Gå til innhold

Hjelp, trenger AGP8x skjermkort!

reignz

Anbefalte innlegg

jeg trenger et bra og billig skjermkort som koster ca. 1000 - 1500kr.

det må kunne spilles cs, cs:s og bf2 med dette skjermkortet dere gir forslag til.

begrunn hvorfor, har dere prøvd det, hva synes du/dere?

trenger hjelp foooooort!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ville heller tatt nvidia 6800 GS

jeg harr det selv og det kjører cs:s og bf2 helt fint uten problemer :D

her er en link:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314681

litt dyrere enn det du ser etter men jeg kan love deg at det er ekstremt mye bedre enn feks 6600 kortet

5937785[/snapback]

Les litt ovenfor så ser du at han skal ha agp, ikke pci-e!

Personlig ville jeg valgt x800gto. Hørt at sapphire sitt kort kan klokkes til x850xt nivå (?)

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar

6800gs finnes også til AGP, men da må det klokkes for å bli bedre enn 6600GT.

6600GT holder fint det, men vil du ha noe mer, kan du ta ett klokket 6800gs/x800gto. Eller x850xt. 7800GS er det beste, men koster altfor mye. Da kan du kjøpe PCI-E hk+ 7900 GT til ca. 500kr. mer, men få ytelse i en HELT annen klasse.

Lenke til kommentar

X1600 Pro er svinebillig og mer enn godt nok til den bruken (og trekker t.o.m. Oblivion med HDR)

Bruker det selv og BF2 kjøres med fulle detaljer + AA

I tillegg til å gi ekstremt mye for pengene i 3d kraft, er det litt nyere teknologi enn f.eks. 6600 kort. Også svært godt egnet til video titting, da det har hardware støtte for det meste.

Så altså mer enn godt nok for den bruken du nevner, men husk at dette ikke er et toppsjikte 3d kort (men det får du heller ikke uten å bevege deg inn på 7800 serien)

https://prisguiden.no/product.php?product_id=40492

Lenke til kommentar
Tviler på at du kjører alt på fullt, Kjellvez :/

5938570[/snapback]

På battlefield2 jo? Alt står på fullt. Har 19" LCD så oppløsningen kommer ikke over 1280x1024.

BF2 er jo ikke akkurat det mest ressurskrevende nå for tiden så skjønner ikke hvorfor du skulle tvile.

(Det sier jo selvf. seg selv at dersom du har større skjerm som takler høyere oppløsning så må du ha kraftigere kort, men 19" er vel ganske standard)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...