Snusi Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Hei, jeg byttet mitt logon passord i går, men da jeg skulle logge på i dag ville det ikke virke. Heller ikke det gamle. Noen som har vært borti no lignende? Det nye passordet fungerte i går da jeg sjekket det ved å ta "lock computer" og logge på igjen. Veldig rart og litt skummelt? Haster, har planer om å bruke pcen i kveld:) Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 jepp, funker dårlig. Lenke til kommentar
fendom Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 prøvd å bare lage en ny konto og eventuelt bare slette den gamle? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Hvis du i det hele tatt larer å komme deg inn på maskinen kan du bruke Cain>password cracker>så finner du bruker navnet og setter opp et brute force attack på brukernavnet! Det funker! hvertfall på skolen... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Har du gjeste-konto kan du endre admin-passordet derfra (!) Lenke til kommentar
ofredstie Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Hei, jeg byttet mitt logon passord i går, men da jeg skulle logge på i dag ville det ikke virke. Heller ikke det gamle. Noen som har vært borti no lignende?Det nye passordet fungerte i går da jeg sjekket det ved å ta "lock computer" og logge på igjen. Veldig rart og litt skummelt? Haster, har planer om å bruke pcen i kveld:) 5937716[/snapback] Sikker paa at du ikke taster inn feil passord!? (mao du tastet feil naar du endret passordet saa passordet er ikke det du tror det er) "Heldigvis" er ikke Windows saa sikkert og det finnes flere programmer som kan hente ut passordet for deg. Endret 20. april 2006 av ofredstie Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 ofredstie. For et strålende nick Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå