Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"No Signal Detected"

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte maskinen min for ca. 4 måneder siden.

Den fungerer som en klokke når jeg ikke spiller spill.

Hver gang jeg skal spille "World Of Wacraft" eller andre spill med omtrent samme grafikk. Så hender det at skjermen blir helt svart med en beskjed "No Signal Detected" på den.

Jeg har lastet ned de siste driveren til "GeForce 6800 LE" Skjermkorte mitt, men probleme er der ennå.

Jeg forstår bare ikke hva som er feil?

Jeg har hatt 2 stykker her som kan en del om data og de forstår heller ikke probleme mitt. :thumbdown:

Av og til kan jeg spille i timesvis før probleme dukker opp, og noen gang kun noen minutter.

Dette probleme har vært i snart 3 måneder og jeg får snart sykiske problemer pga. det. :cry:

Jeg har prøvd det meste, oppgradert drivere til hovedkort,skjermkort og lydkort

Er det noen her som vet noe om dette?

Har noen hatt det selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte maskinen min for ca. 4 måneder siden.

Den fungerer som en klokke når jeg ikke spiller spill.

Hver gang jeg skal spille "World Of Wacraft" eller andre spill med omtrent samme grafikk. Så hender det at skjermen blir helt svart med en beskjed "No Signal Detected" på den.

Jeg har lastet ned de siste driveren til "GeForce 6800 LE" Skjermkorte mitt, men probleme er der ennå.

Jeg forstår bare ikke hva som er feil?

Jeg har hatt 2 stykker her som kan en del om data og de forstår heller ikke probleme mitt. :thumbdown:

Av og til kan jeg spille i timesvis før probleme dukker opp, og noen gang kun noen minutter.

Dette probleme har vært i snart 3 måneder og jeg får snart sykiske problemer pga. det. :cry:

Jeg har prøvd det meste, oppgradert drivere til hovedkort,skjermkort og lydkort

Er det noen her som vet noe om dette?

Har noen hatt det selv?

5937611[/snapback]

Du har sjekket at du har nyeste BIOS på mainboardet , og nyeste firmware på Skjermkortet ditt ?

_nifty_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...