prøvde "Scan-disk". Fikk fortsatt ikke lyden tilbake. Til slutt gav jeg opp og formaterte hele pcen. jeg fikk fortsatt ikke lyden tilbake. Jeg skrudde opp pcen og skulle se om noe var løst. Alt var på plass og jeg fant ut at alt ligger på et hovedkort. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig lydkortet ditt har kommet litt ut av stilling.

Om du har internt lydkort har hovedkortet fått en trøkk på en måte.

Prøv å ta ut og sett inn lydkortet igjen. Da dukker det nok opp.

-Thelle-

5938890[/snapback]

Alt er på plass, men kan sikkert prøve. skal få noen andre til å gjøre det så slepper jeg å ødelegge noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...