Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sharif sitt pakketilbod...

Anbefalte innlegg

Var på Sharif en uke siden og sto 1.5 time i kø. Sharif har sinnsyke bra priser. Mao, ikke rart du ikke får svar. Du må nesten møte opp der personlig for å få unna businessen.

Kompisen min fikk Nankang profildekk med felgene han kjøpte og han sier at det er bra dekk. Nankang vinterdekk fikk faktisk "Best i Test" denne eller forrige vintersesong så helt ukjente dekk er dem nok ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne du kome med tilbakemelding i denne tråden då?

Og sjekka ut om det er samme felgane på alle dekka? Og viss ikkje, kva for felgar det er då? Dei må jo sjølvsagt ha felgane inne...

Hadde satt veldig stor pris på det :)

Lenke til kommentar

Tror jeg ler meg skakk :!: " ..kom selveste Tommy Sharif bort til meg, tok en bit av Sport Lunch sjokoladen jeg hadde i hånda og lurte på hvilket nummer jeg var i køen... :!: Fornøyelig tekst :thumbup: Tok han faktisk en bit av sjokoladen din ? :!:

Endret av iggipop
Lenke til kommentar
Tok han faktisk en bit av sjokoladen din ? :!:

5985504[/snapback]

Sharif er jo nærmest for en slags C-kjendis å regne i Oslo/Akershus-området på grunn av at han mer eller mindre er dekkforhandlernes svar på Idar Vollvik når det gjelder å havne i avisen. Så i mine øyne var ordet "selveste" litt på sin plass.

Han kom bort til meg, titta ned på den åpne Sport Lunch pakka mi. Så titta han opp og smilte før jeg løftet den opp og smilte tilbake for å tilby han en bit. Mannen hadde jo tross alt skiftet dekk på utallige biler den tida jeg stod der, så jeg syns han fortjente en pust i bakken med et forfriskende stykke Sport Lunch. :innocent:

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Hellu....... å få tak i folk der er håpløst å kunde sercicen er på bånn hos enkelte der......sto i 1å halv time for å få felger å dekk som dem ikke hadde........greit nok fikk 16" istedet for 15". stoler jo på att dette er riktig dim å alt å kjører mine 18 mil i retur hjem for å ta på dekkene.MEN da passer dem ikke.resultatet ble ett avrivd stabbstag å stag til støtfanger.FOR HØY PROFIL.så nå har jeg gitt opp.er første å siste gangen der selv om det er aldri så billig.så da må jeg ta turen igjen over helga for å få rette dim.artig å kjøre bil..............så har dere god tid å er veldig tolmodig så da er stedet for dere.Fikk foresten ikke med senterkoppen heller hehe.GOD HELG

Lenke til kommentar

hehe..det vil eg tru =)

noken som veit korleis reglane er med spacer?

orginal profilen på bilen min er 205\50R16, utifra det eg har fått sjekka så er 225\35R18 akkuratt samme størrelsen. innenfor den +/- 5% grensa..snakk om mm faktisk. men eg vil ha på 235. men det er det ikkje plass til:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...