EspenE Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Et lite stykke av Hellefjorden ved Kragerø. Et par meter med åpent vann inne ved land gikk over i råtten og lite tillitsvekkende fjordis. Vårlig og lokkende til venstre og farlig og skummelt på høyre side. Lenke til kommentar
kak Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Dette synes jeg var ett fint bilde, hvor to verdener og årstider møtes. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Enkelt og fint dette. En tanke overeksponert. Dessuten var dybdeskarpheten for dårlig etter min smak. Blend ned for skarphet gjennom hele planet. Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 F.eks f.11 istedet for f.8? Jeg hadde mye å gå på på lukkertid (1/320) så det hadde nok fungert. Får prøve igjen neste år, nå er isen borte :-) Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Eller kanskje f22? f11 hadde nok ikke vært nok nedblending. Men da måtte du nok frem med stativ siden du hadde fått lukker ned mot 1/30s. Kompensert med ISO kunne funka til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå