Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sharif sitt pakketilbod...

Anbefalte innlegg

Ser at Sharif har inne eit pakketilbod med felg og dekk til 4000 for 16".

Har funne ut at dette er Nankang-dekk. Korleis er kvaliteten på desse? Nokon som har dei sjølv og kan gi litt info eller fins det testar av det på nettet?

Og så lurar eg på kva felgar som er med i denne pakken. Viss det er nokon som har denne pakken så hadde det vore kjempekjekt å få vite litt om kvaliteten og nokre bilete hadde og gjort susen.

For dei som berre seier at eg skal kontakte Sharif personleg så har eg faktisk ringt fleire gonger og ikkje fått svar. Derfor ville eg satt stor pris på litt info om denne pakken ;)

Mvh Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, problemet mitt er at eg ikkje har så ekstremt med pengar. Så det hadde vore flott om nokon kunne gitt litt info, men virkar ikkje som om folk her inne har handla der i det heile. Anten det eller så gidd dei rett og slett ikkje å svare :roll:

Lenke til kommentar

Mener å ha lest på forumet her tidligere at det det er fler som er fornøyd med Nankang dekk. Uansett så må det jo være bedre å kjøre på nye dekk og at du velger det fremfor å kjøre på utslitte dekk selv om du ikke har mye penger å bruke. Om du kjører fornuftig og prøver deg litt frem på våt vei, med tanke på vannplaning så ka n du jo tilpasse kjørestilen etter dekkene også.

Lenke til kommentar

Slik som eg har forstått det så skal det vere nokre Asa-felgar. Korleis kvaliteten på desse er og spesifikt kva type det er, har eg ingen peiling på. Viss ikkje eg får svar så skal eg heller prøve å ringe dei igjen.

Skal sjølvsagt gi tilbakemelding til resten her inne...

Lenke til kommentar
Jeg lurer også fælt på hva slags felger det er, 20" med dekk 235/30 til 10 flak tyder på at det er noe rare greier, hehe.

5951412[/snapback]

Hehe, ja tenkte i samme retninga. Virkar i alle fall som dekka er ganske greie, men tvilar på at ein skal forvente all for mykje kvalitet på felgane.

Men ein veit no aldri :)

Lenke til kommentar
men virkar ikkje som om folk her inne har handla der i det heile. Anten det eller så gidd dei rett og slett ikkje å svare  :roll:

5950113[/snapback]

Jeg har handla fra Sharif jeg. Kjøpte Nankang vinterdekk og de var helt fine i forhold til pris spør du meg. Det å handle i butikken til Sharif derimot er en opplevelse i seg selv når man drar i høysesongen. Jeg kom dit klokka 15 på ettermiddagen hvor jeg fikk en kø-lapp som det stod 300-og noe på, da jeg så på telleren på veggen stod det at de betjente nummer 70. Spurte når jeg kunne regne med å få dekkene mine, "Tja...du kan komme tilbake om tre-fire timer kanskje?" var svaret.

Som sagt, så gjort. Jeg dro inn til Lillestrøm for å trene og slo i hjel endel timer hos en kamerat, og kom tilbake til teltet til Sharif på Skedsmokorset litt over 20 på kvelden. Da hadde nummer 270 fått montert sine felger. Det var bekmørkt ute, men hele plassen var opplyst av biler som stod i kø og det var fullt av folk overalt. Det hele minnet meg om et Filippinsk fiskemarked.

Når klokka nærmet seg halv elleve på kvelden var det bare en håndfull biler igjen på plassen kom selveste Tommy Sharif bort til meg, tok en bit av Sport Lunch-sjokoladen jeg hadde i hånda og lurte på hvilket nummer jeg var i køen. Jeg forklarte som så at jeg var nummer 300-og noe også spurte jeg når jeg kunne regne med å få dekkene mine. "Tja...om ti minutters tid tipper jeg." sa han.

Så omtrent kvart på elleve ropte de opp nummeret mitt, noe som var relativt unødvendig siden jeg var den eneste igjen på fiskemarkedet. Jeg fikk montert fire dekk på ca. fem minutter. Og da jeg dro litt før 23 slo de av lyset og låste dørene, to timer etter at de egentlig skulle stenge.

Siden ingen andre hadde svart...Det var min erfaring med Sharif. Hyggelige folk og gode priser, men litt stress å handle derfra i høysesongen.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Sharif har god nok kundeservice HVIS du er der personlig. Men da jeg prøvde å få kontakt med de i fjor - på mail, fax og telefon, kunne jeg bare drite i det.

Men jeg tok sjansen, og kjørte de 13 milene. Kjøpte bra vinterdekk, som jeg sparte en del kroner på i forhold til her jeg bor, selv om man regnet inn drivstoff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...