Ever|asT Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det Det var dette med prisen da... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Tråden her er jo dømt til å stenges eller bli regne slagmarken... Tester viser at AMD er bedre enn Intel, sålenge ikke man overklokker intel så det holder. Men siden Intel har fått et så stort forsprang på mhz, så er intel for øyeblikket det raskeste. Dette forandrer seg fort, så du kan ikke si at intel er best, amd sucks... Hvorfor? Fordi dette forandrer seg stort sett hele tiden. Det beste kjøpet gjør man ved å se hva som er best når man skal kjøpe seg deler, selv om det er intel eller amd =) Lenke til kommentar
xardas Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 AMD EIGER PENTUIM Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 moderatorer steng denne posten, slike poster ender alltid med en masse flaming. ikke er det særlig produktivt å diskutere for densaks skyld (min pappa er sterkere en din osv.) Lenke til kommentar
Ever|asT Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Men nå er jo det 1 gang slik at hvis man kjører tester så viser det seg at Pentium er coolere , mer sikkerhet ( meltdown ) osv...noe som har og er et problem hos AMD med mindre du kjøper bole-viffter....noesom da går utover pris..som da igjen krever mer strømosvosv osv ...så forklar meg hva er bedre med amd Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg skjønner egentlig ikke hva folk mener når de sier at Intel sine CPUer er av "bedre kvalitet". Er AMD sine CPUer satt sammen av søppel og gamle matrester, liksom? (Skjønner at jeg ikke skulle sagt det...) Ekstremt dårlig argument, spør du meg. Lenke til kommentar
Ever|asT Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Ever|asT Registrert: 2002-09-30 Meldinger: 6 Postet: 2002-09-30 15:07 ID: 1 -------------------------------------------------------------------------------- Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det _________________ Veni Vidi Vici Ever|asT @ Undernet -------------------------------------------------------------------------------- hva var du det ikke forsto Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 15:07, skrev Ever|asT:Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det Hvis hele verden hadde bare kjøpt Intel sine CPU'er ville dem ha kostet 100 ganger mer enn dem gjør idag, du må f*** ikke komme og si at AMD ikke er jevngod med dem heller. Uansett så er konkurranse det beste for oss forbrukere, tenk litt etter neste gang du kommer med slike utsagn. Og helst ha noe å backe "faktasetningene" dine med. Lenke til kommentar
labri Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 15:16, skrev kim2004:moderatorer steng denne posten, slike poster ender alltid med en masse flaming. ikke er det særlig produktivt å diskutere for densaks skyld (min pappa er sterkere en din osv.) ehhh... hvorfor gidder du i det hele tatt å svare på en slik tråd da? La folk diskutere! Det er interessant å få frem hva folk liker med det ene og andre. Er det noe moderatorer burde fjerne, er det slike poster som du forpester med. Jeg ser det samme igjen på forum over hele webben. Ikke ta det personlig. Bare slutt med slikt tull :wink: leve diskusjonen Lenke til kommentar
Arch_ Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 15:07, skrev Ever|asT:Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det Hvilken tidsalder er det du lever i? AMD er ikke så dårlig som du skal ha det til! Det har skjedd mye med AMD CPU'ene i den senere tid, tenker da etter K-6... Jeg kommer aldri til å kjøpe meg en Intel cpu for å støtte det blærete selskapet der! Intel saksøker jo alle konkurenter som er på markedet(storebror er redd for konkuranse). Digg at AMD tar opp konkransen med Intel og lager like bra cpu'er, slik at prisene blir på et normalt nivå! Husker den tiden da Intel eide markedet :sad: Glemmer ikke de prisa Intel prosessorern hadde da :sad: Stå på AMD! Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 And here it goes again, Kan ikke Moderatorene stenge denne snart? Det blir bare fyr og flamme diskusjon ut av dette Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 jeg skjonner ikke at noen gidder aa lage en ny post om dette igjen! masse saane poster her uansett saa synes jeg at folk maa faa lov til aa kjope hva de vil av cpuer uten at andre sier en dritt uten at de blir bedt om det har ikke noe i mot intel bare prisene dems Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 15:07, skrev Ever|asT:Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det fatter ikke at du gidd å si noe sånt engang. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Dette er en diskusjon som har vært oppe x antall ganger før, tipper folk ikke gidder å si sine meninger mer...? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 16:25, skrev LasseAndreK:Dette er en diskusjon som har vært oppe x antall ganger før, tipper folk ikke gidder å si sine meninger mer...? Så la vær og svar da kjøtthue.Ikke les det hvis du synes det er dumt for deg. La de som vil diskutere saken få lov til det uten idiot utrykkene dine. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 ja; hvorfor kjøper folk C3?! og hvorfor tar folk vare på 486'en i kjelleren? og i SVARTE kjøper folk Stiga gressklipper når John Deere traktor er MYE bedre?! :???: ...fordi det passer bruksområde og lommebok vel!! (p.m. til moddis) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Ever|asT skrev (2002-09-30 15:07):Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det Er ikke noe galt med amd, Du kan ikke si at intel er bedre ann amd, Det som er problemet til amd er brikke settene som ikke alltid har gode nok drivere, Det er amd sitt problem + at de må ha bra viter for å holde brukbare temp Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 16:30, skrev sjantiok: Quote: Den 2002-09-30 16:25, skrev LasseAndreK: Dette er en diskusjon som har vært oppe x antall ganger før, tipper folk ikke gidder å si sine meninger mer...? Så la vær og svar da kjøtthue.Ikke les det hvis du synes det er dumt for deg. La de som vil diskutere saken få lov til det uten idiot utrykkene dine. Det jeg sier er jo at på de trådene som har vært om dette emnet før, kom vi jo opp i 5,6,7.... sider. Det er jo da tydlig at folk ikke gidder å engasjere seg mer. Om et par uker vil vi nok se en tråd av samme sorten igjen, da er det enda færre som svarer. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Quote: Den 2002-09-30 15:07, skrev Ever|asT:Det er jo helt klart at Pentium er bedre en amd , når det gjelder kvalitet temp , kompabilitet og levetid fatter ikke hvorfor folk kjøper amd , kan noen forklare emg det Velger AMD pga. god pris og god ytelse. Aldri hatt problem med AMD. Da ser jeg ikke noen grunn til å bytte. Og når det gjelder levetid???? Hvor lenge har du tenkt å ha en cpu da? Tror nok den holder det året jeg har den. Ang tempen. Ja den er høy, men se på det viset at du slipper å ha masse varmeovner på i det rommet pc'n står da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg