B4stian Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Står stille her for meg... Har fått et fint tips, fra Mikka tror jeg om å lage en 5-kaket meny i headeren og det kunne blitt veldig fint, men hvordan skal jeg få gjort dette både i Photoshop og ikke minst på kodedelen? Der er jeg ikke så god... Link Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kunne du legge ut et bilde av den 5-kanten hvor hele femkanten med den rammen rundt hel? Kunne prøvd å lage et forslag til knapper. når det gjelder kodedelen er ikke jeg den rette til å gi deg tips Rolloverimages? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Egentlig ikke.... men prøv dette Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Blir nok vanskelig å kode en slik "kakemeny", med mindre du kan flash? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Det var vanskelig å få til noen bider også som var pene. Sto fast på ting som hvordan skriften skulle være. Kom ikke opp med noe bra. Sorry EvoZ, Forslag fra uber-layer user Hva med å ha en knapp i et layer hver og på den måten få til denne kaka? Sikkert utrolig dumt forslag, men det beste jeg kom opp med Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Hmm... nei, ikke så lett dette... forslag til andre måter å forme menyen på da? Tar i mot alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå