robB Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Trampoline er veldig gøy, digg å være vektløs i 1-2sekunder Triksene jeg kan er: -Baklengs -Sidelengs(med skru) -Forlengs(med skru) -720° med landing -Cork? Hvertfall noe lignende skru greier. Edit: Kan ta baklengs mens jeg sparker en ball langt pokkers bort. Når jeg er ca oppned så sparker jeg. Endret 1. mai 2006 av robB Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har ikke hoppa paa trampoline siden i fjor sommer men klarer da fint backflip med skru. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ser ut som om orddelings-sesongen også er i gang. Tjohoo - Orddelingsfeil, her kommer vi! (Emnetittelen) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fikk til en linken på trampolina igår! Fikk litt vondt i ryggen ettersom landingen gikk til helvete ( Fikk foten mellom fjærene. ). Ellers tar jeg bare framlengs, 1080 (mm.). Fikk også til salto med grab ( front ). Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ser ut som om orddelings-sesongen også er i gang.Tjohoo - Orddelingsfeil, her kommer vi! (Emnetittelen) 6022812[/snapback] Ja! Sist trampoline sesong tok jeg en tre hundre og seksti graders spinn, så jeg knakk lår halsen og måtte til lege besøk i venstre by del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Det trikset er også kjent som 360-break-a-leg. Tror denne videoen snakker for seg selv. Sucks to be you: http://home.online.no/~tom-rf/eke12.wmv Endret 1. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 5. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2006 Ser ut som om orddelings-sesongen også er i gang.Tjohoo - Orddelingsfeil, her kommer vi! (Emnetittelen) 6022812[/snapback] Fikset. Tja legge ut et bilde kanskje? 6044025[/snapback] Hvilket triks? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Merker at sesongen har begynt, bærte 50 trampoliner i går. (på jobben.) Hver eneste veier 50-70kg. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Jeg klarer å hoppe opp å ned....det er storsett alt. Høydeskrekk suger Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Oooh! Jeg ELSKER trampoline. Sommeren for 3-4 år siden hoppa jeg kontinuerlig, og gikk ned 10kg. Lærte meg også noen triks. Baklengs med 720 (skjelden den lander perfekt) Prøvde på dobbel forlengs, men det gikk ikke så bra. Forlengs 360 (Skruen føles unaturlig, men men.) Baklengs, lande på mage. Baklengs, lande på rygg. Sidesaltoer. (Begge veier) Mange tulletriks. Dobbel baklengs har jeg aldri turt, og kommer aldri til å tørre. Tok baklengs salto med telemarksnedslag en gang, (17. mai 2004), og det endte med en hofte ute av ledd. Prøver konstant på cork, men det funker ikke. (Jeg tror jeg er blitt for lite utprøvende på mine "gamle" dager. Edit: Åh, ja. Klarer å stå helt bakerst på trampolina, og ta baklengs salto fremover til den andre siden. Kan være litt skummelt, men det går. Ser folk som klarer 15 baklengser etter hverandre. Jeg har bare klart 8, men det holder for meg. Blir jo helt svimmel. Endret 5. mai 2006 av BurTMastA Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Baklengs salto med skru utfor trampolina og stående landing på marken klarte jeg i fjor, og jeg skal klare det i år! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 har mestret teknikken å lande på magen. salto + lande på magen er ekstra artig Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 360-dobbelskråbackflip-turnaround-1080-tailgrab-720-salto-med-3-rotasjoner-dobbelskru not. men klarer å hoppe opp og ned :> Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 360-dobbelskråbackflip-turnaround-1080-tailgrab-720-salto-med-3-rotasjoner-dobbelskru not. men klarer å hoppe opp og ned :> 6047335[/snapback] Hvordan tar man en tailgrab uten noe brett? :/ Det som jeg synes er morsomt er hvis du har et gammelt snowboard så bruker du det på trampolinen! Det er en god måte å lære seg nye triks på. Man kan også bruke et skateboard uten hjul, med på-teipete sko/støvler! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Er ikke veldig modig av meg så klarer ikke veldig mye. Men jeg eier hardt på ryggen da. Ryggen + baklengs salto er dritfett. Edit: Etter noen år på karate tar jeg også ett ganske fett rundspark. Vanskelig å forklare, men kan kanksje filme det hvis muligheten byr seg. Endret 5. mai 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 @ zeeq ikke veit jeg hva det heter, men tror det er misty 7.. er noe sånnt surr vaffal... Andre triks som er aritge er jo framlengs-180 så uten mellomhopp tar du samme tricks igjen og ser hvor mange du klarer, jeg klarer maks 3 da mister jeg all kontroll over hvor jeg er:P Og rygg til framlengs er vel det skummleste trickset noen sinne:P rett etter dobbel da.. Kompisen min fikk foten mellom fjerene og ramma i dag, jeg var sikker på at han knakk foten, han spratt opp igjen hvis dere skjønner:P men han overlevde da :!: Bilder er alltid arti å ta, se hvor rar du egentlig ser ut når du ligger i lufta her er til slutt et bilde av en kamerat i ett eller anna sykt spark.. Han spant lissom 360 først.... Lenke til kommentar
noseh Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Skulle gjerne vært foruten trampoliner >.< Er såpass heldig at naboene har plassert ei trampoline 2-3 meter utenfor soveromsvinduet mitt, og den brukes flittig fra 9-tiden på morgenen, helst på fridagene mine Lenke til kommentar
Axes Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Høhø, i morra skal jeg prøve trampolinen for første gang i år, blir morro Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Klarer framlengs, sidelengs med 360, baklengs og cork 1440 (på en god dag) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå