GOKVELD Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 om to uker skal jeg levere inn enn storoppgave om noe i natur og miljø.. Men jeg vet ikke hva jeg skal skrive om!! Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 kan det være hva som helst ? og hvor stor ? det desidert letteste må vel være sex & samliv ? utrolig mye å skrive om, samt lett å finne ut.. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hvilken klasse går du i? skriv om fugleinfluensa, ulvevandring i norge, nanoteknologi, måling av stjerner, carl von linné, jerv, knarhvaler og keiserpingviner. masse greier å ta av, bare bla litt i ett illustrert vitenskap, så skal du se inspirasjonen diffunderer gjennom fingrene dine. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ser ut som han er født i 92, noe som er 8. klasse ?! Lenke til kommentar
simenn Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 ser ut som han er født i 92, noe som er 8. klasse ?! 5939485[/snapback] da holder det helt sikkert om du skriver en vanlig oppgave om dyr med innhold ala dette: http://no.wikipedia.org/wiki/Ulv . fordi ulver er aller tøffest. Lenke til kommentar
GOKVELD Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 takk for svar.. Jeg går i 8. klasse menn vi kan velge mellom alt man lærer om fra 8,-10. klasse!! Men takk for svaran! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 takk for svar.. Jeg går i 8. klasse menn vi kan velge mellom alt man lærer om fra 8,-10. klasse!! Men takk for svaran! 5943053[/snapback] Gud, med smileyene der beviste du det. Takk. Lenke til kommentar
BorN Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 ...og det ble altså til en oppgave om hjertet? Må nesten gratulere deg med aktivitet på forumet om denne oppgaven... [24. april] [2. mai] [8. mai] ...selv om kanskje grunnen til 2 uker er jobbe-med-oppgaven-tid? Oi, dette var jo nesten selvbiografi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå