Heyward Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Jeg har brukt xboxen og harddisken siden 2.desember og har aldri opplevde noe i veien med harddisken, men for to-tre dager sida så funka det ikke å save i oblivion. (jeg har ca 200-250savegames i oblivion), hittil er det bare oblivion jeg har prøvd å lagre noe, har ikke prøvd no annet etter at problemet skjedde. jeg sjekka hvor mye plass jeg hadde, og jeg hadde 6gb! jeg tenkte jeg kunne spørre her først før jeg henvender meg til MS.. noen som hare hatt samme problem? Endret 17. april 2006 av Heyward Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kanskje du har for mange savegames fra Oblivion, altså at Bethesda har satt en øvre grense for hvor mange du kan ha? Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 det er mulig.....er det noen som har flere enn 300 savegames på 360versjonen? er jo rart at jeg ikke får beskjed i tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå