Chb Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Salto med helskru. Kunne baklengs men skulle ta det på trampett og landa med hodet på trampetten igjen! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 @ Bushnell Hmm litt tvilsomt at jeg tror på at du drar 1440 med tanke på de andre tricksa lissom ? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg og en kamerat laga en film på rekordtid:p http://www.home.no/toxic-3/trampisfilm.wmv enjoy^^ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ja, nå er trampolinesesongen virkelig i gang. Våknet av ikkesmurte fjærer som lagde irriterende gnikkelyder og setningene "pappa se på meg, pappa se hva jeg klarer, PAPPA" Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Klarer kun framlengs , prøver jeg baklengs lander jeg bare på nakken Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Nose-grab og flying-ass! EDIT: Fin film! Endret 7. mai 2006 av bokhylle Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Før hoppet jeg mye på trampoline. Da klarte jeg t.o.m. bakoversalto med dobbel skru. Det hendte at jeg falt utfor, men det gikk som regel greit. x] EDIT: Har ikke hoppet på trampoline på 2-3 år nå. Kanskje på tide å ta den fram igjen? Endret 7. mai 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg klarer ikke backflip lenger. Har alltid klart d, men i år tør jeg plutselig ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Se om dere klarer 720-break-a-hip med dobbel skru over i en 360-ankletwister, så får dere sitte med gips halve sommerferien. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hmm, har enda ikke besøkt naboen og hoppa på trampolina. Synd jumpking tar inn trampolina på natta(Rett borti her) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ah, da var endelig min trampoline oppe også Klarer det meste på trampolina med litt øving. Baklengs, framlengs sidelengs, skru, salto med skru, dobbel salto. You name it Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trampoline er artig det. Fin plass å chille i solen. Av og til litt for varmt. Tror jeg har hoppet på trampoline i snart 5 år nå, burde egentlig vært bedre enn jeg er. I år går det mest i comboer, siden jeg kan de fleste enkelttriksene, go de jeg ikke kan er for vanskelige For å ta en oppramsing av triksene jeg behersker: - Frontflip og Backflip - Frontflip og Backflip 180 - Frontflip 360 (nesten i boks, kommer vel i løpet av sommeren...) De er de vanlige basic-triksene, så er det jo masse andre merkelige triks. Det som er utfordrene og gøy er å mikse dem sammen til en herlig kombo. Eks: Frontflip 180 + Backflip eller Backflip + Frontflip. Da er det ikke lov å ta "ett hopp i mellom". Her snakker vi backflip med en gang man lander Frontflip 180. Det ser jo fantastisk ut også da ;-) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 ...cork 1440 (på en god dag) 6050685[/snapback] Det er insane! Har du film? Får du ekstra sprett av andre, eller spretter du bare av deg selv? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vært og hoppet, og gamle kunster satt fortsatt*puste lettet ut* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Vært og hoppet, og gamle kunster satt fortsatt*puste lettet ut* 6056833[/snapback] Jeg driver å lader opp for å ta backflipen igjen. Hopper fram og tilbake og plutselig skal jeg bare gjøre det :!: Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Dere tror ikke naboen har kjøpt seg trampoline også da.. Og at den står ca 3 meter fra vinduet til rommet mitt Gnikkelyder og skriking fra 8åringer er ikke den beste måten å bli vekket etter en våt natt på byen.. Endret 7. mai 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Dere tror ikke naboen har kjøpt seg trampoline også da.. Og at den står ca 3 meter fra vinduet til rommet mitt Gnikkelyder og skriking fra 8åringer er ikke den beste måten å bli vekket etter en våt natt på byen.. 6056988[/snapback] Duh, jeg har tre stykker utafor vinduet mitt! Slå den!!! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Klareer backfilp med snur (180 grader) Noen som klarer dobbel backflip her ? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Kan noen legge ut en video med "cork"? Endret 7. mai 2006 av Rune_F Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Trampoline er så tøft Får sikkert ene kompisen til å ta bilde mens jeg gjør no random ( blir sikkert salto ) på trampolina. Blir bildet tøft, så er jo det et pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå