TheOats Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Hadde mange mapper med mange linker i firefox, men plutselig var alle utenom en vekk. Noen som hvet hvorfor og om det går ann å få dem tilbake? Startsiden er også endret. Edit: Har hatt problemer med at klokken nesten altid er feil i pcen, så det kan være dårlig batteri. Kan det ha noe å si? Endret 17. april 2006 av The O Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) vet ikke om batteriet har noe og si men det skal ligge en bookmark-backup her: C:>documents and settings>"bruker">programdata>mozilla>firfox>profiles>"etellerannet">bookmarkbackups. Trykk på Bokmerker>behandle bokmerker>importer fra fil og velg den nyeste i mappen henvist til over. Husk å ha på vis skjulte mapper: Mappealternativer i kontrolpanel! Håpte dette hjalp! Endret 17. april 2006 av Erelend Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det virker som du har byttet profil. Start > Kjør > Skriv: firefox -p Her får du en oversikt over profilene dine, velg så den du brukte før dette skjedde. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Det virker som du har byttet profil. Start > Kjør > Skriv: firefox -p Her får du en oversikt over profilene dine, velg så den du brukte før dette skjedde. 5938852[/snapback] kommer jo bare til en søkemotor. Ser ikke at det står profiler der noen plass. Det var bare noen av mappene og linkene som forsvant. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 vet ikke om batteriet har noe og si men det skal ligge en bookmark-backup her:C:>documents and settings>"bruker">programdata>mozilla>firfox>profiles>"etellerannet">bookmarkbackups. Trykk på Bokmerker>behandle bokmerker>importer fra fil og velg den nyeste i mappen henvist til over. Husk å ha på vis skjulte mapper: Mappealternativer i kontrolpanel! Håpte dette hjalp! 5938719[/snapback] Finner heller ikke mappen "programdata". Har foresten windows på engelsk, men det var ikke noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 vet ikke om batteriet har noe og si men det skal ligge en bookmark-backup her:C:>documents and settings>"bruker">programdata>mozilla>firfox>profiles>"etellerannet">bookmarkbackups. Trykk på Bokmerker>behandle bokmerker>importer fra fil og velg den nyeste i mappen henvist til over. Husk å ha på vis skjulte mapper: Mappealternativer i kontrolpanel! Håpte dette hjalp! 5938719[/snapback] Finner heller ikke mappen "programdata". Har foresten windows på engelsk, men det var ikke noe tilsvarende. 5941923[/snapback] Husk å slå på vis skjulte mapper! vel du har nok husket det... det må vel ligge en tilsvarende mappe! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 vet ikke om batteriet har noe og si men det skal ligge en bookmark-backup her:C:>documents and settings>"bruker">programdata>mozilla>firfox>profiles>"etellerannet">bookmarkbackups. Trykk på Bokmerker>behandle bokmerker>importer fra fil og velg den nyeste i mappen henvist til over. Husk å ha på vis skjulte mapper: Mappealternativer i kontrolpanel! Håpte dette hjalp! 5938719[/snapback] Finner heller ikke mappen "programdata". Har foresten windows på engelsk, men det var ikke noe tilsvarende. 5941923[/snapback] Husk å slå på vis skjulte mapper! vel du har nok husket det... det må vel ligge en tilsvarende mappe! 5941931[/snapback] Har nok det på ja. Men så ikke noe tilsvarende, skal skjekke en gang til... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Dette er det eneste jeg ser etter at jeg går inn i mappen for denne brukeren (som er den riktige). Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Dette er det eneste jeg ser etter at jeg går inn i mappen for denne brukeren (som er den riktige). 5941958[/snapback] Det var utrolig få filer! Ser ikke ut til at den vise skjulte filer. Jeg har sikkert 6 skjulte mapper! Sjekk en gang til i mappealternativer at du har krysset av på de riktige tingene! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Dette er det eneste jeg ser etter at jeg går inn i mappen for denne brukeren (som er den riktige). 5941958[/snapback] Det var utrolig få filer! Ser ikke ut til at den vise skjulte filer. Jeg har sikkert 6 skjulte mapper! Sjekk en gang til i mappealternativer at du har krysset av på de riktige tingene! 5942191[/snapback] Fant dem nå Men når jeg importerte så fikk jeg bare de samme bokmerkene som ikke hadde forsvunnet allerede. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Prøv en av det tidligere backupfilene. Det skal ligge sann 6-7 stykker tror jeg! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Prøv en av det tidligere backupfilene. Det skal ligge sann 6-7 stykker tror jeg! 5942506[/snapback] tror jeg bare så en. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Det er inne i en mappe som heter bookmarkbackups! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Dette er det som er i profiler>"ett eller annet" mappa. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Rart... Da kan ikke jeg gjøre mere. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Rart... Da kan ikke jeg gjøre mere. 5944143[/snapback] Irriterende. Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå