Goliath Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Var på Sharif en uke siden og sto 1.5 time i kø. Sharif har sinnsyke bra priser. Mao, ikke rart du ikke får svar. Du må nesten møte opp der personlig for å få unna businessen. Kompisen min fikk Nankang profildekk med felgene han kjøpte og han sier at det er bra dekk. Nankang vinterdekk fikk faktisk "Best i Test" denne eller forrige vintersesong så helt ukjente dekk er dem nok ikke. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hmm... Da får jeg heller ta en tur bortom Sharif når jeg skal til Råde en tur med Volvo'n. Har prøvd forgjeves i 3 dager å få tak i de, uten hell. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Kunne du kome med tilbakemelding i denne tråden då? Og sjekka ut om det er samme felgane på alle dekka? Og viss ikkje, kva for felgar det er då? Dei må jo sjølvsagt ha felgane inne... Hadde satt veldig stor pris på det Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Tror jeg ler meg skakk :!: " ..kom selveste Tommy Sharif bort til meg, tok en bit av Sport Lunch sjokoladen jeg hadde i hånda og lurte på hvilket nummer jeg var i køen... :!: Fornøyelig tekst Tok han faktisk en bit av sjokoladen din ? :!: Endret 25. april 2006 av iggipop Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 krizzzy: Will do. Venter på å få tilbake Volvo'n min fra karosseriverkstedet + lakkereren, så drar jeg ganske snart. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Tok han faktisk en bit av sjokoladen din ? :!: 5985504[/snapback] Sharif er jo nærmest for en slags C-kjendis å regne i Oslo/Akershus-området på grunn av at han mer eller mindre er dekkforhandlernes svar på Idar Vollvik når det gjelder å havne i avisen. Så i mine øyne var ordet "selveste" litt på sin plass. Han kom bort til meg, titta ned på den åpne Sport Lunch pakka mi. Så titta han opp og smilte før jeg løftet den opp og smilte tilbake for å tilby han en bit. Mannen hadde jo tross alt skiftet dekk på utallige biler den tida jeg stod der, så jeg syns han fortjente en pust i bakken med et forfriskende stykke Sport Lunch. Endret 26. april 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg må le. Sharif har det feteste skiltet utenfor hangaren sin: Tyveri anmeldes ikke men blir straffet. Av en eller merkelig grunn assosierer jeg det skiltet (og ordet straff) med filmen Izzat. Endret 26. april 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
mondeo1 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hellu....... å få tak i folk der er håpløst å kunde sercicen er på bånn hos enkelte der......sto i 1å halv time for å få felger å dekk som dem ikke hadde........greit nok fikk 16" istedet for 15". stoler jo på att dette er riktig dim å alt å kjører mine 18 mil i retur hjem for å ta på dekkene.MEN da passer dem ikke.resultatet ble ett avrivd stabbstag å stag til støtfanger.FOR HØY PROFIL.så nå har jeg gitt opp.er første å siste gangen der selv om det er aldri så billig.så da må jeg ta turen igjen over helga for å få rette dim.artig å kjøre bil..............så har dere god tid å er veldig tolmodig så da er stedet for dere.Fikk foresten ikke med senterkoppen heller hehe.GOD HELG Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Folk kan vel få både gode og dårlige opplevelser, slik er det med alle butikker Prøv og vær litt medgjørlig selv også, så går det som oftest en del bedre Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 har ringt vel snart 100 ganger sia kl 08 hos sharif..får konstant opptatt,kom gjennom en gang, det ringte og ringte og ringte leeeeenge, men intet svar:/ Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Var på Sharif en uke siden og sto 1.5 time i kø. Sharif har sinnsyke bra priser. Mao, ikke rart du ikke får svar. Du må nesten møte opp der personlig for å få unna businessen. Quoter meg selv i respons Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 må jo nesten få snakka med dei for å høre om dei har felgane, og om kor mykje det kjem på Lenke til kommentar
staf Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Var helt sykt mye folk på Shariff når jeg skulle kjøpe dekk der. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 hehe..det vil eg tru =) noken som veit korleis reglane er med spacer? orginal profilen på bilen min er 205\50R16, utifra det eg har fått sjekka så er 225\35R18 akkuratt samme størrelsen. innenfor den +/- 5% grensa..snakk om mm faktisk. men eg vil ha på 235. men det er det ikkje plass til:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå