chokke Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei Er blitt så utrolig fascinert av historien i det siste og lurer på om det holder å spille WC 1 , 2 og 3 med exp packs for å få med seg historien. Hørt at det finnes bøker også, men inneholder de mer historie eller er det bare "Questene" i spillene på papir? Hva gir mest info (/lettest å få med seg)? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 du burde i allefall spille WC3 + Expansion, veldig god historie der. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 å spille WC3 + expansion er nok. historien her tar opp hva som skjer med e forskjellige rasene og hvorfor f.eks "Orcs" lager seg ett nytt hjem i Kalimdor. andre ting er f.eks hva som skjer med "Humans". hvordan de mister Lorderon og byen nå kjent som "Undercity" i world of warcraft Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Eller hva med å lese noen av bøkene? Jeg kjeda meg litt i leieren for en stund siden (er i militæret), og lånte Warcraft boka "Lord of the Clans". De bøkene er veldig bra skrevet og man får med seg mye lore! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Artig aa spille alle, men du trenger egentlig bare aa spille WC3+Exp. packen. Du kan ogsaa lese litt paa WoW's hjemmesider. Har lest noen bóker og de er ogsaa artige, saa hvis du vil vite alt er det en anbefaling. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 WC3 er noe enhver bør spille Fantastisk historie og morsomt å spille igjennom. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Anbefaler å spille gjennom wc3 og exp pack, kjøpte selv exp pack bare fordi jeg ville få med meg mer av loren. De bøkene, hvor man kan få kjøpt det? Går utifra at de ikke blir solgt hos en vanlig bokhandler Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 avalon.no eller outland.no burde funke. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Snakka litt med en av de "virkelig" wow-frelste kollegaene mine jobben. Han nevnte flere bøker om denne fantastike verdenen. Hadde vært litt morsomt å lese disse for å få litt mere innblikk i hva som egentlig har skjedd. Skal se om jeg klarer å få navnene på bøkerne(bøkenene?) fra han Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 finnes ikke noe sammendrag av hele historien fra wc3 + exp da? Har spilt wc3 men husker ikke en døyt, kun at han archimonde ble drept av whisps på slutten :S Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 cheat deg igjennom hvis du er hypp på historien.. fikk med meg hele WC3+FT på underkant av en time (kompis viste hvor de spes. historie greiene var) Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 På WC3-cden husker jeg det lå en PDF med hele historia sammenfattet frem til da. WC1 og 2 er egentlig ikke verdt å spille bare pga historia, de var kjempebra spill (i sin epoke), men historien var vel egentlig ikke i fokus Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg har alltid vært en som har skippet videoer i spill og brydd meg minimalt om historien, men World of Warcraft har gjort meg nyskjerrig. Digger Warcraft 1 og 2, men 3'ern syntes jeg ble for mye rollespill. Derfor har jeg ikke fått med meg noe av loren. Hvilke bøker er gode å lese for å få kunnskap om historien? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Om du vil spela Warcraft 1 og 2 får vera opp til deg. Det er nokre referansar i WOW til dei spelene. Det som derimot er eit must - er å lesa bakgrunnshistorien ein finn i manualane til Warcraft 1 og 2. Du finn manualane på www.replacementdocs.com. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 men holder det å bare lese bøkene? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kommer ann på hvilke du leser, men jeg anbefaler deg å spille WC3 og Exp. pack. Bøkene kjøpte jeg på Outland og Avalon. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Kommer ann på hvilke du leser, men jeg anbefaler deg å spille WC3 og Exp. pack.Bøkene kjøpte jeg på Outland og Avalon. 5949375[/snapback] tenker på alle 4 (?) bøkene :O Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Kommer ann på hvilke du leser, men jeg anbefaler deg å spille WC3 og Exp. pack.Bøkene kjøpte jeg på Outland og Avalon. 5949375[/snapback] tenker på alle 4 (?) bøkene :O 5949400[/snapback] Jeg har 6 romaner om Warcraft. Det finnes noe sånt som 7-8 rollespill-bøker om warcraft, så totalt sett er det runt 15 warcraftbøker (som kan skaffes i Norge, kan hende det finnes mer jeg ikke kjenner til). SAMTLIGE bøker kan kjøpes som PDF på nettet Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jepp, det finnes mer enn 4. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 oj... Men er det samme historie i bøkene som i spillet? Er bøkene skrevet som romaner/historie? Eller er det side med fakta, side med ny fakta om en av rasene osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå