Gå til innhold

Noen anbefalte studentboliger i Oslo?


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Jøss, søker folk allerede? har planer om å flytte til oslo i august, så lønner det seg å søke allerede nå? er litt ny i dette her, for flytter ut for første gang... "

 

Nei, dette er for de med semesterstart i januar. Skal du begynne i august holder det nok med hybel fra juni/juli.

Lenke til kommentar
Nåja.. Det skader ikke å høre, selv om det er tidlig ennå. Tipper nok at du får beskjed om å vente litt, men ikke vent til juni-juli som bruker007 sier, da får du nok ikke velge på øverste hylle lenger.

7879189[/snapback]

 

Det er jo hvis du tar en hybel fra juni/juli du kan velge fra øverste hylle.

Lenke til kommentar

Nei, ikke hvem som helst kan søke på SiO. Egentlig kun de som er tilknyttet SiO, men SiO har likevel et bestemt antall andel som de deler ut til OAS sine studenter.

 

Selv søkte jeg om bolig i mars/april og fikk hybel fra 1 juli, så det er egentlig en fordel å være tidlig ute da man slipper loddtrekningen ved studiestart, og da er det ikke lett å få bolig straks.

 

Selv bor jeg i studenthybel som OAS har, og et ganske fornøyd, selv om rommet føles litt lite avogtil. Og synes mange overdriver når de beskriver Anker-området selv har jeg opplevd lite der og jeg bor 5-10 minutters spasertur unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...