engekri Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei! Morfar skal ha ny telefon og vil gjerne ha en med qwerty-taster. Pris og størrelse er ingen hindring. Den bør også helst ha mest mulig brukervennlighet. Han har vært innom Expert, men der var det ingen som hadde peiling. Prøver derfor forumet for ham. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hehe, flaks at du møter på meg som har peiling da... Du har jo Sony Ericsson P910i som er på markedet, Nokia 9300 og Nokia 9500. Om noen måneder dukker også Sony Ericsson P990i opp. Jeg ville ikke valgt noen av disse, jeg har selv kjøpt meg en Qtek 9100 som koster ca. 5.300 kr. uten abo. på nettet. Den har tastaturet på siden (altså du drar det fram og snur mobilen 90 grader). Jeg synes dette er en fordel for tastene blir større. Den har også kjekke funksjoner som WLAN og den bruker Windows Mobile 2005 som er ganske likt det han kjenner fra dataverdenen. Lenke til kommentar
Westen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei, Palms modeller er meget brukervennlige, samt at de har utbyggingsmuligheter så det holder. Palm OS'et har eksistert i mangfoldige år nå, så også på den kanten er det uhorvelig mange muligheter. Har selv Palm Treo 600, en meget god og solid telefon. Etterfølgeren, Treo 650 selges blandt annet hos komplett for 2995,-, og det er den verdt Mvh Westen Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Windows Mobile er uten tvil fremtiden (dessverre, vil sikkert noen si) så jeg ville satset på Qtek 9100. Brukervennligheten er der, sammen med store taster. Prøvekjør den hos en forhandler hvis det er ønskelig. Ellers finnes selvfølgelig muligheten av å kjøpe en vanlig telefon med bluetooth og et separat bluetooth-tastatur til den. Men dette er tungvindt og jeg antar at lett bruk er mye av poenget her...! -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå