Plomma2 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Kom over denne linken på IRC eller noe, kan være gammel, men jeg lo igjennom hele filmen. Hva enn han går på, så ser det ut til å være verdt å prøve. Eye of the quaker Hvis noen kan si meg hvem som har den versjonen av Eye of the tiger som spilles, så tar jeg med glede imot tips. - Plomma Endret 17. april 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kom over denne linken på IRC eller noe, kan være gammel, men jeg lo igjennom hele filmen. Hva enn han går på, så ser det ut til å være verdt å prøve.Eye of the quaker Hvis noen kan si meg hvem som har den versjonen av Eye of the tiger som spilles, så tar jeg med glede imot tips. - Plomma 5937167[/snapback] den filmen varte i 5 sek? sikker på at det var hele? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Tror ikke du fikk med riktig link her nei. Det er bare åpningsriffet i 5 sekunder, ingen film. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Gnah. Skal finne en ny link. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Sånn. Vi prøver igjen: Eye of the quaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå