Zeorsd Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er usikker på hvor jeg kan poste dette men For ca 2 år siden kjøpte jeg meg en Tundra 1557. Den har blitt veldig ustabil og det er mye rot på Pc'en min. Derfor vil jeg gjerne "sette den tilbake" til slik den var da jeg fikk den. Harddisken min er egentlig 80GB men en partisjon av den er satt av, slik at den kan gjennopprettes. (tror jeg) Så spørsmålet mitt er: hvordan gjør jeg dette? Jeg finner ikke noen CD for dette for øyeblikket... Takker på forhond for det noen kan bidra med... Lenke til kommentar
ols Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er usikker på hvor jeg kan poste dette men For ca 2 år siden kjøpte jeg meg en Tundra 1557. Den har blitt veldig ustabil og det er mye rot på Pc'en min. Derfor vil jeg gjerne "sette den tilbake" til slik den var da jeg fikk den. Harddisken min er egentlig 80GB men en partisjon av den er satt av, slik at den kan gjennopprettes. (tror jeg) Så spørsmålet mitt er: hvordan gjør jeg dette? Jeg finner ikke noen CD for dette for øyeblikket... Takker på forhond for det noen kan bidra med... 5938181[/snapback] Tundra? Tviler på at det fulgte med en gjenopprettings CD. Dvs at du må installere et ordinært operativsystem, på vanlig måte. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er usikker på hvor jeg kan poste dette men For ca 2 år siden kjøpte jeg meg en Tundra 1557. Den har blitt veldig ustabil og det er mye rot på Pc'en min. Derfor vil jeg gjerne "sette den tilbake" til slik den var da jeg fikk den. Harddisken min er egentlig 80GB men en partisjon av den er satt av, slik at den kan gjennopprettes. (tror jeg) Så spørsmålet mitt er: hvordan gjør jeg dette? Jeg finner ikke noen CD for dette for øyeblikket... Takker på forhond for det noen kan bidra med... 5938181[/snapback] Mener å de har installert en spesialversjon av Drive Image eller noe lignende. Har du prøvd å starte dette og se hvilke alternativer du får opp? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kanskje du kan komme inn i en "recovery-meny" i BIOS? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kan være en "recovery" partisjon sånn som på min HP heølt inntil jeg installerte Norton Goback eller Ghost å ødela alt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kan være en "recovery" partisjon sånn som på min HP heølt inntil jeg installerte Norton Goback eller Ghost å ødela alt 5938697[/snapback] Om du leser første innlegg så tror faktisk diskusjonsstarter også det, men vil vite hvordan denne gjenopprettes. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kan være en "recovery" partisjon sånn som på min HP heølt inntil jeg installerte Norton Goback eller Ghost å ødela alt 5938697[/snapback] Om du leser første innlegg så tror faktisk diskusjonsstarter også det, men vil vite hvordan denne gjenopprettes. 5938732[/snapback] må sikkert trykke Mellom F1 og F12 en plass, på min bootscreen kommer det opp F1 - Instillinger(bios) F10 - Gjennopprett system(eller noe liknende) Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Når jeg starter opp systemet mitt kan jeg gå inn på F2 og F10. Jeg prøvde å se rundt der, men fant ingen ting. Det er veldig godt mulig at det er programvare for dette på Pc'en, men finner det i ikke.... Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Jeg lette akkurat gjennom Pc'en min, og jeg fant nå Drive Image! Jeg er 90% sikker på at denne ble levert med Pc'en. er det noen som kan si hva dete programmet vanligvis brukes til? er det sannsynelig at den gjennomopprettter systemet fra den gjemte partisjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå