Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer maks 3 baklengs på rad, maks! Det er ikke hoppene som er vansklig, langt ifra. Men jeg blir så svimmel.

 

Ellers så lærte jeg baklengs av meg selv egentlig. Jeg kunne et triks der jeg tok 180 baklengs, men landet på rompa. Men jeg tenkte ikke over at det var baklengs. Så jeg flyttet det ene beinet en god del foran det andre og vips, så kunne jeg baklengs.

Lenke til kommentar
Har noen en god metode for å lære seg baklengs salto? Jeg tør rett og slett ikke å bare hoppe bakover =\ Klarer rygg til bakover, men tør fortsatt ikke prøve på en vanlig.

6070562[/snapback]

Hvis du ikke tørr ikke prøv å bare hopp bakover. For når du tar baklengs må du satse 100%, og ikke stoppe midt i hehe

 

 

Edit: PsPErlend: Til å være så liten er du flink må jeg si

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Har noen en god metode for å lære seg baklengs salto? Jeg tør rett og slett ikke å bare hoppe bakover =\ Klarer rygg til bakover, men tør fortsatt ikke prøve på en vanlig.

6070562[/snapback]

 

Se innlegget mitt, det som er over ditt, der er en god metode, alle jeg har lært baklengst gjorde den metoden før de tok vanlig baklengst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Prøvde det der, men funka ikke så forferdelig bra.

 

PS: Hopper du med knerne eller står du på huk når du hopper?

 

EDIT: Hva er arabar Flikk flakk?

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
EDIT: Hva er arabar Flikk flakk?

Araber er nesten som å slå hjul. Ein spring framover, og set begge hendene i bakken samtidig, den eine framfor den andre, og sparker ifrå. Litt etter at beina er kome over hendene, skal du skyve litt frå, og rotere 90° til, slik at ein lander med begge beina samtidig, med ryggen mot fartsretninga.

 

Flikkflakk er når ein tek baklengs via hendene. Du tek ein halv baklengs, set hendene i bakken, og so ein halv baklengs til.

 

Har du sett på frittståande i turn, har du garantert sett dett vorte gjort mange gonger.

 

Når det gjeld baklengs er det eigentleg berre å manne seg opp til å prøve.

Lenke til kommentar

;) Er ofte slik med vaner.. :tease:

 

BTW, har jeg selv tatt baklengs mange ganger, men jeg hoppet fremover (ren vane det også) når jeg tor baklengs.. Det førte til at jeg falt utenfor, og skrekken spredde seg.. ;) tør ikke baklengs uten 10 meter stor firkantet trampoline.. ;) faller bare utfor.. :tease:

 

Scary! :innocent:

Lenke til kommentar
;) Er ofte slik med vaner.. :tease:

 

BTW, har jeg selv tatt baklengs mange ganger, men jeg hoppet fremover (ren vane det også) når jeg tor baklengs.. Det førte til at jeg falt utenfor, og skrekken spredde seg.. ;) tør ikke baklengs uten 10 meter stor firkantet trampoline.. ;) faller bare utfor.. :tease:

 

Scary!  :innocent:

6072006[/snapback]

Det er derfor vi kjøper nett! Jeg og falt utfor når jeg tok baklengs, så kjøpte jeg nett og lærte meg å ta baklengs uten å bruke hele trampolinen(slik jeg gjorde det før). Er VELDIG mange ganger nettet har reddet meg.

Endret av robB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...