Gå til innhold

asdf

Matias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, folk kaller seg alt fra aklsjhfksadh til -Mithrandir- så det forundrer meg ikke at han trodde det var en person i starten...  ;)

5938886[/snapback]

SÅ EID :!:

dessuten synes jeg at tråden er ikke så morsom.. fordi?

jo.. han selv har jo postet at han har bæsjet på egen leggen.. det er morsomt.. men.. at en annen kommer med en ny tråd som handler om det samme og gjør narr av ham.. det er omfg teit

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Vel, folk kaller seg alt fra aklsjhfksadh til -Mithrandir- så det forundrer meg ikke at han trodde det var en person i starten...  ;)

5938886[/snapback]

5938892[/snapback]

Hvem eide hvem?

(Altså, jeg eier alle.. Men hva synes du?)

Lenke til kommentar

5938886[/snapback]

5938892[/snapback]

Hvem eide hvem?

(Altså, jeg eier alle.. Men hva synes du?)

5939001[/snapback]

Eid?

Lenke til kommentar

er folk her treige i huet eller? :p

vel.. Dag-Erik eide -Mithrandir- med quotet hans

Vel, folk kaller seg alt fra aklsjhfksadh til -Mithrandir- så det forundrer meg ikke at han trodde det var en person i starten...  wink.gif
Endret av fox88
Lenke til kommentar
er folk her treige i huet eller? :p

vel.. Dag-Erik eide -Mithrandir- med quotet hans

Vel, folk kaller seg alt fra aklsjhfksadh til -Mithrandir- så det forundrer meg ikke at han trodde det var en person i starten...  wink.gif

5945661[/snapback]

Tror Dag-Erik ble like mye eid selv. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

første gang jeg satt på forum (det var forresten med Marius E på forumet her)

utbrøt jeg etter at vi hadde lest noen sider i posten "snedige ting du lurer på"

utrolig mye ahn derre quote svarer da. da fikk han seg en god latter :!:

Lenke til kommentar

5938886[/snapback]

Altså, det er ikke akkurat det jeg synes var morsomt. Han har sett på "hvis nye poster", og det er ganske morsomt at han har trodd OT-baren var en person i en liste med forums nedover, og emnestarter ved siden av. F.eks. kommer "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll", "Musikk", "Rykter og nykomlinger", "Kabinetter og modifikasjoner" og "OT-baren" i en liste nedover. Er ikke det logiskt å tenke at det er et forum da?

6049894[/snapback]

Ja men.. du er jo teit, han posta sjølv jo og forklarte åssen han har bæsja på leggen. Så kom du og poste også og gjør narr av ham?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...