Gå til innhold

Pentium Vs AMD ...folk må jo være helt dum

Ever|asT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg sier er jo at på de trådene som har vært om dette emnet før, kom vi jo opp i 5,6,7.... sider. Det er jo da tydlig at folk ikke gidder å engasjere seg mer.

Om et par uker vil vi nok se en tråd av samme sorten igjen, da er det enda færre som svarer.

Ser da ut som emnet engasjerer fremdeles.

forhåpentligvis er det stadig nye skribenter som ankommer hd.no's forum som har spørsmål om ting og tang, Hvis vi skal forby dem og spørre om ting så er dette forumet dødt

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-30 16:44, skrev sjantiok:

Det jeg sier er jo at på de trådene som har vært om dette emnet før, kom vi jo opp i 5,6,7.... sider. Det er jo da tydlig at folk ikke gidder å engasjere seg mer.

Om et par uker vil vi nok se en tråd av samme sorten igjen, da er det enda færre som svarer.

Ser da ut som emnet engasjerer fremdeles.

forhåpentligvis er det stadig nye skribenter som ankommer hd.no's forum som har spørsmål om ting og tang, Hvis vi skal forby dem og spørre om ting så er dette forumet dødt

Jeg forbyr dem da ingen ting! Det du sier om at det stadig ankommer nye brukere, der er jeg enig med deg.

Kanskje HW.no skulle lagt ut en liten notis om at søk-funskjonen er der for spm. som kan relateres til åpenbare diskusjoner/spm.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-30 15:07, skrev Ever|asT:

Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid

fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det

vel...man kan vel heller diskutere hvorfor man bruker pentium i compaq/HP pc`r....MAN FÅR JO IKKE KLOKKA NOE!!!!!:(

Fatter kjøpte leasing pc, med p4 1.8(nw) og 256 mb ddr minne. Denne pentumen klarer så hvidt å holde igjen kammeraten min sin xp 1700 og 196mb ram!!! (q3)

Den idiotiske compaq-påsene skulle hatt juling! I det minste fixa overklokkingsfunksjoner!!!det er jo DET p4 er VELDIG gode på!

De kunne heller ha spart 1000,- og satt inn en xp 2000 i steden til samme prisen!!! G##&%#"&|"&¤&"¤&%:(

Lenke til kommentar

...JEg skjønner ikke helt hvorfor du klager over AMD og sier at Intel er bedre enn AMD.

For det første så har du vanvittig dårlig argumentasjon for hele greia.

Anyway, jeg skal være enig at AMD sliter med varmen og at hvis man er så uheldig at kjøleribba detter av, så ryker CPU og sannsynligvis også HK.

Men som med masse andre ting, når man velger CPU så er det flere ting som spiller inn.

Pris

Ytelse

Bruksområde

osv...

Jeg syntes AMD fortjener bedre en dette her. De er jo med på å skape konkuranse på markedet, det e rikke alle som har råd til en 1,8Ghz Intel, derfor kan det være greit å basere seg på en AMD XP-prosessor som tilsvarer 1,8Ghz.

Jeg sitter selv bare på en Duron 800,256,GF2-gts og det er mer en godt nok for meg.

Men sannsyligvis nestegang jeg kjøper maskin så blir det en Intel. Hvorfor? Det har ikke noe med at jeg ikke liker AMD eller syntes Intel er så mye bedre for det er Intel aldeles ikke. Men jeg kommer til å sattse på et FLEX-ATX hovedkort fra Shuttle og som er så lydløst som mulig. Vel klart vi kan diskutere dette også... :smile: la det forbli en annen tråd.

Jeg er sannsynlig vis helt off-track nå, beklager.

Frankey

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...