Lystig Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har endelig kjøpt meg dugelig kamera, gikk fra Canon PS A400 til Nikon D50 på lørdag. Har fått tatt noen bilder med det, har ikke peiling på hva jeg holder på med, men jeg prøver å lære Hadde vært kjekt med noen tips/tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det siste bildet kunne vært bra, men skjemmes av fargeflekkene i bakgrunnen. Kanskje en litt annen vinkel hadde gjort seg. Ville kanskje bygd opp den lysholderen litt. Er det bare jeg som ser et apehode i flammene? Det er desverre det eneste interessante jeg ser i det bildet. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kule bilder! Gratulerer med nytt kamera. Jeg ser også forresten et apehode eller et troll inni flammene der... best å passe seg neste gang du legger på en kubbe. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det første bildet ligner på en balrog, ganske stilig bilde, men ikke noe spesielt bra da... men bra begynnelse dette her... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 "A balrog of Morgoth!" Ikke dårlige til å være blant de første med et nytt og uvant kamera, men ikke så spennende, egentlig. Du blir nok mer bevisst på motiver etterhvert, det er noe man aldri blir utlært i. Godfølelsen av å ha noe nytt med bedre kvalitet kan uansett ikke drepes av vår nådeløse kritikk. Gratulerer med nytt våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå