Holten Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kan godt hende att jeg feilposta, men jeg prøver Jeg vet det høres dumt ut, men hvordan gjør jeg det ? Jeg vil fjerne -Papirkurv -Mine Bluetooth steder ( Den kom dit etter att jeg innstalerte Logitech driver) Håper noen har svar Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 du høyreklikker på den tingen du vil fjerne også slett tror jeg da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei! Det er mulig at "Power toys" for Windows lar deg stille inn dette. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Holten Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Efikkan: jeg fant ikke noe som kunne fjerne ikoner på det der power toys greiene Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg vet hvordan du kan fjerne alle ikonene på skrivebordet, men ikke en og en. Slik gjør du det: Høyreklikker på skrivebordet -> Arrange Icons By -> så fjerner du show desktop icons som er haket av. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alexander sitt tips fungerer fint. Man har også TweakUI som gir enda litt mer opsjoner. Selv har jeg "rent" skrivebord uten ikoner, kun en kalender, papirkurv dro jeg til start menyen før jeg fjernet ikoner så den fremdeles er lett tilgjengelig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Alexander sitt tips fungerer fint. Man har også TweakUI som gir enda litt mer opsjoner. Selv har jeg "rent" skrivebord uten ikoner, kun en kalender, papirkurv dro jeg til start menyen før jeg fjernet ikoner så den fremdeles er lett tilgjengelig. 5940525[/snapback] Kan du gi en link til denne tweakUI'n som fungerer slik topic starter spør om? Hadde vært fint å prøve. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kan du gi en link til denne tweakUI'n som fungerer slik topic starter spør om? Hadde vært fint å prøve. 5941859[/snapback] Google + "tweakui" = Denne linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå