Scotty Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Hei! Jeg har ikke tenkt å kjøpe noen ny pc enda, men jeg har planer om det. Og målet er å kjøpe en maskin som scorer over 10.000 i 3Dmark06 uklokket. Selvførgelig så går jeg for sli, og en dualcore CPU til å dra fordel i 3dmark06. Jeg kommer med flere oppsett så kan dere kommentere hvor mye dere tror oppsettene scorer. Og som dere sikkert skjønner så gidder jeg ikke legge ved ting som dvd-brenner, harddisk osv i oppsettene. Prosessorene skal også være kraftig luftkjølt, pga mulighet for klokking for en enda bedre score. Skjermkortene skal også være Nvidia, ikke engang prøv å overtal meg. Jeg vil heller ikke ha noen andre oppsett, det eneste jeg trenger å vite er hvor mye de ca scorer, hvis det er noen som vet slikt.. Oppsett 1. Oppsett 2. Oppsett 3. Mvh Scotty Endret 17. april 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Har du penger, gå for oppsett 3. Men oppsett en klarer godt over 10k, nesten oppe i 15k og. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Det er flere som har kommentert HER, så om videre kommentarer skal skrives, så skriv dem i den andre tråden. Denne kan evt stenges. Sonic^^: Det tror jeg neppe, jeg snakker om 3DMark 2006 her, og hvis du ser her og tar en titt på top10 listen så skjønner du nok at det du sier er umulig Oppsett 3 skal sannsynligvis komme opp i 10.000 3Dmarks.. Mvh Scotty Endret 17. april 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Ops, sorry. Leste overskriften litt for fort Trodde han mente 05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå